۱۸
رضا یزدانی: فدراسیون کشتی نمی‌خواست استقلال قهرمان شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم کشتی استقلال با بیان اینکه فدراسیون کشتی تمایل نداشته این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برسد، گفت: مربیان ما را به دو سال محرومیت تهدید کردند.

خبرورزشیکشتی؛ در فینال لیگ کشتی آزاد تیم استقلال مقابل بازار بزرگ ایران شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

با توجه به اتفاقات رخ داده درباره امیر محمد یزدانی و یونس امامی دو کشتی گیر اصلی تیم استقلال که باعث شد استقلال این دو کشتی گیر خود را برای فینال در اختیار نداشته باشد، استقلالی‌ها با خالی گذاشتن نیمی از ترکیب اعتراض خود را نشان دادند تا بازار بزرگ با خیالی آسوده این بار نیز قهرمان لیگ کشتی ایران شود.

رضا یزدانی که امروز میهمان برنامه «ورزش و مردم» بود، به تشریح اتفاقات رخ داده پرداخت و تاکید کرد یونس امامی و امیرمحمد یزدانی در دسترس تیم استقلال نبودند.

وی همچنین خبر مثبت شدن تست کرونای امیرمحمد یزدانی را قبل از سفر به صربستان برای حضور در جام جهانی کشتی را تکذیب کرد و گفت: وقتی امیرمحمد به ساری بازگشت از او تست گرفته شد و پزشکان گفتند که جواب تست منفی بوده است. در واقع امیرمحمد اصلاً کرونا نگرفته بود.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه با درخواست این تیم برای تعویق فینال موافقت نشد، گفت: احساس می‌کنم فدراسیون کشتی نمی‌خواست تیم ما قهرمان لیگ شود.

«علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پیش از این اعلام کرده بود از تیم استقلال حمایت کرده و سالن جهانبخت توفیق را رایگان در اختیار این تیم قرار داده است.» یزدانی در واکنش به این سئوال مجری برنامه گفت: منظور از رایگان بودم را نمی‌فهمم. ما برای این سالن قرارداد بستیم و به حساب فدراسیون پول واریز کردیم. باید خود آقای دبیر درباره مفهوم رایگان بودن صحبت کند.

وی درباره اینکه برای فدراسیون چه فرقی می‌کرد کدام تیم قهرمان لیگ شود؟ تصریح کرد: احساس می‌کنم تیم بازار بزرگ وابسته به فدراسیون است و نفراتی که در فدراسیون هستند، در کادر فنی تیم بازار بزرگ حضور داشتند. احساس می‌کنم از این تیم حمایت شده است. در یکی، دو مورد اساسنامه را به خاطر تیم بازار بزرگ تغییر دادند؛ یعنی تیم‌ها اجازه داشتند تا صبح دو ملی پوش داشته باشند اما این قانون عصر عوض شد و به سه ملی پوش تغییر یافت.

سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال همچنین از برخوردهایی که با این تیم و مربیانش شده بود گلایه کرد و گفت: اَرنج تیم ما را تغییر دادند و فریادهایی بر سر مربیان ما زدند که زیبنده ورزش پهلوانی کشتی نیست. یکسری توهین‌ها به مربیان پیشکسوت و حتی آنها را به دو سال محرومیت تهدید کردند. همین باعث شد بچه‌های ما بدون گرم کردن روی تشک بیایند و کشتی نابرابر بگیرند. حتی با آن اتفاقات سه برد داشتیم. پیش بینی می‌کنم اگر حداقل نفراتمان را داشتیم به نتیجه ۵-۵ می‌رسیدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    هوچی گری از فوتبال به کشتی هم رفت. اونجا که پرسپولیس نیست . چرا نمی گذارند!! هر جا نمی توانید موفق شوید . مساوی هست با نمی گذارند..10 سال پرسپولیس در اون دوره خفقان جام نیاورد با دانستن علت ها باز نگفتیم نمی گذارند. .....
    • علوی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      لایک داداش حرف حق زیباست حتی از دهان رقیب
    • احمد IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      نه تنها در کشتی بلکه در فوتبال هم پرسپولیس کاره ای نیست بلکه وزیر ورزش#بابامسعود #وزیر ارتباطات #مجلس #دولت همه کاره است. مشکل همین دولت لنگیست نه چیز دیگری!!! #ژنرال_فرانکو
    • تاجی IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      دقیقا آقای یزدانی . وگرنه بازی تیم پیروزی با داماش ۴ ساعت بیننده ها رو معطل کردن . فقط دنبال ضربه زدن به تیم بزرگ تاج هستن فقطططططط
    • مهدی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      تاجی عزیز زیاد حرص نخور دندونات میشکنه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    بعضی ها می گفتن چرا اسمت کیسه مافیا ورزش هست و می گفتن باید اسمت کیسه مافیا فوتبال باشد ولی الن باید فهمید چرا اسم من کیسه مافیا ورزش هست استقلال آمد داخل کشتی مافیایی کیسه در کشتی هم به داد استقلال می رسید و بهترین امکانات را بهشان می دادو همبن طور که بازیکنان دیگر تیم ها را غیر قاونی می گرفت مثل فوتبال واقعا اسم خوبی برای خودم گذاشتم
  • ققنوس IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    جالبه.... بهانه ها فوتبالیاشون به کشتی هم سرایت کرده.... ولی از این پهلوونا انتظار نداشتم مث خاله خرسه های ترسو و ناکارامد کاستی هاشونو بندازن گردن فدراسیونو وزیر و داور.... متاسفانه انگار داره به یه اپیدمی تبدیل میشه.... من باختم, بدم باختم, ولی خودم نباختم, اینا منه بازوندن, وزیر منه بازوند, فدراسیون لنگ منه گرفت, رهبر منه خاک کرد.... فقط بزارین بگم من.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    کیسه مافیای ورزش فیک هست.
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    اینطور که مشخصه هر کی بخاد تو تیمهایی که نام کیسه دارن مربی گری کنه اول باید یه دوره ی هوچیگری وتوهم رو پاس کنه تا بعد از باخت کم نیاره!خب مرد حسابی باختی قبول کن نمیخاد صغری کبری بچینی .البته درسته نسبت به کیسه ی اصلی که درفوتبال شارلاتانی رو به حد اعلا رسونده عددی نیستی اما دراین حد هم برای کشتی که ورزش پهلوانیه زشته!فقط همین مونده بود که اثدغلال کشتی رو هم فاسد کنه که به لطف پولهای کثیف کرد!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    نمی ذارن کیسه توی لیگ کشتی هم قهرمان شه این بار وزیر طرفدار بازار بزرگ ایرانه خخخخخخخ
  • امیرحسین IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    کیسه کشا هوچی گری تو خونشونه حالا فرق نمی کنه کجا باشن چه رشته ورزشی باشه چه شخصی باشه کلا هوچی گرن
  • تراختور IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    لنگ قهرمان لیگ میشه نمی خوان کیسه قهرمان بشه تراختور کبیر قهرمان حذفی میشه نمی خوان کیسه قهرمان بشه تیم بازار بزرگ قهرمان لیگ کشتی میشه نمی‌خوان کیسه قهرمان بشه کیسه کشای هوچی گر))))
    • ناشناس IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      متوهم تراختور بجز دوجام حذفی چه افتخاری کسب کرده که بهش میگی کبیر؟برین با نفت مسجدسلیمان کری بخونین
  • آبیییی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    یک خبر از استفلال کار شده. هرچی لنگی زیرش پیام گذاشته. چقدر ما مهمیم براتون آخه. خخخخخ.
    • امیرحسین IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      خودتون توی همه خبر های پرسپولیس هستید اون وقت انتظارم دارید؟!)))
    • مسعود IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      من که عادت دارم جوک بخونم میام خبرهای کیسه را میخونم میخندم
  • آبی ترینم IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    بله دیگ وقتی جناب دبیر واعضای فدراسیون پرسپولیسی باشند اینجور سرتیم کشتی استقلال رو میبرند.اصلا کی این آقا روگذاشته رئیس فدراسیون کشتی.بابا مسعودمگه آدم قحطه .پس لازمه ک جناب دبیرنزاره تیم قدرتمنداستقلال قهرمان بشه.اونوقت وزیر دلخورمیشه
    • امیرحسین IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      متن کامل بخوان بعد حرف بزن {...}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی