نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
۶ |
۰
ضرر چند میلیاردی مهدی رحمتی به خاطر سرمربیگری 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع موثق درباره قرارداد مهدی رحمتی و شهرخودرو برای هدایت این تیم به خبرورزشی گفت: توافق آنها رقمی معادل یک میلیارد تومان بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سیدمهدی رحمتی از دریافت پیشنهاد سرمربیگری باشگاه شهر خودرو به‌قدری ذوق‌زده شد که بلافاصله قید بازیگری را زد تا بدون اینکه در یک کلاس مربیگری شرکت کرده باشد سرمربی یک تیم لیگ برتری شود. یک منبع موثق خبر داد قرار داد او و باشگاه حدود یک میلیارد تومان است. امسال از نحوه فروش بازیکنان شهرخودرو به باشگاه‌های دیگر مشخص بود که مالک این باشگاه یا توان مالی گذشته را ندارد یا اینکه نمی‌خواهد مثل قبل هزینه فوتبال کند چون به جای خرید چند بازیکن و تقویت تیم، بازیکنان اصلی خود را در ازای دریافت مبلغی به چند باشگاه دیگر فروخت.

مهدی رحمتی قبل از دریافت پیشنهاد سرمربیگری و پذیرش آن پیشنهاد مالی عجیب‌ و غریبی داشت. یک باشگاه لیگ برتری که امسال پول خوبی را خرج کرده است به سنگربان فصل قبل شهر خودرو در ازای امضای یک قرارداد دو ساله پیشنهاد اولیه ۱۲ میلیاردی داده بود. اما او در هر صورت تصمیم گرفت قید چند میلیارد را بزند تا سرمربی شود و باشگاه خواهان او به عنوان دروازه‌بان، دروازه‌بان جوان‌تری را با امضای قرارداد هفت میلیاردی برای یک فصل در اختیار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    یا خدا والا بدون سرمربی راحت بود که کل بازیا رو باخت. اوجشم ک تبانی بود تا سقوط نکردید بندازینش بیرون از مکتب ناپاکیه
  • الدوچرخه چی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    درسته قید اون ۱۲ میلیارد رو زده اما احتمالا با کادوهایی که از دوستان در مسابقات باقی مونده میگیره اون ۱۲ رو جبران میکنه وبه این روش یه سابقه ی مربیگری هم برای خودش دست وپا میکنه این وسط هم شهرخودرو باید ساله دیگه در لیگ ازادگان شرکت کنه که این هم برای رحمتی اصلا مهم نیست!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      فرض را بر صحت حرفت میگذارم منتها رطب خورده حق منع رطب نداره باشگاه لنگ سابقه موارد متعدد از کم کاری بازیکنان قبلی خودش چون بنگر و شجاع و ...داره
    • امیرحسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      کیسه کش متوهم فیلمشم هست......
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ظاهرا منظورتان گل گهر هست مهدی رحمتی پیرمرد بازیکنی که در بازی تیم های درپیتی لیگ ایران ستاره بود ولی در بازی های بین المللی و آسیایی افتضاح و چند دربی به خاطر عملکرد افتصاح وی استقلال به نتیجه نرسید
  • امید تیفوسی آبی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    رحمتی بهترین گزینه برای مربیگری استقلال میتونه باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی