بیژن طاهری: تغییر در کادر فنی، بی‌احترامی به صمد مرفاوی است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی سابق استقلال گفت: متأسفانه فرهنگ غلطی جا افتاده که یکسری از دستیاران سرمربی در استقلال انتقاد کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بیژن طاهری درباره تقابل استقلال با گل‌گهر سیرجان و همچنین بحث دستیاران محمود فکری به نکته های زیر اشاره کرد:

*بازی با تیم‌های قلعه‌نویی حساسیتی ندارد. قلعه‌نویی سال‌ها پیش از استقلال رفت و در این چند سال با تیم‌های تحت هدایت او بازی انجام شده است. بازیکنان نباید به این حساسیت‌ها فکر کنند. امیدوارم شیخ دیاباته شرایط بازی کردن را پیدا کند و فرشید اسماعیلی هم به ترکیب بازگردد. استقلال تیم کم‌ مهره‌ای نیست و می‌تواند در زمین گل‌گهر آنها را شکست دهد.

*هر گونه تغییر در کادر فنی استقلال، بی‌احترامی به نفراتی چون صمد مرفاوی است. مرفاوی خودش سال‌ها سرمربی و در تیم نساجی مازندران نیز مدیرفنی بوده است. متأسفانه بحث دستیار سال‌ها در استقلال مطرح می‌شود. خوب نیست این موضوع را بگویم، اما وقتی خودم دستیار وینفرد شفر بودم، استقلال بهترین نتایج را در لیگ و آسیا گرفته بود که باز هم یک‌سری بحث دستیار را مطرح کردند. یکسری‌ها نشسته‌اند از بحث دستیار در استقلال ایراد بگیرند. استقلال این همه پیشکسوت دارد و نمی‌توان همه را دستیار کرد. اگر صد نفر پیشکسوت داشته باشیم، 99 نفر انتقاد می‌کنند و یک نفر در کادر فنی است. متأسفانه فرهنگ غلطی است که در استقلال جا افتاده است و هر بار که تیم نتیجه نگیرد، بحث دستیار را پیش می‌کشند.

*فکری پای دستیارانش بایستد و کسی را اضافه نکند و اگر به آنها اعتقاد دارد به کارش ادامه دهد. اگر بازیکنان مصدوم استقلال برسند، یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی می‌شود. درست است که مدام به هواداران می‌گوییم صبر کنند، اما مطمئنم استقلال نتیجه می‌گیرد. یک‌سری‌ها دست از شیطنت درباره بحث دستیار بردارند. خیلی ناراحت می‌شوم وقتی از دستیاران فکری انتقاد می‌کنند. چرا از خود فکری انتقاد نمی‌کنند؟ چرا همه‌اش صحبت از دستیار می‌کنید؟ برای من مهمترین چیز، استقلال است و هر کسی سرمربی استقلال بوده است، حمایت کرده‌ام، چه زمان علیرضا منصوریان و چه قبل‌تر از آن درباره امیر قلعه‌نویی. سال‌هاست اتفاقات را رصد می‌کنم و می‌بینم که از فکری و دستیارانش چطور انتقاد می‌کنند و این بلا، سر خودم هم آمده است.

*اکنون که وزارت ورزش و جوانان تیم‌های استقلال و پرسپولیس را زیر نظر دارد و هزینه‌هایش را می‌دهد، چرا پیشکسوتان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه انتخاب نمی‌شوند؟ بهتر است آدم‌های بزرگی به باشگاه بیایند. دلم برای استقلال می‌سوزد که با این بازیکنان و کادر فنی درگیر حواشی می‌شود. به همین دلیل است که می‌گویم پیشکسوتان در هیئت مدیره حضور داشته باشند. من امثال حجت نظری را نمی‌شناسم و تاکنون او را ندیده‌ام، اما حضور افرادی مثل او کمکی به استقلال نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاشق استقلال IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    اون موقعی که مرفاوی رفت از استقلال شکایت کرد و گف اینا ۷ سال به من بی احترامی کردن و استقلال تووخطر کسر ۶ امتیاز رف مرفاوی به استقلال بی احترامی کرد حالا به فکر احترام بهش هستید؟
    • حمید علوی CA ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      از استقلال شکایت نکرد، از مدیران استقلال که سی بار خلف وعده کرده بودن شکایت کرد. کمی منصف باشیم. الان جنابعالی (اگه شاغل باشی) قطعن اگه. دو ماه حقوقت پرداخت نشه زمین و زمون رو به هم میدوزی، آقای مرفاوی اما سالها وعده ب توخالی به جای حقش دریافت کرد.
  • 6 IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    كيسه است ديگر...
  • رولکس IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    مرفاوی مربی بسیار بادانشی هستش و بی حاشیه.. تو استقلال سال اول سر مربی گریش دو هفته مونده به پیان بازی ها تیمش اول جدول بود بد با انتخاب مدیر عامل همه چی عوض شد.. چند سال بد ک دوباره اومد باز استقلال رو جز مدعیان نگه داشت در مس کرمان عالی کار کرد در صبای قم بار اول عالی نتیجه گرفت..جوانان استقلال رو قهرمان کرد کلی تو جام باشگاه های آسیا سرمربی استقلال بود..از این با تجربه تر مربی کجا هست تو لیگ که دسیارفکری باشه با این همه بزرگی و سابقه قبول کرده دستیار بشه بخاطر عشقش به استقلال..خدایی دمش گرم با تعصبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی