نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اعتراض پرسپولیس به یک مورد قبل از دیدار با نساجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس نسبت به اسکان تیم داوری در هتلی که تیم نساجی قائمشهر هم حضور دارد، اعتراض کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائمشهر از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) برگزار شد.

جلسه هماهنگی پیش از این دیدار امروز پنجشنبه از ساعت ۱۸ با حضور مسوولان مربوطه و مدیران اجرایی برگزار شد. از تیم پرسپولیس، افشین پیروانی (مدیر تیم)، کاوه اسماعیلی (مدیر روابط عمومی) و علیرضا اشرف (مدیر رسانه‌ای) در این نشست شرکت کردند. جلال مرادی به عنوان ناظر بازی، ریاست این جلسه را بر عهده داشت. همچنین غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ و رئیس هیات فوتبال استان مازندران نیز در این نشست حضور داشت. در جریان این نشست، بار دیگر بر رعایت جزئیات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی در زمان انجام بازی‌ها، تاکید شد. همچنین مقرر گردید از حضور افراد متفرقه در ورزشگاه و مخصوصا محوطه رختکن‌ها، قبل و بعد از بازی، جلوگیری گردد تا مشکلی برای اعضای تیم‌ها پیش نیاید. در این جلسه، رنگ لباس دو تیم نیز مشخص و اعلام شد. بر همین اساس، تیم پرسپولیس با لباس‌های یکدست سفید برای بازیکنان و لباس فسفری برای دروازه‌بان در نظر گرفته شد.تیم نساجی هم با لباس‌های عنابی برای بازیکنان و لباس مشکی برای دروازه‌بان مشخص شد.

از دیگر مصوبات این جلسه، تعداد میهمانان ویژه هر تیم بود که برای تیم میزبان شش نفر و برای تیم میهمان چهار نفر در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه تیم داوری در همان هتل تیم نساجی اقامت دارد، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه این جلسه نسبت به این موضوع به جلال مرادی ناظر بازی و رئیس این جلسه اعتراض داشت که طبق قوانین این مسابقات این مساله خارج از قوانین و مقررات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    وقیح معترض و هوچی گر مثل لنگ.با افتخار با کلاس تیم پادشاهی و مردمی مثل تاج اسیا.بازهمممم انتخاب تیم تاج رو توسط سایت وزین و جهنی گل به عنوان سومین تیم پرافتخاره قاره کهن تبریک میگم به تمام ایرانی ها این افتخارو لنگ ک عرضه نداشت
    • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      حق دارند.
    • ایمون زاید IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      کیسه کشی هستم متوهم، دارای دشمن فرضی، چندین سال آزگار است، جامی به چشمم ندیدم و در عوض سرورم در چهار سال اخیر پوکر قهرمانی کرده جام حذفی و سوپر جام برده و دو بار به فینال واقعی آسیا (نه چهارجانبه امجدیه) راه یافته ،در این چند سال انواع و اقسام شوک به من وارد شده ، هتریک ایمون زائد، با تیم ده نفره ،چهارتایی شدن ،فرار به ترکیه و .... کسی به من خرده نگیره ،من همینکه قدرت تایپ کردن رو دارم و کامنت میزارم قدرت خداست
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      شمسعلی جان، استقلال به عنوان سومین تیم برتر تاریخ قاره آسیا انتخاب نشد چون مگه قرعه کشیه. سایت گل الان فقط نتایج رو تیتر کرده. استقلال طبق قهرمانی ها و نایب قهرمانی هایی که آورده خودش به این مقام رسیده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      کدوم اعتراض؟ میگن داورها نباید توی هتل محل اقامت نساجی باشن!!! عزیزان پرسپولیسی شما گفتید با نساجی بازی نمی کنید و این بازی باید 3 بر صفر به نفع نساجی بشه. اصلا بازی نساجی و پرسپولیس طبق قوانین یعنی مهندسی نتایج. طبق قانون پرسپولیس گفت بازی نمی کنم پس 3 صفر به نفع نساجی. همون طور که استقلال در سوپرجام گفت بازی نمی کنم و 3 روز قبل بازی نتیجه رو 3 بر صفر کردن. مثلا استقال می تونست به پرسپولیس بگه بیا توی ترکیه بازی کنیم؟ پس پرسپولیس هم نمی تونه بگه شما بیایید تهران بازی کنید. مگه الکیه. مثلا هر تیمی توی لیگ بگه ما الان بازی نمی کنیم فلان تیم باید بیاد تو شهر ما بازی کنه و بازی ها جا به جا بشه. اصلا پرسپولیس با این کارها مضحکه عام و خاص شده. دیگه مهندسی از این واضح تر مگه می شه
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    انشالا فردا بلایی سر کسی نیاد تو لجن مصنوعی زیر بارش شدید خدا کنه مصدوم ندیم
  • کاوه IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    حالا اگر برعکس بود ،کسی حق اعتراض نداشت،تیم حکومت است دیگر،از زمین و زمان طلبکار است. بابا مسعود.....
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    لنگیای لوس و ننر
  • ایمان IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    وجدانا مسئولان ایرانی هم نوبرن، مهم نیست جلسه در چه سطحی باشه بساط خوردو خوراک فراهمه اونم تو شرایط کرونایی! اونوقت نشست مسئولان اتحادیه اروپا (قبل کرونا) فقط یک بطری آب جلوشون بود!
    • کی روش IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      داداش اینها مدیر میشن برای همین بخور بخورهاواون بخوربخورها
  • خایدالو NL ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    افشین فرشچیان همه رو به کیش خود پندارد افشین جون فرش دیگه خز شده هوچیگری حدی داره
    • كيسه سوز IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      جواب تمام مزخرفات و توهمات و تهمتهاي كيسه كشارو،،،يه كيسه كش سابق،،به اسم اصغر طالب نسب داده،،،،،بقيه ش ديكه حرف مفته......
  • javad US ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    in aghayeh Behrovan chekareh hast ke dar hameja hast? in agha hameja hast
  • صفر CA ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    بازی باید سه هیچ به نفع پرسپولیس اعلام بشه
  • اس اس 2ستاره IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    اعتراض وارده.درخواست لنگ مورد موافقت قرار میگیرد نتیجه 3برصفر.پنالتی دقیقه 80.اخراج بازیکن نساجی .قلم کردن پای بازیکن حریف.اخراج سرمربی نساجی وبقیه موارد درخواست توسط لنگ اجرا سریع السیر قهرمانی اسیا شخصیت میخواهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی