باز هم نیمار و یک رابطه جنجالی جدید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ارتباط اینستاگرامی نیمار با یک مدل برزیلی باعث شد باز هم حواشی این بازیکن از اتفاق‌های فوتبالی‌اش بیشتر باشد.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ نیمار کسی بود که او را ستاره بعد از نسل مسی و رونالدو می‌نامیدند. بازیکنی که ابتدا با انتخاب پاریس و پول زیادش از بازی در بهترین سطح‌های فوتبال اروپا خودش را محروم کرد و سپس حواشی زندگی شخصی‌اش او را حسابی مشغول کرد. در حالی که در این مدت لوکا مودریچ و روبرت لواندوفسکی بودند که گوی سبقت را از کریس و مسی گرفتند و خبری از نیمار نبود. ستاره برزیلی اما در حواشی ارتباطاتش یکی از بهترین‌های حال حاضر فوتبال است. 

شروع با لایک
نیمار به خاطر فعالیت‌های مجازی خود حسابی در چشم است و پاپاراتزی‌ها کوچک‌ترین حرکت او را رصد می‌کنند. این‌بار نیمار ظاهراً به یک مدل اینستاگرامی و مجری تلویزیون علاقه خود را لو داده است. او یکی از عکس‌های خانم ملودی پنالور را در اینستاگرام لایک کرده و با همین لایک ساده حواشی زیادی به وجود آورده است به طوری که مارکا ادعا می‌کند نیمار در حال شروع آشنایی با این خانم است. 

ملودی کیست؟
ملودی بیش از ۷۹۳ هزار دنبال‌کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد. او در الچه اسپانیا متولد شده اما اکنون در جزیره لاکچری ایبیزا زندگی می‌کند. او ۹ سال با دیگر مجری ایبیزا کریستین هرز بود و اکنون حالا با نیمار در فضای مجازی آشنا شده است. فضای اینستاگرام باعث شده نیمار به صفحه این خانم ۲۸ ساله برود و ارتباط با او را آغاز کند. 

حواشی زیاد نیمار
نیمار بسیار به فضای مجازی عادت دارد. روزی نیست که او از زندگی‌اش چیزی در اینستاگرام برای طرفدارانش منتشر نکند. شهرت جهانی، صفحه میلیونی، تیک آبی و ظاهر متفاوتش باعث شده در فضای مجازی با آدم‌های متفاوتی آشنا شود. آشنایی‌هایی که هیچ‌وقت برای نیمار تمامی ندارد و به سرانجام نمی‌رسد. 

گابیلی چه شد؟
همین چند وقت پیش بود که داستان آشنایی او با گابیلا خواننده برزیلی لو رفت. خواننده‌ای که چندین ماه با نیمار ارتباط داشت و دو طرف در پاریس و سائوپائولو همدیگر را ملاقات می‌کردند. ظاهراً این رابطه نیمار هم چیزی جز رهایی برایش نداشته و فقط برای دو طرف فرصت سرگرمی بوده است. سرگرمی که برای نیمار به عنوان فوتبالیست تاپ چیزی جز ضرر ندارد. 

فرق نیمار با مسی و کریس
حالا نیمار وارد داستان جدیدی شده که می‌تواند باز هم او را به حاشیه ببرد. حواشی که فقط و فقط او را از مسیر سوپراستار شدنش دور می‌کند و نشان می‌دهد زندگی سالم یک فوتبالیست مثل کریس و مسی تا چه اندازه در پیشرفتشان نقش دارد اما به راستی چرا نیمار به سطح مسی و کریس نمی‌رسد؟ قطعاً آرامش روانی این دو بازیکن که ازدواج کردند و چندین بچه‌ها دارند در زندگی نیمار وجود ندارد. همین عدم آرامش روانی ریتم زندگی منظم را از نیمار می‌گیرد و در نتیجه باعث افت کیفی او در زمین می‌شود. این در حالی است که مسی و رونالدوی پا به سن گذشته همچنان مثل نیمار در زمین می‌درخشند. 

بیشتر بخوانید: رابطه جدید نیمار لو رفت؛ دوستی با گابیلی در اینستاگرام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    این باید زنش داد،ی دختر آفتاب مهتاب ندیده بگیرن براش درست میشه،چند وقت بعد معلوم میشه با دختران ایرانی هم در رابطه عشقی بوده،خخخخخخ
  • ققنوس IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    تهش فوتبال هرستاشون تموم میشه و اونی که بیشترین لذتو از شهرتش برده(خوشگذرونده کنار حرفش) نیمار بوده.... نیست؟.... البته رونالدو هم یکی دوتا زیرابی نامحسوس رفت ولی خوب مسی نه.
  • Kingmessi IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    مسی بی‌همتاست و نیمار میتونست با ادامه فوتبالش در کنار مسی تو بارسا تا نزدیکی مسی برسه اما جنبه نداشت
  • احمد IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    رونالد کی ازدواج کرد؟!؟
  • علی US ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    رونالدو ازدواج نکرده چرا آمار الکی میدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی