وحید قلیچ:‌ عوامل پرسپولیس در دوحه خوردند و خوابیدند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: اگر این تیم بازی هایش را مقابل نساجی و ذوب آهن انجام می داد خیلی از اشتباهاتی که مقابل اولسان مرتکب شد، انجام نمی داد.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ وحید قلیچ درباره دلیل شکست ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل اولسان کره جنوبی اظهار داشت: دلایل این باخت مشخص است و اصلی ترین عامل آن هم همان دو ضربه پنالتی بود. اگر مهدی شیری مقداری هوشیار بود هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتاد اما حساسیت بازی برخی مواقع سبب می شود بازیکنان اشتباهات مرگباری انجام بدهند. پرسپولیس یک بر صفر از حریف جلو افتاد اما همین مسائل سبب شد مفت جام قهرمانی را از دست بدهد.

وی درباره دلیل تعویض های دیگر هنگام یحیی گل محمدی توضیح داد: وی مربی بسیار خوبی است و نمی توان از گل محمدی ایراد گرفت اما دستیارانش در حد پرسپولیس نیستند. آنها در لحظات حساس هیچ کمکی به یحیی نکردند و فشار را از روی دوشش برنداشتند. البته این باخت دلیلی نمی شود کسی ادعای جانشینی یحیی را داشته باشد. نایب قهرمانی آسیا افتخار کمی نیست.

دروازه بان اسبق پرسپولیس ادامه داد: هر مربی یک ایده دارد و استراتژی گل محمدی هم این بود که تا آخرین لحظه از نفرات مدنظرش استفاده کند. آنهایی که می گویند دلیل باخت پرسپولیس تعویض های دیگر هنگام سرمربی اش بوده دنبال جایگاه یحیی هستند. اولسان یک تیم مدعی بود و  پرسپولیس هم ۴ بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت. باید انصاف داشته و کل تقصیر را گردن سرمربی تیم نیندازیم. مدعیان هم امتحان خودشان را پس داده  و مردود شده اند.

قلیچ تصریح کرد: به زودی دست خیلی ها را رو می کنم. نباید اینگونه باشد که یک مدیر بدون انجام دادن هیچ کاری بخواهد خودش را گل سرسبد نشان بدهد. هیچ کدام از افرادی که در این مدت به باشگاه پرسپولیس آمدند به درد نخوردند و فقط دنبال منافع خودشان بودند. اگر پرسپولیس قهرمان شده بود قطعا مدیرعامل باشگاه آن را به پای خود می نوشت. روز اول هم گفتم سمیعی و شکوری باری از روی دوش تیم برنداشتند. فعلا نمی خواهم حرف بزنم اما مرد هستم و در زمان مناسب همه واقعیات را می گویم.

وی درباره دلیل حرکت عجیب مهدی شیری که منجر به پنالتی دوم اولسان شد، توضیح داد: نمی توانیم شیری را به خاطر آن اشتباه مرگبار بکشیم. اگر وی اجازه می داد توپ رد شود و مهاجم برزیلی حریف ضربه اش را استثنایی هم بزند هیچ اتفاقی رخ نمی داد زیرا هشت پای پرسپولیس(حامد لک) درون دروازه ایستاده بود و راحت آن توپ را می گرفت. دست شیری جلوی درخشش هشت پا را گرفت.

مربی دروازه بان های اسبق پرسپولیس افزود: البته خدا جای حق نشسته است. وقتی پیراهن تیم ملی را ناحق به مهدی شیری دادند و  جای بازیکن دیگری را به وی داده و نفر مستحق را نابود کردند خدا خودش را نشان می دهد و چنین اتفاقی برای شیری می افتد.

وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس را یک هفته زودتر به قطر برده و آنها را در پر قو خواباندند. ۳۰ نفر مدیر و عوامل باشگاه هم با تیم به این کشور رفته و بدون کوچک ترین کارایی خوردند و خوابیدند. اگر تیم دست کم یکی از بازی هایش را در تهران برگزار می کرد، خیلی سود می برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلالی با تعصب IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    باختیم تموم شد فقط ادم از جایی حرص جوش میخوره ک این تیم در حد اندازه النصر ک ما بردیمش اصلا نبود راحت میشد برد
    • پرسپولیسی دو آتیشه IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      وحید قلیچ از متعصب ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیسه. ولی خوب قلیچ خان سرمربی تیم خواست با نساجی و ذوب آهن بازی نکنه و به جاش استراحت کافی کنن و برن کمپ تیم ملی تا بازی رو ببرن. مدیرعامل هم کارش مشخصه. مدیر عامل توی زمین سبز نمی تونه دخالت کنه. علت باخت، یحیی گلمحمدی و بازیکنان تیم هستند که هم تاگتیک درستی انتخاب نرکدند و هم اشتباهات بچه گانه کردند.
  • سروش IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    حتما اگه توی بی سواد جزو کادر فنی بودی، الان تیم فنی یحیی قوی بود آررررره؟؟ بی خیال بابا! چهار نفر تو پیج ت میان بادت میکنن فک نکن بالون شدی میتونی پرواز کنی! آقای قلیچ.. شما نه فوتبال سرت میشه نه اخلاق! متاسفم که پیشکسوت تیمم شمایی که عجیب شبیه پیشکستوان ِ استقلالی ِ
    • کیسه السعودی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      جنابعالی فقط خدا واسه انتقاد درست کرده وبس. هیچ وقت به شرایط تیم رادرک نکردی ونمیکنی... فقط یادم نبود که موقع که تودروازبان بودی ازدست جامهای قهرمانی عاجز شده بودیم. ازبس که تو قهرمانی آورده بودی. قلیچ خان... بس. اقا دست بردار
  • کیسه کش منفور US ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    جناب قلیچ جه ربطی دارد ؟؟؟؟؟؟؟ما باید بفهمیم بعد از گل چه اتفاقی افتاد که حتی بازیکن با تجربه ای مثل نورالهی آن عمل غیر ضروری را انجام داد ،شیری که دیگر جای خود دارد باید تا مدتها همه به این فکر کنیم که قصد و منظور شیری از آن حرکت چه بود چون این پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا راداشت و خودمان دو دستی آن را به اولسان کره جنوبی تقدیم کزدیم ضمن اینکه جیزی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هم این دو بازیکن به پرسپولیس ضرر مالی وارد کردند
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    من هنوز دو تا سوالم بیجواب مونده. چرا نساجی در امدن به تهران بخل ورزید جیزی اش کم نمیشد. خستگی رو بهونه کرد ولی چارتا از سپاهان خورد. چرا سازمان لیگ بازی ذوب رو کنسل کرد ؟ مگه بعد از پنج شش روز معجزه شد با استقلال بازی کرد؟! و یک سوال مهمتر چرا رقبا کنسل کردن این دو تا باری رو به خواست پرسپولیس و در راستای حمایت از تیم میدون؟!
  • پرسپولیسم قرمزترین IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    بدون شک گل محمدی هم تقصیرزیادی داشت.چرا ازکمال استفاده نکرد‌چرا؟تیم رو زمانی ک بازی تمام شده شجاعی رو میاره.ازعلل باخت پرسپولیس بازی رسمی نکردن بود ۳هفته بدون بازی.آقای گل محمدی این شانس رو آبکی ازدست دادی.هی خودمون روگول بزنیم ک نایب قهرمان شدیم مامیتونستیم قهرمان شیم مقصراصلی فقط یحیی گل محمدیه.
  • کیسه السعودی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    اخی گیر قلیچ هیچی نیومده که بخوره چون درگذشته کم خورده ازاین تیم. اخی مگه هیچی از قطر برات نیاوردن
  • صامت TW ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقای گل محمدی گرفتیدچی فرمدندآقاوحید.دستیارانت درحدتیم نیستندوداره کدمیده .یعنی که خودم درحددستیاری هستم.هزچه زودتر یافنایی یامطهری رااخراج کن واین رابیارجاش.
  • کرد IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    بازم تو داروگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی