نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حرف آخر| با این استخرها می‌خواهید میزبان جام ملت‌ها شوید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت دیروز ورزشگاه شهید وطنی آن هم در شرایطی که ۶ روز قبل کیفیت ورزشگاه و چمن ورزشگاه الجنوب، چشم‌ها را خیره کرد، بسیار آزاردهنده بود. مشخص نیست آنها که با اعتماد به نفس فراوان، پیشنهاد میزبانی جام ملت‌ها را داده بودند به چه فکر می‌کردند؟

خبرورزشیعلی جوادی؛ در بازی دیروز نساجی- پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صحنه‌هایی نه چندان مناسب را دیدیم که دلمان را به درد آورد. 

در استان مازندران به عنوان یکی از ۳ استان سبز کشور با کمترین دردسر برای به بار آوردن گیاهان مواجه خواهیم شد. دردآور است که در کشوری داغ مانند قطر آن چمن جذاب و زیبا و باکیفیت را عمل می‌آورند و در ورزشگاهی به آن زیبایی از فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبانی می‌کنند و ما در استانی مثل مازندران نمی‌توانیم چمن طبیعی عمل بیاوریم و زمین فوتبال را با چمن مصنوعی فرش می‌کنیم. 

برای نگهداری همین زمین چمن مصنوعی هم کمترین همتی صورت نمی‌گیرد و برای زمین کاور در نظر نگرفته‌اند تا باران‌های معروف مازندران زمین را به باتلاق تبدیل کند. زمین، شیبی ملایم به سمت پایین داشت و اگر با خطی طولی، زمین را به دو نیمه تقسیم کنیم، قسمت پایینی زمین به استخری حرفه‌ای تبدیل شده بود که توپ با هر شتابی به زمین برخورد می‌کرد کاملاً متوقف می‌شد! 

وضعیت دیروز ورزشگاه شهید وطنی آن هم در شرایطی که ۶ روز قبل کیفیت ورزشگاه و چمن ورزشگاه الجنوب، چشم‌ها را خیره کرد، بسیار آزاردهنده بود. مشخص نیست آنها که با اعتماد به نفس فراوان، پیشنهاد میزبانی جام ملت‌ها را داده بودند به چه فکر می‌کردند؟ شما اولاً توانایی بارآوردن چمن در استانی حاصلخیز را ندارید و دوماً از پس اداره همان چمن مصنوعی هم برنمی‌آیید. شما چگونه می‌توانید مطابق استانداردهای فیفا، از مسابقات معتبر و مهم جام ملت‌ها میزبانی کنید؟ به قول معروف شما لیگ‌تان را درست و کم‌نقص برگزار کنید، میزبانی جام ملت‌ها پیش‌کش.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohsen ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    واقعا تیم های ایرانی از نظر پیشرفت زیر ساختی در این ۶۰ سال صفر بوده الان بهترین ورزشگاه ما آزادی هست که تکنولوژی آن برای ۶۰ سال قبل هست شما نگاه کنید در این ۶۰ سال تمام بازی های ملی ما در این ورزشگاه بوده قطر و امارات در زمان ساخت ورزشگاه آزادی رو در اینترنت ببنید امارات که یک صحرا بوده الان قطر رو نگاه کنید این ظلم به هوادار ایرانی هست یعنی اصلا به فکر سرگرمی سالم برای جوانا نیستن برای همینه که آمار اعتیاد در جامعه اینقدر زیاده
  • کی روش IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    فقط میخوان موجبات شادی و خنده کسانی که پیشنهاد ایران را بررسی میکنن ،فراهم کنند،مثلا بیان ورزشگاه امام علی سیرجان ،یا تختی و....راببینن جز خنده چه کاری میکنندو با این وضع چند سال دیگه هم باید لیگ خودمونو توی کشورهای دیگه برگزار کنیم خخ
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    ولی بر فرض محال اگه میزبان بشن باور کنید بهترین میزبانی رو‌انجام می دن مثال : رفع نواقص ورزشگاه آزادی قبل بازی پرسپولیس - کاشیما دوسال پیش اگه زور بالای سرشون باشه نهایت تلاششون رو می کنن تا آبروشون توی آسیا نره
  • نادی الکیسه AT ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    اشتباه می کنید فدراسیون قراره که میزبان جام جهانی بشه؛ آسیا براشون کوچیکه خخخخخخخخخخ
  • امیرحسین IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    فینال جام ملت ها تو ورزشگاه وطنی می خوان برگزار کنن خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی