نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
۵ |
۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا مدال تیم دوم فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا را به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس داد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فینال لیگ قهرمانان آسیا را با نتیجه ۲ بر یک مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی واگذار کرد که شاگردان یحیی گل‌محمدی در مراسم پایان مسابقه حضور نداشتند.

به طور معمول و در بسیاری از فینال رقابت‌های فوتبال، علاوه بر تیم قهرمان و داوران که مدال و تندیس‌های یادبود را دریافت می‌کنند، تیم نایب‌قهرمان هم صاحب مدال می‌شود و در مراسم حضور دارد که این اتفاق در لیگ قهرمانان آسیا و با تصمیم AFC نیفتاد و پرسپولیسی‌ها پس از پایان مسابقه مستقیماً به رختکن ورزشگاه الجنوب رفتند. با وجود اینکه مراسم نمادینی برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار نشد، اما مدال دومی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا به مربیان و بازیکنان نماینده فوتبال ایران داده شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    پس عکس موز کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتی سهم لنگ؟ مگه موز نبود؟؟؟
    • پرسپولیس IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      سهم کیسه چیه هر سال باختن به بقیه تیما که باباشون پرسپولیس بیاد انتقامشون بگیره کیسه کش
  • محمود IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    پرسپولیس،اولسان ،کیسه و بقیه تیم ها توی تورنمنت شرکت کردن.بازی ها تو یه مکان برگزار شدواولسان قهرمان شد و پرسپولیس نایب قهرمان.سهم کیسه از رقابت ها موزای تو هتل بودو البته قلیونای توی فرودگاه.برام خیلی عجیبه کیسه کشا چرا انقدر کری میخونن.مثلا تو جام جهانی روسیه ،فرانسه بود،کرواسی بود تیم هایی دیگه ای هم بودن مثل عربستان.فرانسه قهرمان شد،کرواسی نایب قهرمان شد.عربستانم همون اول اوت شد.اگر بین این دوتا جام بخوایم مقایسه کنیم اولسان مثل فرانسه قهرمان تورنمنت،پرسپولیس مثل کرواسی نایب قهرمان شد.عربستانم مثل کیسه همون اول کار اوت شد دیپورت شدن(البته سر قلیون تو فرودگاه مسکو به جون هم نیافتادن).حالا اگر طرفدارای عربستان بیان برای طرفدارای کرواسی کری بخونن چیز عجیبی نیست؟ما با افتخار رسیدیم فینال.تا رسیدن به فینال انواع اقسام مشکلاتو پشت سر گذاشتیم.بعد از فینالم آقایون تا دیدن زحماتشون جواب نداده بیشتر به پرسپولیس زخم زدن.من به عنوان یه پرسپولیسی با اینکه از باخت دیروز ناراحتم ولی به تک تک بازیکنا و سرمربیمون افتخار میکنم.
  • Retired IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    پرسپوليس متشكريم . خوشا به غيرت و شهامت يكايك شما قهرمانان ملى ما .❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • Amir perspolisi IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    به علاوه دو سه میلیون دلار که وزیر و دولت اجازه بدن و خرج تیم بشه که فک نکنم و مستقیم میره حساب بعضی تیما چون زحمت کشیدن و باعث محرومیت عیسی آل کثیر و تلاش شبانه روزی داشتن در پیج های النصر و ای اف سی و کلی دکل نوردی کردن بلاخره باید سهمی داشته باشن یا نه؟؟؟؟ واگذار هرکی که به پرسپولیس ضربه زد به خدا فقط همین و بس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی