نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
جدایی بشار رسن، اختلاف یحیی گل محمدی و عضو هیئت ‌مدیره پرسپولیس را علنی کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیده می‌شود یکی از اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس نقش پررنگی در جدایی بشار داشته و همین موضوع حسابی یحیی را عصبانی کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بشار رسن بدون شک یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس طی چند سال گذشته بود و نقش پررنگی در موفقیت‌های اخیر این تیم از جمله چهار قهرمانی پشت هم در لیگ و دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت. بشار آن‌قدر بین هواداران پرسپولیس محبوب شد که هر فصل موقع مذاکره برای تمدید قرارداد، فشار مضاعفی از سوی آنها به باشگاه وارد می‌شد تا این بازیکن عراقی در پرسپولیس بماند.

امسال هم برای ماندن بشار همین روند طی شد تا این بازیکن قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. بلافاصله بعد از تمدید قرارداد بشار با یک پیشنهاد بسیار عالی از قطر مواجه شد و قصد داشت هرطور شده با گرفتن رضایت مدیران پرسپولیس زیر تمدید قراردادش بزند و راهی قطر شود. مدیرعامل قبلی سرخپوشان هم با یک توافق آماتور بدون اینکه پول مناسبی از این انتقال‌ گیر پرسپولیس بیاید و حتی سرمربی تیم را در جریان جدایی بشار بعد از فینال آسیا بگذارد، مجوز جدایی این بازیکن را صادر کرد. مجوزی که البته با هماهنگی اعضای هیئت ‌مدیره انجام گرفت. شنیده می‌شود یکی از اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس نقش پررنگی در جدایی بشار داشته و همین موضوع حسابی یحیی را عصبانی کرده است. همه در جریان اختلاف سرمربی سرخپوشان با مدیرعامل قبلی پرسپولیس بودند ولی جدایی بشار اختلاف یحیی را با یکی از اعضای هیئت‌ مدیره هم علنی کرد. یحیی که به شدت از جدایی بشار ناراحت بود در کنفرانس خبری قبل از بازی دیروز با نساجی که پنج‌شنبه برگزار شد، حرف‌های قابل تأملی زد. او گفت‌: بشار یک بازیکن خیلی مهم و ارزنده‌ای برای تیم ما بود، خیلی هم راحت او را از دست دادیم و هنوز برای من غیرقابل هضم است که چرا بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم. می‌توانستیم با یک مدیریت بهتر این بازیکن را نگه داریم. واقعاً اتفاقاتی که بعد از صعود ما به فینال افتاد، خیلی عجیب و غریب بود و هنوز هم ادامه دارد و از همان روزی که پای‌مان را به تهران گذاشتیم، اتفاقات بدی افتاد اما در هر صورت باید بدون بشار لیگ را ادامه دهیم و بازیکنانی که بالاخره جایگزین هستند، می‌توانند توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند. باید تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم و امیدوارم که در ادامه اتفاقات عجیب و غریبی دیگر برای ما نیفتد. متأسفانه بعد از اینکه بشار از ما جدا شد اتفاقات بدتر این بود که از جدایی رسن حمایت شد و واقعاً جای تأسف دارد. افرادی که در باشگاه مشغول کارند، آدم‌های بزرگی هستند اما اینکه از جدایی بشار حمایت می‌کنند، جای سؤال دارد.

این حرف‌های یحیی نشان از عدم رضایت او از بعضی از افراد هیئت ‌مدیره می‌دهد که در موضوع جدایی بشار و با این صحبت‌ها اختلاف‌شان علنی شد. حال باید دید این اختلافات تا کجا ادامه خواهد داشت و البته آینده پرسپولیس بدون بشار چه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران5 IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    کیسه هر سال گرونترین تیم تاریخ لیگ رو‌ بسته، گرونترین اردوها، گرونترین ‌مربیها....دست آخر هم برای گرفتن سهمیه نصف فصل جلوشون سر تیمها رو‌ میبرن وباعث سقوط کردن تیمها میشن، آخر کار هم طلبکار هستن!!
    • 44444444444 IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      شماها هم روتون زیاده بابا وقتی اسکلتتونو چهااااااااااار سال حفظ میکنن (سلطانی فر و معاوناش) انتظار دارید دیگرون چیزی نگن؟ تیم طلبکار به شماها میگن (تیم باندبازوعقده ای لنگ)
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      در جواب ۴۴۴۴۴ امسال که شاکله پرسپولیس حفظ نشده و شاکله کیسه حفظ شده توهن بشوز کیسه کش از افتخارات پرسپولیس کبیر
    • {...} IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      کامران جان.....همه مگه فرشید باقری هستن که اون حرفارو به هوادارانشون بزنن؟؟؟میدونی که چی میگم..
    • لنگیون IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      کامران جان هیس زیاد شنیدین ها. از بیرو تا نوراله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • محمدم IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      است قلالیا فکر میکنن اینجا اونجاست که یکی مث فرشید باقری بیاد و به هوادارا بگه هوچیگر....هههه..#اصالت
    • کامران کیسه کش IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      یادش بخیر.....دانشگر هیس میداد...حسینی هیس میداد....فرشید باقری میگفت جیره خوااار
    • لنگیون IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      خخخخخ. بیرو غیر از هیس ۱حرکت دیگه ای هم کرد ک منشوریه و نمیشه گفت..خخخخخخ. عادت دارن این لنگیا.خخخخخ. بیرو گفت اگه من نبودم ۱۰سال دیگه هم باید تو کف قهرمانی میموندین.خخخخخخخ.. خان محمدی خوب چکمالتون کرد.خخخخخ
    • محمدم IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      اها بیرو به تو گف؟؟؟؟خخخخخخخ...میگن بهتون متوهم پس چرا ناراحت میشین.... خوب چیزی گفت فرشید باقری..#جیره خوار....#اصالت
    • مصباح IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      متاسفانه تا دو تیم پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش باشند این مشکلات ادامه دار خواهد بود و تمامی هم ندارد این دو تیم شدن محل بازی های سیاسی و پاسکاریهای جناهی، سالهاست هر دولتی سر کار اومد با خبر اینکه این دو تیم باید خصوصی شوند فقط با هواداران این تیم ها بازی کرد که البته برای سرگرمی و افکار جوانان طرفدار این دو تیم که درگیر باشند و به جای دیگری فکر نکنند بهترین گزینه است و تا موقعی که این دو باشگاه خصوصی نباشند این حاشیه ها و گرفتاری ها برای این دو تیم ادامه دار خواهد بود ببینید چقدر مدیر عامل و افراد بی صلاحیتی که دوران مدیریتشون رو به زوال رفته وارد این دو باشگاه شدن و بعدش به کجاها رسیدن و تنها دستاوردشون بدهی های کلان و آبروریزی و شکایت به فیفا بوده و کمترین چیزی که گیرشون اومده معروفیت و هر از چندگاهی مصاحبه هایی که ما بهترین بودیم بعد ما هر کی اومد خراب کرد. کاش هواداران این دو تیم بزرگ ایران به جای کری هایی که هیچ تاثیری در رشد فوتبال این دو باشگاه بزرگ نداره با هم متحد میشدن و خصوصی شدن این دو تیم رو طلب میکردن هیچ سرمایه ای با ارزش تر از هواداران این دو تیم نیست.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    خبر ورزشی من چی نوشتم که سانسور شد فقط نوشتم مهم روابط یحیی و جعفر سمیعی هست و هیئت مدیره خود به خود می رود مثل هیئت مدیره ای که باعث فراری دادن برانکو شد
  • هوچیگر CA ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    از روز اول همه میدونستند بشار بعد از بازی فینال رفتنی هست غیر گل محمد
  • امیر IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    حالا خوبه همه میدونستن بشار داره میره و خود بشار هم میخواسته بره و این هوچی گری را راه انداختن اگه مثل بازیکنان استقلال که مدیریت وعده ماندنشان را میداد و خود بازیکنان میخواستند بمانند ولی دقیقه نود راهی تیم دیگری میشدند چه میکردند؟ بهتر نیست جای این مغلطه گریها به رفتن ربیع خواه، ماندن عالیشاه پس از تغییر مدیربرنامه و صحبتهای رسول پناه در مورد دلال محمدی بپردازید؟ #دست_خدا
  • محسن فتحی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    لنگی جماعت درباره استقلال اظهار نکن لطفا ب تیم خودت برس
  • سهراب IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    همین نشون می ده ک۶ اغلب اعضای هیات مدیره اصلاً به فکر منافع باشگاه نیستن و گوش به فرمان بالایی هاشونن. باز هی بگین لنگ و کیسه و ...، بابا مشکل ما سزطانیه که چنگ انداخته به جون باشگاهها.
  • ❤Persian ❤BOYS❤ IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    درخانه اگر کسی هست یک حرف بس است . آقای یحیی خان ،مربی محترم پرسپولیس . شما پرفورمانس خودت رو تو بازی فینال آسیا نشون دادی .تمام . رفتن بشار از ۳ ماه قبل برنامه ریزی شده بود و شما هم بطور کامل از همه جزئیات اون مطلع بودین و دلایل اون هم براتون روشن بود. صحبتهای شما هم در این مورد موجود هست.این تنش آفرینی ها اساساً جز بهانه تراشی نیست. هیئت مدیره دخالتی درنوع بازی و پیاده کردن یا نکردن تفکرات مربی در زمین نداره. لطفا درمورد هیئت مدیره سیاه‌نمایی نکن.
  • shahin IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    خوب شد بشار بعد از فینال رفت وگرنه آقای گل محمدی میگفت اگه بشارو داشتیم قهرمان بودیم...واقعیت اینه که سقف تواناییهای مربیان ایرانی همینه به نظر من آقای گل محمدی مربی خوبیه ولی سقفش همینه شما ببینید در کدام بازی که تماشاگر داشته حساس بوده ایشون نتیجه گرفته چه داخلی چه خارجی تو داربی آخر که باخت... داربی قبلی هم که تماشاچی داشت بهمن 98 دقیقه نود بشار واستوکس به دادش رسیدن... ده سال قبل هم که مربی پرسپولیس بود هفته های آخر که حساس بود وپر تماشاچی کم اورد.بعدشم که تمام بازیها بدون تماشاچی بود که تونست نتیجه بگیره.. حالا سالهای بعد از کرونا که بازیها با تماشاگر بود اگه موندگار شد عملکردشو میبینید واقعیت اینه که برانکو یه تیم خوب با ساختار خوب ساخت که تا چند سال هرکی میاد سوار اون موجه و به اسم خودش همه چیو تموم میکنه...به مصاحبه آقای گل محمدی قبل از مرحله قبلی( شهریور 99 )دقت کنید قرار بود که بعد از برگشت از دوحه استعفا بده دید اوضاع خوب شده موند. الانم دیده نتونسته قهرمان شه داره فرافکنی میکنه اخرش میخواد بشه قلعه نوعی که 5 تا قهرمانی لیگ برتر ویک حذفی داره بالاتر از اینه که نمیشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی