نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۰ |
۰
عبدالعلی چنگیز: کار سختی پیش روی محمود فکری است
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: شاید اگر آبی‌پوشان خوب بازی می‌کردند و به تساوی می‌رسیدند انتقادات مطرح نمی‌شد، اما از دست دادن ۲ امتیاز در دیدار نه چندان خوب برابر ذوب‌آهن، هواداران را نگران کرده که شاید در آینده امتیازات ارزشمندی را از دست بدهند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ «عبدالعلی‌ چنگیز» سال‌ها پیش در خط حمله استقلال به میدان می‌رفت و یکی از نفرات تاثیرگذار این تیم بود. او با استقلال قهرمان ایران شد و کفش طلا را تصاحب کرد. چنگیز یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود که سابقه بازی در کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس را در کارنامه‌اش دارد.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال از شرایط این روزهای استقلال حرف زد، متن این گفت و گو در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

*هواداران استقلال توقعشان‌ از آبی‌پوشان بسیار بالاتر از این حرف‌هاست. می‌خواهند استقلال وقتی در زمین نمایش می‌دهد لذت ببرند نه اینکه بازی خوبی انجام ندهد.

*استقلال در این برهه با افت فوتبالی مواجه شده و مربیان این تیم باید برنامه‌های تمرینی و تاکتیکی بیشتری را در نظر بگیرند. یک تیم برای رسیدن به دروازه حریف باید تاکتیک و روش مختلفی را امتحان کند اما متاسفانه در دیدار با ذوب‌آهن فقط به بازی مستقیم روی آورد.

*شاید اگر استقلال مقابل ذوب‌آهن خوب بازی می‌کرد و به تساوی می‌رسید انتقادات مطرح نمی‌شد اما حالا از دست دادن این دو امتیاز با بازی نه چندان خوب آبی‌ها همراه شده و همه نگران این هستند شاید در آینده باز هم امتیازات ارزشمندی را از دست بدهند.

*استقلال همواره استقلال است و باید در جمع مدعیان قهرمانی حضور داشته باشد. «محمود فکری» و مربیان استقلال به ‌خوبی می‌دانند چه کار سختی پیش رویشان است و انتظارها از آنها بالاست.

*استقلال در این فصل نوسان داشته و در چند بازی خوب بوده و در چند دیدار نیز نتوانسته عملکرد قابل قبولی را به اجرا بگذارد. آنها باید شرایط یکسان و ثابتی را داشته باشند. اگر استقلال بتواند در دو سه بازی به یک هارمونی لازم برسد آن وقت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

*فصل گذشته فردی به نام استراماچونی هدایت استقلال را بر عهده داشت که هواداران به او علاقه خاصی داشتند و بهترین کیفیت را بازی‌های این تیم داشت. او در میانه راه از استقلال جدا شد و هواداران وی را دوست داشتند و هر فردی که جای او در استقلال می‌آمد با این شرایط همراه بود. فکری خودش از این مساله باخبر بود اما من اعتقاد دارم نباید از همین حالا انتقاد کرد.

*انتقاد به جز اینکه تمرکز مربیان را بر هم بزند و فشار روانی برای آنها ایجاد کند چه بازدهی مثبتی خواهد داشت؟ 

*فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول زیاد نیست و می‌توان خیلی راحت دوباره به رتبه اول لیگ برتر بازگشت. من حتم دارم اگر چند اشکال کوچک برطرف شود استقلال به شرایط مطلوب باز خواهد گشت.

*شیخ‌ دیاباته بازیکن فوق‌العاده‌ای است و حضور نداشتن او در ترکیب استقلال کاملا حس می‌شود. استقلال مهاجمان خوبی دارد و به طور حتم اگر در فضا و موقعیت خوبی قرار گیرند، می‌توانند خیلی به آبی‌پوشان کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی