نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پرسپولیس خواستار تعیین تکلیف فوری بازی با ذوب‌آهن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در خصوص اعتراض به لغو بازی با ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در بیانیه جدید باشگاه پرسپولیس چنین آمده است: یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده از سوی باشگاه پرسپولیس ابدا نامه‌ای در مورد دلایل لغو بازی با ذوب‌آهن دریافت نکرده و مستنداتی هم نیامده که بخواهند به آن ورود کنند. 

درهمین راستا و برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد روز ۲۳ آذر ماه، نامه باشگاه پرسپولیس خطاب به حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ ارسال شد و در آن نامه، خواستار روشن شدن سه موضوع در خصوص لغو دیدار با ذوب‌آهن اصفهان بودیم: 

یک) اعلام دقیق دلایل لغو این دیدار

دو) ایجاد شرایط برابر پس از بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌ها و جلوگیری از ایجاد فشردگی مسابقات

سه) پیگیری موضوع لغو بازی و تخلفات احتمالی باشگاه ذوب‌آهن در رعایت پروتکل‌های اعلامی

با این حال، بابت بی‌اطلاعی یکی از اعضای کمیته انضباطی از دریافت چنین نامه‌ای تعجب می‌کنیم؛ آن هم در شرایطی که ظهر امروز، پیرو اعتراض قبلی خود، نامه جدیدی به سازمان لیگ ارسال کردیم و خواستار تعیین تکلیف فوری دیدار با ذوب‌آهن شدیم. 

باید دید به چه دلیلی دوستان ما در کمیته انضباطی حتی از ارسال نامه باشگاه هم ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند و از کلمه «ابدا» درمورد دریافت نامه سود می‌برند. بدون تردید ساختار اداری و ثبت شماره نامه در دبیرخانه بهترین راه برای کشف حقیقت است. 

در نهایت اینکه انتظار می‌رود مسئولان محترم فدراسیون فوتبال در قبال مصاحبه‌های بدون اطلاع مسئولان مربوطه خود سختگیری بیشتری به خرج دهند و به جای تکذیب فوری مسائل یا اظهارنظر بدون مطالعه، به بررسی بیشتر موارد حرفه‌ای و شغلی خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: رضا جاودانی: پرسپولیس درباره بازی با ذوب‌آهن درخواستی نداشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی روشنایی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    جاودانی همه می شناسند همان کسی بود سر تیم پارس جم به خاطر کرونا تقلبی کیسه کش ها برید فحاشی فکری به جای ۶ ماه یک جلسه محروم کرد اعتراض باشگاه پرسپولیس توسط بله قربانگو کیسه مثل سهیل مهدی و جاودانی گم میشه چون عوامل کیسه کش هنوز دلایل لغو بازی ذوب آهن و پرسپولیس و فشرده بودن و تخلفات کرونایی اعلام نمی کنند چون این عوامل طبق دستور فکری و مظلومی در راستای نفع کیسه برنامه آنها اجرا می کنند
  • حمید علوی CA ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    این بحران سازیهای الکی صرفن تاکتیک نخ نمای باصطلاح مسئولان تیم و باشگاه هست برای اینکه حواس هوادار پرسپولیس رو از این که چرا تیم برای بار دوم در فینال باخت رو پرت کنن. میخوان ذهن هوادار رو از مطالبات درست دور کنن و درگیر جفنگیات کنن. انصافن امسال پرسپولیس جام آسیا رو مفت باخت. بعنوان یه استقلالی میگم که واقعن حیف شد و میشد اولسان رو شکست داد و قهرمان شد.
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      دیگه فینال واسه ماتموم شده وبفکر بازی‌های دیگه ایم تیم مون با دوتا برد خوب از دل هوادارانش در بیاره.، اینقدر از استقلالیا نا مردی دیدیم اینجا که دل سوزی شما رو زیاد باور نمیکنم دوست عزیز ولی اگه استقلالی هستی و واسه فینال ناراحت شدی داداش دمت گرم
    • مولر از برلین DE ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      شما با ان همه ستاره به پاختاکور باختید . فکری چرا استقلال را به این روز انداخته. شما سر قضیه کرونا سر پارس جنوبی را بریدید. کاری یحیی در پرسپولیس ستودنی هست ما انتقام شما را از پاختاکور گرفتیم. برید به مشکلات تیم خودتان برسید که یک لشکر مربی به ذوب کرونا زده امتیاز داد. مشکلات استقلال را برسی کنید بهتره. مهندس فوتبال ایران!!!
    • ابرام US ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      حمید خان علوی ٬ یعنی می فرما یید ما« ببو » با شیم و آنچه دوستان می فرمایند را هم قبول کنیم و بقول جنابعالی رد گم نکنیم که زبل هایی چون سرکار و دوستانی چون« صادقی» الکرام و ا لمرام حول و حوش تیم متبوع حضرتتان می پلکند . اگر این گونه می اندیشید که بنده با عرض ارادت معروض میدارم « زرشک» . در غیر اینصورت تعیین مو ضع دقیق بفرما یید تا بنده حقیر تکلیف خود بدانم و چنا نچه ضرورت یا فت و بنظر هم میرسد که ضرورت است و الزامی است پنبه حضرتتان و دیگر کُملین از مُر خصین را چنان بزنم که صدای بنگ و بنگش اطراف و اکناف طرق و شوارع حوالی کلوپ محترمه متبوعه شریفه را منگ و خنگ گرداند که حضرت حق چنان روزی نه بیاورد و نه ما به چنین احوالی در افتیم که پناه میبریم به لطف و کرم خودش از شر و سوسه های شیاطین خرد و کلان . شما را کفایت است حمید خان که العاقل یکفیه ا لاشاره .
    • حمید علوی CA ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      یه دونه ای عامو ابرام شاعر. عاقبت یه روز پیرهن آبی رو‌ تنت میکنم
  • شمسعلی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    دیگه هرچی دانمارکی بگه دیگه رییسس سازمان لیگه هرچی دستور بده همونه. وقیح تر از لنگی ندیدمممممممممممممممممممممممممممممممممم
    • علیرضاا IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      شیشعلی لایک خبر ورزشی چند میخری ؟ تخفیف دار بود بده برای مریض می‌خوام خدا عمرت بده
  • ممم IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    احیانا در مورد لغو بازی با نساجی نظری ندارن این لنگی ها ؟؟؟ .. واقعا وقاحت تا چقدر آقای گل محمدی ؟
  • جعفر لنگی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین .. این رو یکی به این لنگی ها بفهمونه یعنی چی ؟
    • ابرام US ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      یعنی ٬ فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا ........... این دیگه احتیاج به فهم و درک نداره . همینی که می نمایی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی