نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۵
۲ |
۴
جدال امیر قلعه‌نویی با دهمین سرمربی استقلال 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رویارویی هفته آینده با استقلال در سیرجان برای امیر قلعه‌نویی حکم جدال با دهمین سرمربی استقلال را دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امیر قلعه‌نویی از سال ۷۸ فعالیت خود را تحت عنوان سرمربی آغاز کرد و طی این ۲۱ سال جدا از دورانی که هدایت استقلال یا تیم ملی را برعهده داشته است، با تیم‌های مختلفی نیز به مصاف  آبی‌پوشان رفت که برخی از این مسابقات بسیار هم جنجالی از آب درآمده است.

سرمربی کنونی گل گهر اولین بار در حالی مقابل استقلال طی یک دیدار رسمی صف‌آرایی کرد که رولند کخ هدایت استقلال تهران را برعهده داشت و قلعه‌نویی نیز سرمربی استقلال اهواز بود. اتفاقی که زمستان سال ۸۱ رخ داد و پس از آن امیر با تیم‌های مختلفی مقابل استقلال تهران ایستاد و با منصور پورحیدری، فیروز کریمی، صمد مرفاوی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی و فرهاد مجیدی مچ انداخت. در واقع حالا محمود فکری دهمین سرمربی استقلال محسوب می‌شود که در لیگ برتر به مصاف قلعه نویی خواهد رفت. البته رابطه فکری با قلعه‌نویی طی سالیان گذشته بسیار گرم بوده و طرفین مشکلی با یکدیگر نداشتند.

ناگفته پیداست از میان مربیانی که نامشان آمد، بعضی از آنها به مراتب بیشتر از یک‌بار تحت عنوان سرمربی استقلال با قلعه‌نویی سرشاخ شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    سلام... در این هنگامه که بزرگوار کل یوم به دشمنان خیالی دون کیشوتی هشدار می دهد که او را بزنند و کاری به تیم صمتی صنعتی مورد تصدی نداشته باشند، چند گاهی بودزمینه ای برای ابراز وجود نیافته بود ، چون نوبت رویارویی باتیم آبی شد ، آفتابی شد و سرکی کشید که ربطی به کینه ی عمیق و دیرینه اش باتیم استقلال و مربیان فعلی و قبلی تیم استقلال ندارد ، کل یوم بزرگوار نه فکری می شناسد و نه زنده یادان پورحیدری و حجازی ، کینه و حسادت ایشان ریشه ای.و به نام بزرگ و اساس تیم استقلال است ، او می خواهد تیم استقلالی که او را به بازی نمی گیرد ،به رده ی لیگ محلات سقوط کند ، جناب آقای بزرگوار ! تاهنگامی که دار و دسته ی سیسیلی دلالی ، شما را عامل فعال گوش به مشت فعلی بازیگری گستره ی نفوذ در تیم های صمتی متمول با پول عرق جبین کارگران زحمتکش و رنجدیده ی معادن گمارده است و برسرانگشت می چرخاند ، به همان داشته ها بسنده کنید و دست از سر تیم استقلال و تیم ملی بردارید و بردارند ،بازیهای کودکانه ی شمابرای.هواداران.نوجوانان.و جوانان.نیک.اندیش.رنگ.باخته.است......
  • ابرام .. در اوصاف «قندل» US ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    رابط فکری اش بسی نیکوست *** مشکل اما ز « فکر» او باشد ================================================================================================= با حجازی دا ئماََ سرشاخ *** پور حیدر نه همچو او باشد ================================================================================================= حاج فتل عاشقانه دوست دارد *** چونکه اصلاََ مثال او باشد ================================================================================================= «داد کان» را مجیز میگوید *** چونکه پندارد او کسی باشد ================================================================================================= مَچ با داریوشِ مصطفوی *** از خرد گفته ٬ جمع او باشد ================================================================================================= با «علی» توی کنفرانس هایش *** یا علی گفته چشمکی باشد ================================================================================================= روغنِ رنجبرانِ گُل گهر *** نانِ «قندل» که غوطه ور باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی