نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
صمد مرفاوی: وقتی بازیکن تیم ملی بودم، امثال علیرضا منصوریان دنبال عکس گرفتن با من بودند 
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

صمد مرفاوی در واکنش به صحبت های علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر به خبرورزشی گفت: تمام وجود ایشان در آن برنامه پر از کینه و دشمنی بود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علیرضا منصوریان دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر اشاره‌ای به وضعیت استقلال کرد و با اشاره به حضور صمد مرفاوی و پرویز مظلومی در کنار محمود فکری مدعی شد امیدوار است مرفاوی و مظلومی تا انتهای کار کمک حال فکری باقی بمانند و خیال سرمربیگری به سرشان نزند! این حرف منصوریان به شدت باعث ناراحتی مرفاوی شده و به همین خاطر در گفت‌وگو با خبر ورزشی پاسخ‌های قاطعی به همبازی اسبق خود داد. 

جواب دادن به منصوریان 
واقعاً لازم نیست جواب منصوریان را بدهم چون در زندگی چه به عنوان یک انسان و چه تحت عنوان یک ورزشکار هرگز بی‌وفایی نکرده‌ام و نان حلال خورده‌ام. عملکرد من تحت عنوان سرمربی مشخص است. من دستیار مربیان مختلفی در فوتبال ایران بوده‌ام ولی هیچ کدام از آنها تاکنون مدعی نشده‌اند که صمد مرفاوی چشم به صندلی آنها داشته است. متأسفانه برخی افراد برای خودشیرینی و رسیدن به اهداف پوچ خود، مدعی می‌شوند که فرزند مکتب استقلال هستند ولی حرف‌های تفرقه‌انگیز می‌زنند. چنین حرف‌هایی را می‌گویند تا به اهداف خود برسند. ایشان دوشنبه‌شب من را متهم به زیرآب‌زنی کرد، در مورد استقلال حرف‌های اختلاف‌برانگیز زد و مالک باشگاه تراکتور را نیز متهم به بی‌وفایی کرد. 

مربیان اخراجی 
در فوتبال ایران مربیان بسیاری بوده‌اند که بنا بر دلایل مختلف با آنها قطع همکاری شده است ولی به هیچ‌یک از آنها چنین فرصتی برای اینکه بیایند و کینه‌های خود را در تلویزیون مطرح کنند داده نشد اما این آقا به راحتی آمد، از امکانات رسانه ملی استفاده کرد و هرچه دلش می‌خواست، گفت. به نظرم این مسئله هم یک نوع فساد محسوب می‌شود. به همین راحتی اجازه دادند یک نفر به تلویزیون بیاید، چرت و پرت و مزخرف بگوید. 

خواهران ووشوکار
اگر برای بانوان ستاره ایران در رشته ووشو چنین فرصتی در تلویزیون مطرح می‌شد، آدم پیش خودش می‌گفت به هر حال این خانم‌ها قهرمان جهان هستند و برای مملکت افتخارات زیادی آورده‌اند ولی اینکه آنتن بالغ بر یک ساعت در اختیار فردی معمولی باشد که فقط نام فامیلش با ستارگان ووشوی کشورمان یکی است، واقعاً عجیب به نظر می‌رسد و جای سؤال دارد. واقعاً باید برای عوامل برنامه‌ای که چنین فرصتی را در اختیار این آقا گذاشتند هم تأسف خورد. 

ادعای پوشاک ایرانی 
این آقا در تلویزیون دم از پوشاک ایرانی و تولیدات داخلی می‌زند ولی وقتی بیرون از آن فضا ایشان را می‌بینید، متوجه می‌شوید که تمام لباس‌های او خارجی است و اصلاً از مارک ایرانی استفاده نمی‌کند. جلوی دوربین یک حرفی می‌زنند ولی در عمل کار دیگری انجام می‌دهند. 

صمد مرفاوی و علیرضا منصوریان

تنفر و التماس 
با دیدن چنین اتفاقاتی، به عنوان یک استقلالی واقعاً از بعضی افراد متنفر می‌شوم. من وقتی به استقلال آمدم که بازیکن تیم ملی بودم ولی کوچک‌ترین منتی سر کسی نگذاشتم. برای رسیدن به استقلال چه به عنوان بازیکن و چه در مقام مربی هرگز به کسی التماس نکردم. اگر این فصل هم روی نیمکت استقلال هستم به خاطر درخواست آقای محمود فکری و کمک کردن به تیمی است که سال‌های جوانی خودم را در آن سپری کرده‌ام. 

ناراحتی خانواده‌ام 
باور کنید اصلاً نمی‌خواستم به حرف‌های منصوریان جواب بدهم ولی به خاطر ناراحتی خانواده‌ام چنین کاری کردم. وقتی این آقا جلوی دوربین نشسته بود و داشت حرف می‌زد، خانواده من مشغول تماشای این برنامه بودند و ناراحت شدند. این آقا به همین راحتی صمد مرفاوی و پرویز مظلومی را متهم می‌کند که به صندلی سرمربیگری در استقلال که هم‌اکنون محمود فکری روی آن نشسته است، چشم دوخته‌اند. شکر خدا سابقه من مشخص است و همه می‌توانند در مورد آن شهادت دهند. تمام وجود ایشان در آن برنامه پر از کینه و دشمنی بود. برای اینکه ناراحتی خانواده خودم را دیدم، جواب دادم. 

عکس گرفتن با مرفاوی 
صمد مرفاوی آدمی نیست که برای سمت گرفتن در فوتبال به کسی متوسل شود. هر مقام و موقعیتی که در این فوتبال به دست‌ آورده‌ام نیز فقط در سایه لطف خدا، تلاش خودم، زحمت مربیان دلسوز و حمایت خانواده‌ام بوده است. صمد مرفاوی آدم چسبیده به کسی نیست. زمانی که بازیکن تیم ملی ایران بودم، امثال منصوریان به دنبال عکس گرفتن با من بودند. مرفاوی در این فوتبال به لطف خدا آدم کوچکی نبوده است. 

 تقاضا از نوه مسئول و مدیر فدراسیون 
شکر خدا که طی این ۲۰ سال مربیگری، برای اینکه روی نیمکت یک تیم قرار بگیرم، نه با نوه یک مسئول محترم رفاقت داشته‌ام و نه از کمک یکی از مدیران فدراسیون بهره‌مند شده‌ام. صمد مرفاوی هر جا تیم گرفت یا روی نیمکت تیمی نشست، فقط به خاطر لطف خدا و نظر مساعد مدیران باشگاه بود و آدم‌های غیرورزشی برای تیم گرفتن من به دیگران توصیه و سفارش نمی‌کردند.

ویدیو| علیرضا منصوریان: امیدوارم مظلومی و مرفاوی یار فکری باشند و فکر سرمربی‌گری به سرشان نزند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    صد در صد منصوریان سرمربی بهتری نسبت به مرفاوی هست مرفاوی چه سرش می شود منصوریان بدرد دستیاری می خورد نه سرمربیگری مثل مجید صالح
    • امیرحسین IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      منصوریان و مرفاوی بد و بدتر
    • زنوزی منو زد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      لامصب چه فن بیانی داره شیشعلی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      فقط یحیی گلمحمدی که با داشتن 3 هفته استراحت و در اختیار داشتن کمپ تیم ملی، در فینال با دفاع اتوبوسی شکستی مفتضحانه خورد. به این میگن سرمربی.
    • حمید IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      کارنامه مرفاوی هست دیگه سقوط با تیم صبا قم سومی استقلال
    • امیرحسین IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      کیسه نتونست ذوب آهن کرونا زده شکست بده تازه یک پنالتی هم برای ذوب آهن نگرفتن و کیسه نتونست جلوی ذوب آهن کرونا زده که نصف بازیکناش نبودن ببره حالا اومده فینال آسیا کارشناسی می کنه)))))
    • حمید علوی CA ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      منصوریان انقدر در منجلاب تظاهر و دروغگویی و ریا کاری فرو رفته که دیکه اصلا نمیتونه شخصیت واقعی خودش رو که تا چند سال پیش زیر نقاب تظاهر پنهان کرده بود رو از مردم قایم کنه. الان دیگه چه من استقلالی، چه پرسپولیسی، چه تراکتوری ‌و چه ذوب آهنی، همه میشناسیمش. دیگه همه میدونیم چقدر حرف و عملش متضاده، چقدر ظاهر و‌ باطنش فرق داره.
    • اشکان IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      خداوکیلی منصوریان کجا مرفاوی کجا اصلا تریبون دادن به مرفاوی کار بیهوده ای کلا بلد نیست حرف بزنه خیلی لحن تند و بی ادبانه ای داره
    • دامون IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      آقای مرفاوی قبل تر از منصویان هم خیلیا بودن اومدن توی یه برنامه با شرط اینکه با کسی مناظره نکنن و بتونن صحبتهاشونو انجام بدن! طرف مقابل هم توی برنامه بعدی اومده بدون مواجهه با شخص مصاحبه شونده، جوابهاشو داده !!! این کجاش فساده؟؟ اینکه یه نفر اومده از فضای مافیایی که دارن توی فوتبال بوجود میارن صحبت کرده و گاد فادرهای تازه بدوران رسیده رو فاش کرده کجاش فساده؟ باور کن خود اون شخص که منصوریان در موردش صحبت کرد هم نمیتونست اینجوری از خودش دفاع کنه!! شما مگه سخنگوی ایشون هستین که منصوریان رو به فساد متهم میکنین؟به نظر شما اون مدل اومدن شما توی استقلال فساد محس.ب نمیشه؟؟ یا چون شما به زعم خودتون آدم حلال خوری هستین، شما مبری از این صحبتها هستین و بقیه حروم خورن؟؟ آقای فکری با کدوم کارنامه درخشان و چندتا قهرمانی با تیمهای دیگه اومدن یک شبه شدن سرمربی پرافتخارترین تیم ایرانی توی آسیا؟؟ به نظرتون چیزی جز فساد در فوتبال باعث و بانی این انتخاب بوده که شما هم جزئی از اون کادر هستین؟؟استقلال با اومدن شما چه روند رو به رشدی داشته؟بخدا بازیکنها، بازی خودشون رو هم فراموش کردن با اومدن شما...!!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش TW ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      صمد مرفاوی ریالی دانش فوتبالی نداره میختاریان را دیپورت کرد گفت لاغر هست!! منصوریان نیز ضعیف است
  • فیروزه آسیا IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    منصوریان مربی خوبی خواهد شد اگه تصمیم بگیره کمی بزرگ‌بشه
  • اخراجی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    تکلیف منصوریان با این کارنامه‌ای که از خودش بجا گذاشت مشخصه.
  • سید محمد علی رضوی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    والله به نظر منه مخاطب حرف بدی نزده همون موقع پخش برنامه اینو گفت و رد شد و اصلا فکر نکنم منظوری تو حرفاش بوده باشه. فضای صحبتهای اونشب توام با احترام بود اینو میشد از بیرون حس کرد. دلیلی واسه دلخوری نداره و به نظرم یکم این رفتار لوسه.
    • کریم IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      چی داری میگی؟ تو چند دقیقه کلی دشمن تراشی کرد ،حالا بشین ببین عاقبت حرفاش چه خواهدبود.
    • مهدی ابراهیمی IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      خیییلییی !!!!یک ساعت تمام به مدیران یک تیم توهین کرد و تهمت زد دریع از یک دقیقه حق پاسخگویی به طرف مقابل
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    خبر ورزشی این چه نوع از سانسور کامنت هست سانسورچی سایت چه کسی هست ‌که همین طور کامنت ها را سانسور می کند واقعا سانسور چی سایت داره شوخی می کند کل کامنت های سایت سانسور شده این دیگه جه وضعشه واقعا وضعیت سایت افتضاح هست
  • از ماست که بر ماست. IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    تنها راه منصوریان عذرخواهی جدیه این طرز صحبت کردن سابقه خوبی براش نخواهد بود بهتره که خودش حرفای خودش رو اصلاح کنه و از باشگاه و افرادی که درموردش اون صحبت ها رو انجام داد پوزش بخواد .
    • حمید IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      خودش فهمیده دیگه بهش تیم نمیدن .با این سابقه درخشان 4 بار اخراج تو 5 سال . زده به سیم اخر که بگه به خاطر این حرفا بهم تیم نمیدن
  • استقلال تاج کبیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    باید قبول کنیم امثال مرفاوی و مظلومی برهانی و حنیف در حد استقلال و تیم های بزرگ نیستن....چون دانش فنی و تخصص لازم را ندارن ...تیم بزرگ باید مربی و بازیکن بزرگ بکار بگیرد..
    • ... IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      اگر مربیان ایران رو در نظر بگیریم برای استقلال از پرویز مظلومی امیر قلعه نویی و سوم فرهاد مجیدی بهتر نداشته و نداریم اما این کادری که الان تو استقلال هستن (پرویزخان و محمو خان و آقا صمد )باید قبول کنیم واقعا بهترین انتخاب هستن و استقلال رو میتونن برای سالها بیمه کنن اما اگر نظر روی مربی خارجی باشه دیگه قضیه فرق میکنه
  • اللنگی الحکومتی آل ابومسعود مع ابوحسن DE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    جناب مرفاوی جای بزرگتر کردن حواشی و خودزنی حواست رو به ارتقای دانش فنیت برای بهتر بازی کردن تیم بده
  • زاگرس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    خخخخ مکتب استقلال!!!!!چه تحویلی هم از خودشان میگیرن!!!! والله چیزی که من از استقلال یادم میاد اینه که تا امروز نه بازیکن بزرگ وبین المللی داشته،،نه مربی تاپی داشته که افتخار برای مردم کسب کنه تا مردم دوست داشته باشن باهاشون عکس بگیرن،،نه از مکتب خانه اش آبی گرم شده!!!تنها چیزی که از شما دیدیم بهانه گیری بوده وبلبشو وپول خرج کردن بدون هیچ گونه افتخار...
  • بهمن IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    آقای مرفاوی یکیش امیر قلعه نوعی که وقتی سرمربی استقلال بود وشما کمک مربیش در دوره ایی که واعظ آشتیانی مدیر استقلال شد چقدر زیرآبش رو زدی و در آخر سرمربی شدی و چه نتایج ضعیفی که نگرفتی .
  • آرش IN ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    عجب... کلا چیزی به اسم صبر بی معنی شده تو مملکت ما. طرف یه کلمه گفت مرفاوی و مظلومی نخان جای فکری رو بگیرن اینهمه ترش کردن نداشت. داداش اینو با عمل هم میتونستی ثابت کنی. دوم اینکه این حرف رو منصوریان از فتح الله زاده یاد گرفت و تکرارش کرد دقیقا جایی که استراماچونی رو بیرون کردن و فتح الله زاده گفت زرینچه طمع به جاش کرده. در حالی که زرینچه ی بیچاره روحشم خبر نداشت. خلاصه اینکه امیدواریم منصوریان با یه معذرت خواهی سر و تهش رو هم بیاره و ادامه پیدا نکنه.
  • امجد ساعی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    صمد مرفاوی فرزند مکتب تاج است ، زمانیکه بازیکن بود سوپرستاره استقلال و تیم ملی بود.یک فصل سرمربی استقلال بود که با دست خالی و نیمکت خالی و یک عالمه حاشیه تیم را به مقام نائب قهرمانی رساند وسهمیه آسیا را گرفت.ژنرال با آشتیانی نساختند و آن زمان مرفاوی بعد از ژنرال مرد شماره 2 تیم بود.مرفاوی انسان باشخصیت و به دور از حاشیه و فوتبالیستی بود جز ستاره های تاریخ فوتبال ایران.تکنیکی سرعتی سرزن بود و بافرهنگ و با ادب و باشخصیت
    • تتلیتی وحشتناک باهوش TW ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      همین انسان باشخصیت مد نظر جنابعالی بر خلاف قوانین فوتبال جوانمردانه تعمدا با صبا شش امتیاز تقدیم کیسه کرد
  • حسین IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    الان می فهمم چرا آشتیانی اینقدر از تو حمایت می کرد. به الگوی خوب اخلاقی.
  • ریماس بیت صیاح IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    در دوران بازیگری مرفاوی ستاره بود و وفادار به تاج و تا بحال یکبارهم نشده در این 30 سالی که عضو استقلال بود هیچکس از صمدمرفاوی شاکی نبود و همه فوتبال ایران از او به نیکی و بااخلاق بودن یاد میکنند تابحال حتی یکبار برای تاج حاشیه درست نکرد انسانی دوست داشتنی وفادار واخلاق مدار، گلهایش برای تیم ملی به تیم الجزایر در دقایق آخر از یادمان نمیرود
  • عدنان شرهانی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    مرفاوی تاج سر ماست
  • محمد IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    دقت کردید هر وقت لنگ ابروریزی میکنه، منصوبان وزیر و رسانه های حکومت یه شر علیه استقلال راه میندازن؟!؟ الانم لنگ بعد از حمایت یک حکومت! تو فینال باخت و بعدش آل کثیر تو برنامه زنده سوتی داد که منجر به افزایش محرومیتش میشه(اگه ماست مالی نکنن) اومدن این جریان پوششی را درست کردند. کسی از رسول پناه خبر داره؟ چجوریه صداوسیما واسه سعادتمند و خلیل زاده و ... تریبون داره ولی برای افشاگر دلال مومصنوعی و...نه!!!!#عالیجناب_سرخ_پوش
    • ناشناس IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      بهتر نیست به جای انگ زدن و توهین کردن به این اون تیمتون رو حمایت کنید تا نتیجه بگیره؟
    • امیرحسین IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      ولشکن کیسه کشا متوهمی تو خونشونه
  • ناشناس IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    دوستان پرسپولیس اینجا دعوا خونوادگیه بذارید دعواشون رو بکنن...
  • رامین تاج IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    منثوریان یه آدم کینه ایه نوچه پرور خودبزرگ بین باندبازه یادم نرفته چطوری خط میداد به دوستاش تو رسانه ها و لیدراش رو سکو از حسینی حمایت کنن برا رحمتی حاشیه بسازن استقلال و شفرو ببرن به حاشیه نزارن قهرمان بشه فقط برااینکه رحمتیو حذف کنه اصلا منصوریان استقلالی نیست جدو آبادشم پرسپولیسی هستن
  • مانی IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    منصوریان استاد سفسطه و مغلطه
  • سیدرضا US ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    سرود استقلالیای جایگاه هشت ازادی و تیفوسی های مرعوبکار بعداز قهرمانی اسیا با تیم رویایی منصورخان جایگاه صمد رو در بین استقلالیا نشون میده اونجاییکه به اسم صمد قسم میخورن . صمد یکی از با اخلاقترین استقلالیای تاریخ ما هست
  • كاج عابي IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    كيسه تو كيسه شده اين روزا. خخخخ
  • تتلیتی وحشتناک باهوش TW ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    یک اهل فوتبال یا باید از نظر اخلاقی مثبت باشه یا فنی تا لااقل تماشاگر فوتبالی دلخوشی داشته باشه! صمد مرفاوی زمانی که مربی صباباتری بود تعمدا شش امتیاز به کیسه تقدیم کرد جوری شد که لنگیا بازی آخرشان خوشحال بودند که باختند تا سقوط صبا قطعی بشه!! از نظر فنی سوای نتایج افتضاحش در ایران و جام باشگاههای آسیا او دیپورت کننده میختاریان مهاجم بعدهای دورتموند و منچستر و رم بوده!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی