ناهید کیانی: می‌خواهم المپیکی شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناهید کیانی درباره مسابقات انتخابی المپیک می‌گوید: فعلاً شش نفر به اردو دعوت شده‌اند که تنها دو نفر جواز حضور در مسابقات انتخابی را می‌گیرند.

خبرورزشیتکواندو؛ اردوی تیم ملی تکواندو با حضور مهلا مؤمن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا و زهرا شجاعی زیر نظر مهرو کمرانی، سرمربی تیم آغاز شده است. با تعیین زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا طی روزهای ۶ تا ۸ فروردین سال آینده به میزبانی اردن تمرینات شکل جدی‌تری گرفت چراکه بانوان تنها در دو وزن می‌توانند در المپیک شرکت کنند.

ناهید کیانی یکی از اردونشینان با رنکینگ قابل قبول، تکنیک برتر و تجربه مدال‌آوری و حضور در دو دوره قهرمانی جهانی شاخص‌ترین تکواندوکار برای سهمیه است. کیانی درباره مسابقات انتخابی المپیک می‌گوید: «فعلاً شش نفر به اردو دعوت شده‌اند که تنها دو نفر جواز حضور در مسابقات انتخابی را می‌گیرند. من معتقدم ملی‌پوشانی باید به این رقابت‌ها بروند که سهمیه بگیرند. رقابت‌ها فروردین ماه است و قطعاً در این فرصت کم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا شانس پوشیدن پیراهن ملی را از دست ندهم.»

او در ادامه هم تأکید می‌کند: «شخصاً برای سهمیه المپیک امید زیادی دارم، چون در انتخابی‌های قبلی، بیشتر رقبایم سهمیه المپیک گرفته‌اند و این موضوع کار را برای ما راحت‌تر می‌کند و می‌خواهم المپیکی شوم.»
نفر سوم بازی‌های آسیایی از تمرینات گروهی لذت می‌برد: «خوشبختانه بعد از مدت‌ها شرایط برپایی اردوها فراهم شده است. البته در این مدت تنها تمرین کردم اما تمرینات گروهی تأثیر بهتری در حفظ آمادگی دارد. به نظرم تکواندو رشته‌ای است که باید تمریناتش گروهی برگزار شود و حریف تمرینی با شگردهای مختلف در اردو هم باشد، در ادوی تیم ملی همواره بهترین‌ها حاضر می‌شوند و این موضوع باعث پیشرفت می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی