نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استقلال منتظر تلفات پرسپولیس مقابل نساجی و سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها این هفته از لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس می‌رفتند اما حاضر به این کار نشدند تا بازی‌های عقب مانده پرسپولیس برگزار شود تا شاید این تیم قبل از دربی تلفات بدهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ نگاهی به آمار کارت‌های زرد پرسپولیس قبل از بازی با نساجی انداختیم و هیچ بازیکنی بیش از یک کارت زرد ندارد و با این شرایط در بازی آینده استقلالی‌ها خیلی باید خوش شانس باشند که یکی از ستاره های پرسپولیس سه کارت زرد متوالی بگیرد و محروم شود.

تنها امید استقلالی‌ها به مصدومیت و یا حتی اخراجی‌های پرسپولیس در بازی با سپاهان است که در سال‌های گذشته این اتفاق افتاده و بعید نیست تا قبل از دربی پرسپولیس تلفات بدهد. شرایطی که برای استقلال هم وجود دارد اما با مصدومیت فعلی نادری، شجاعیان و دیاباته به نظر می‌رسد قبل از دربی وضعیت استقلال از دیگر از این بدتر نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمون زایدم قاتل کیسه IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    سازمان لیگ اطاعت میکنه هر چی بگه کیسه باید دربی برگزار میشد اگه هم بازی نمی کردند سه هیچ میشد تنها راه نجات لیگ برتر از دست کیسه سقوط این تیم است
  • کیسه کش منفور US ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    خدا را چه دیدی شاید مصلحت خدا در چیز دیگری باشد با نیت پلید هیچوقت موفقیتی حاصل نمی شود ذات کثیف این جماعت سالهاست که آنها را از رده خارج کرده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی