نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
میلاد وزیری: به مدال در المپیک امیدوارم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تنها کماندار المپیکی ایران معتقد است هنوز به آمادگی روزهای قبل از کرونا برنگشته است.

خبرورزشیفائزه زمانی؛ میلاد وزیری تنها کماندار المپیکی این روزها در اردوی تیم ملی تیرهایش را یکی پس از دیگری به هدف می‌زند. او که سال ۲۰۱۲ در لندن رقابت با کمانداران المپیکی را تجربه کرده، می‌خواهد دومین حضورش افتخارآفرین شود. آن هم با مدال در توکیو. 

حضور در المپیک راضی‌ام نمی‌کند
کماندار المپیکی با رضایت از اردوها، به قول خودش به مدال المپیک خیلی امیدوار است: «شک نکنید برنامه‌ام برای نتایج خوب در المپیک است. صرفاً حضور در المپیک مرا راضی نمی‌کند و نمی‌خواهم فقط حضور داشته باشم، اگر شرایط خوب پیش برود به مدال در المپیک هم امیدوارم.»

اردوهایمان متوقف نشده 
او از روند اردوهای تیم ملی در چند وقت اخیر می‌گوید: «در این مدت با همت رئیس فدراسیون اردوهای مداومی داشتیم و هر ماه ۱۵ روز تمرین داشتیم. فکر می‌کنم جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که این مدت اردوهایمان متوقف نشده است. اردوی جدید ما هم از۴ روز قبل و با منفی شدن تست کرونای بچه‌ها شروع شده است و یک‌شنبه هم اول تمرینات با رکوردگیری ارزیابی کلی داشتیم و می‌توانم بگویم که تمرینات‌مان به خوبی در حال انجام است.»

هنوز آمادگی‌ام به قبل از کرونا نرسیده
تنها کماندار المپیکی ایران معتقداست هنوز به آمادگی روزهای قبل از کرونا برنگشته است: «هنوز با آمادگی‌ام در روزهای قبل از کرونا فاصله دارم. با اینکه امسال مسابقه‌ای نداریم و فعلاً عجله‌ای برای بهبود رکورد نداریم و به همین دلیل فشار نمی‌آوریم. فعلاً در حال آمادگی فنی و بدنی هستیم و پیک تمرینی‌مان نزدیک مسابقات است.»

هنوز مصدومیتم کامل رفع نشده
وزیری که مدتی قبل مصدومیت کهنه شانه‌اش عود کرده بود، به گفته خودش هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده‌: «مصدومیتم کامل برطرف نشده ولی خیلی بهتر از قبل است و زیر نظر مربی بدنسازم در حال تقویت عضلاتی هستم که باید تقویت شود. فکر می‌کنم تا ۲ یا ۳ ماه آینده مصدومیتم بهتر هم بشود.»

لیگ بهترین اتفاق است
او قهرمانی‌اش در هفته اول و دوم لیگ تیراندازی با کمان را اتفاق خوبی می‌داند: «لیگ امسال با لغو همه مسابقات بین‌المللی اتفاق خوبی است و می‌تواند به آمادگی ما کمک کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. فدراسیون و مدیر آکادمی راد برای برگزاری لیگ امسال زحمت زیادی کشیدند و با اینکه امسال لیگ زیر نظر آکادمی راد در بخش خصوصی برگزار می‌شود، قطعاً بهتر از سال‌های قبل پیش می‌رود. من، صادق اشرفی و رضا شعبانی شاکله اصلی تیم دانشگاه آزاد هستیم و رقابت‌های انفرادی و تیمی کمک بزرگی برای آمادگی برای گرفتن سهمیه تیمی در انتخابی المپیک پاریس است. هرچند که ترکیب نهایی در انتخابی المپیک را کادر فنی مشخص می‌کند.»

در لیگ نگرانی بابت کرونا نداریم
به گفته او لیگ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود: «رقابت‌ها در فضای باز برگزار می‌شود. در مسابقات بین‌المللی در هر پیست ۳ یا ۴ نفر مجوز حضور دارند و حالا در لیگ به دلیل کرونا فقط یک نفر در پیست حضور دارد و زمانی که کمانداران تیرنمی‌اندازند موظف به استفاده از ماسک هستند و فاصله اجتماعی هم کامل رعایت می‌شود و هر کمانداری با کمان شخصی خودش تیر می‌اندازد بنابراین نگرانی بابت کرونا وجود ندارد.»

مبلغ قرارداد کمانداران پایین است
وزیری اما مبلغ قرارداد کمانداران در لیگ را کمتر از بقیه رشته‌ها می‌داند: «قرارداد کمانداران در لیگ از رشته‌های دیگرپایین‌تر است ولی کم‌کم قراردادها بهتر هم می‌شود. دانشگاه آزاد همه توانش را برای قراردادهای ما در لیگ امسال گذاشته است و نسبت به تیم‌های دیگر قراداد ما بهتر است ولی در مجموع قرارداد کمانداران زیاد به چشم نمی‌آید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی