نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
خشم فرانک لمپارد از بازیکنان چلسی پس از شکست برابر آرسنال: به عملکرد آنها باختیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی چلسی پس از باخت در دربی لندن گفت: به اندازه خودم بخشی از مسئولیت این شکست را به عهده می‌گیرم، اما بازیکنان هم مسئول هستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ فرانک لمپارد، پس از باخت ۳ بر یک چلسی در خانه آرسنال گفت: «من به اندازه خودم بخشی از مسئولیت این شکست را به عهده می‌گیرم، اما بازیکنان هم مسئول هستند، چون پیامی که من به آنها داده بودم بسیار روشن و واضح بود. این شکست به خاطر عملکرد بازیکنان بود. گفته بودم که آرسنال تیمی بااستعداد است که تحت فشار قرار دارد و می‌خواهد خودش را نجات بدهد. ما در شرایطی بودیم که اگر می‌بردیم دوم می‌شدیم و آرسنال هم در شرایطی بود که ممکن بود بیشتر تنزل کند. خب همه اینها ترکیبی خطرناک را می‌سازند و اگر در چنین شرایطی قرار باشد با ۶۰ یا ۷۰ درصد توان‌تان بازی کنید، یا فقط چند بازیکن تلاش کنند، امکان ندارد که در لیگ برتر به پیروزی برسید.»

لمپارد ادامه داد: «روی پنالتی که دادیم تنبلی کردیم. روی ضربه ایستگاهی که دادیم و بازیکن حریف توپ را کنج دروازه‌مان کاشت هم تنبلی کردیم. من واقعاً از رویکرد بازی تیمم در نیمه اول ناراحتم. فکر نمی‌کنم که این باخت به خاطر مسائل تاکتیکی یا سیستم بازی‌مان بوده باشد بلکه مسئله این بود که آیا شما می‌خواهید بدوید؟ می‌خواهید به تیم‌تان کمک کنید و پشتیبان آن باشید؟ می‌خواهید کورس بگذارید یا می‌خواهید قدم بزنید؟»

ویدیو| خلاصه بازی آرسنال ۳-۱ چلسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    لمپارد لات کوچه خلوت....‌))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی