کریستیانو رونالدو: هیچ‌چیز تمام نشده، به یوونتوس باور داشته باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو می‌داند سال ۲۰۲۰ را خیلی بد به پایان رسانده‌اند، اما امیدوار است یوونتوس خیلی زود به رقابت‌ها برگردد.

خبرورزشی/ سری آ ایتالیا؛ با وجود شکست سنگین ۳ گله مقابل فیورنتینا، کریستیانو رونالدو به ادامه رقابت‌ها و بازگشت یوونتوس امیدوار است.

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس در اینستاگرامش نوشت: «روز گذشته با عملکردی ضعیف و نتیجه‌ای غیرقابل قبول، پرونده بازی‌های خود در سال ۲۰۲۰ را بستیم، سالی که از بسیاری جهات خاص بود. ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر، پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کووید-۱۹، به تعویق افتادن بازی‌ها، وقفه طولانی‌مدت پیش از آغاز دوباره مسابقات و تقویم فشرده بازی‌ها، اما نمی‌توانیم برای چیزی بهانه بگیریم. ما می‌دانیم که برای ارائه بازی بهتر و کسب پیروزی باید تلاش بیشتری از خود به نمایش بگذاریم و ثبات بیشتری هم داشته باشیم. ما یوونتوس هستیم و نمی‌توانیم چیزی کمتر از یک بازی عالی در زمین را بپذیریم. امیدوارم این وقفه کوتاه‌مدت به ما کمک کند تا قوی‌تر و متحدتر از همیشه بازگردیم، چون هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است و در نهایت ما بر این باوریم که خواهیم توانست بار دیگر با هواداران تیفوسی خود قهرمانی در سری‌آ را جشن بگیریم. به ما باور داشته باشید. به همان اندازه که ما به شما اعتماد داریم، به ما اعتماد داشته باشید و ما پاسخ این اعتماد را خواهیم داد. تا سوت پایان نخورده، هیچ چیز تمام شده نیست.»

یوونتوس در حالی مقابل بنفش‌ها شکست خورد که ساعاتی قبل از دیدار سه‌شنبه شب اعلام شد نتیجه ۳ بر صفر دیدار مقابل ناپولی هم بازگشته و این تیم باید به مصاف شاگردان گتوسو برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی