نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
وحید فاضلی: صبر جامعه پایین آمده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در ۶ دیدار گذشته ۱۲ نیمه را گذرانده‌ایم و تنها دو نیمه بد داشتیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در ۶ دیدار گذشته ۱۲ نیمه را گذرانده‌ایم و تنها دو نیمه بد داشتیم. این بازیکنان نتایج را رقم زده‌اند و به آنها ایمان دارم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که حمایت کردند و امیدوارم پاسخگوی حمایت‌شان باشیم.

وی در مورد فشردگی مسابقات لیگ اظهار داشت: به لحاظ فیزیولوژی، آمادگی تیم‌ها در سطح بالایی نیست. این فشردگی به همه تیم‌ها ضرر می‌زند. مطمئن باشید آمار آسیب‌دیدگی‌ها بالا می‌رود. این فشردگی کمک خاصی به فوتبال ایران نمی‌کند. باید ببینیم چه چیزی باعث پیشرفت ما می‌شود، هر چند زحمت می‌کشند که مسابقات را برگزار کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به نتایج تیمش تصریح کرد: بازیکنان می‌دانند در برد مقابل آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان و دو شکست اخیر چه فرآیندی طی شده است. مهم این است که آن را رد کنند. بازیکنان بزرگ به ما خیلی کمک کرده‌اند. نفراتی چون حامد شیری، روزبه‌ شاه‌علی‌دوست، مجتبی بیژن و ... در این روزها باید بزرگی خود را نشان دهند، همانطور که قبلا نشان داده‌اند. این بازیکنان عصای دست من بودند و امیدوارم نساجی فردا بازی خوبی و مقتدری مقابل پرسپولیس ارائه کند.

فاضلی در پاسخ به این سؤال چه صحبتی با هواداران نساجی دارد، گفت: در ابتدای صحبت‌هایم از هواداران تشکر کردم. صبر جامعه ما پایین آمده است. اگر تیم امید ایران به المپیک صعود نمی‌کند یا تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها نمی‌شود، علتش برنامه‌ریزی کوتاه مدت است. از هواداران واقعی نساجی می‌خواهم به هوش باشند. کسانی هستند که می‌خواهند کشتی را سوراخ کنند. شاید خیلی‌ها بخواهند وحید فاضلی را بزنند. در فوتبالی که امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ را می‌زنند، اشکالی ندارد من را بزنند، اما با نساجی کاری نداشته باشید. نساجی تیمی است که هواداران متعصبی پشت‌شان ایستاده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    تا شما عشق استقلالیا در نساجی هستید همین هست و در بر همین پاشنه خواهد چرخید الان در این مصاحبه ابراز ارادت به قلعه نوعی ربطش چی بود؟!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی