نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
محمود فکری: چرا پرسپولیس همان زمان که از آسیا برگشت با ما بازی نکرد؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به ما قول دادند که بازی‌های‌مان با پرسپولیس تا دربی برابر باشد، نه اینکه دوباره ما ۲ بازی بیشتر داشته باشیم، خب این اتفاق از همان ابتدا می‌افتاد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری در حاشیه تمرین عصر امروز (یکشنبه) استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بعد از بازی با ذوب‌آهن ۲ روز به تیم استراحت دادیم و با توجه به اینکه فاصله‌ای بین بازی با ذوب‌آهن و گل‌گهر داشتیم، در این هفته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، فرصت داشتیم تا موارد پرفشارتری را داشته باشیم و تمرینات تاکتیکی را هم انجام دادیم تا ایرادات فنی را با زمان‌هایی که پیدا می‌کنیم برطرف کنیم و به امید خدا بازی به بازی پیش برویم.

وی در خصوص بازی با گل‌گهر تصریح کرد: آنها از مربی بسیار خوشنامی برخوردار بوده و باتجربه هستند. هر چقدر از این تیم تعریف کنیم، کم است. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و مجموعه گل‌گهر مجموعه بسیار خوبی است و همه آنها فوتبالی و علاقه‌مند هستند. شاید دیر به لیگ برتر آمدند اما ساختار بسیار خوبی دارند. امیدواریم که از بازی با گل‌گهر دست پر بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت بازیکنانی مثل دیاباته گفت: دیاباته تقریبا تمریناتش را شروع کرده و در کار تاکتیکی ما شرکت کرده است اما ما کمتر از او استفاده می‌کنیم تا مجددا آسیب نبیند. ما هم در خصوص او ریسک نمی‌کنیم اما وی با تیم نصف و نیمه تمرین می‌کند تا مشکلی پیش نیاید و در هفته‌های آینده با آمادگی کامل بازی کند.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا دیاباته را برای دربی آماده می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند. دیاباته بازیکن تاثیرگذاری است و در همه بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند، چه دربی و چه بازی‌های دیگر. همه بازی‌ها ۳ امتیاز دارد و برای ما مهم است.

وی در خصوص اعلام زمان دربی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود ما بازی بیشتر داشته باشیم، همان زمانی که پرسپولیس از قطر برگشت، می‌توانستند بازی دربی و سپس بقیه بازی‌های پرسپولیس را برگزار کنند و یا اینکه در آخر نیم فصل بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس را برگزار کنند. اگر ما قرار باشد بازی‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشته باشیم چه فرقی می‌کند؟ شاید باشگاه استقلال یک مقدار زورش کمتر باشد و این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به ما قول دادند که بازی‌های‌مان با پرسپولیس تا دربی برابر باشد، نه اینکه دوباره ما ۲ بازی بیشتر داشته باشیم، خب این اتفاق از همان ابتدا می‌افتاد.

فکری در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال زیبا بازی نمی‌کند، گفت: این مسائل نظر کارشناسان نیست، این نظر دوستانی است که سناریو را از قبل چیده‌اند. من سال‌ها در استقلال بازی کردم و کاپیتان و مربی این تیم بودم و فضا را می‌شناسم. سناریو را از قبل نوشتند که اگر باختیم چه بنویسند، اگر مساوی کردیم چه بگویند و اگر بردیم به چه موضوعی بپردازند. من بازی‌های دیگر را هم می‌بینم. مگر تیم‌های دیگر بازی‌های کهکشانی می‌کنند. ایراد [استقلال] این است که من آدم سالمی هستم. نه پوکربازم، نه شرط‌بند هستم، نه جادوگر و دلال دارم، نه از بازیکن پول می‌گیرم، نه حق کسی را می‌خورم و نه دروغ می‌گویم. ایراد این است که امثال من فقط به درد روز مُردن می‌خورند تا وقتی مُردیم به‌به و چه‌چه کنند و بگویند چه آدم خوبی بود. آدم‌هایی که سالم نیستند، همه دوست‌شان دارند. در جامعه ما آدم سالم را دوست ندارند و فقط در روز مرگش دوستش دارند تا از او تعریف کنند.

وی در خصوص این موضوع که پرافتخارترین مربی لیگ در استقلال ۳ سال برای کار وقت خواست، آیا مدیریت باشگاه به او وقت داده است؟ عنوان کرد: مدیریت در حال حاضر حمایت می‌کند ولی این فشارها هم روی مدیریت تاثیر می‌گذارد و تمرکز آنها را به هم می‌زند. یک واقعیت این است که هیجکدام از دوستان قبول نمی‌کنند و این فضای ناجوانمردانه را به وجود می‌آورند. اگر من امتیاز نمی‌گرفتم می‌گفتند چرا امتیاز نمی‌گیرد. حالا که امتیاز گرفتیم می‌گویند چرا خوب بازی نمی‌کنیم. ما قوم بنی‌اسرائیل شده‌ایم و هر کاری می‌کنیم یک ایراد و بهانه‌ای گرفته می‌شود. من یک روحیه‌ای دارم که با تمام وجودم برای تیمم تلاش می‌کنم. از مجموعه تیم و بازیکنان راضی هستم و بازیکنان با تمام وجودشان تلاش می‌کند. برطرف کردن ایرادات تیم زمان می‌خواهد، حالا چه از قلعه‌نویی که اسم بردید یا دوستان دیگر که در تیم‌های دیگر بودند مطمئنا بدون زمان موفق نشدند. برای همه آنها زمان قائل شدند تا موفق شدند. با توجه به مشکلات ساختاری که در استقلال وجود دارد، زمان می‌خواهد که تا این مشکلات حل شود. اگر من هم بروم و هر دوست دیگری بیاید ساختار درست نشود استقلال مشکلاتش باقی خواهد ماند.

ویدیو| واکنش محمود فکری به تاریخ دربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    این کیسه کشا مرز توهمو تو این چند ساله جابه جا کردن.یک ماهه دارن مثل بچه ها غر میزنن که تا پرسپولیس با سپاهان بازی نکنه ،باهاشون بازی نمیکنیم.حالا میگن چرا بعد از فینال دربی برگزار نشد.
    • صادق IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      بابا یه حرف بزنین ببینیم چی میگین؟!!! تا قبل بازی فینال از یه جاتون یه صدای دیگه در میشد می گفتین تا با فلان تیم بازی نکنن ما بازی نمی کنیم ، حالا که دیدید با همه ی ترفندها سناریوها و موانع غیر ورزشی نساجی حریف پرسپولیس قهرمان نشد شروع کردن یه جور دیگه جر میزنن بابا از یه جاتون صدا درشه
    • کیسه کش متوهم IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      با خودت چند چندی؟فکر کردی که اگه دربی وببری تا آخر فصل میمونی این خبرا نیست دنبال بهونه ای؟بااین بازیای کیسه امیدوارم صد سال مربیش باشی و ما بهتون بخندیم...
    • پرهام Forever Blue IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      وقاحت لنگى جماعت رو ببينيد كه دست پيش گرفتن تا پس نيوفتن !! يحيى تهديد كرده بود كه اگه فاصله بازى نساجى با بازى ذوب آهن كمتر از ٦ روز باشه من نيستم !! بازى ذوب رو به خاطر لنگ يك روز عقب انداختن، قشنگ برنامه سازمان ليگ كاملا هماهنگ با لنگ منفور حكومتيه !! ببين فينال لنگ برنامه همه ليگ رو به هم ريخته !! همه تيما الان معترض به اين تبعيض واسه لنگ منفور حكومتى هستن !! از نساجى تا فولاد و سپاهان و گل گهر همه و همه معترض به برنامه ريزى در جهت منافع لنگ منفور حكومتى هستن !! ارجاع ميدهمتون به مصاحبه امروز جواد نكونام و اعتراف سهيل مهدى كه لغو بازيهاى لنگ دستور از بالا بوده !!!! خودتون ديگه تا ته داستان رو بفهميد !! مديونيد اگه فكر كنيد دستور از بابا مسعود و دولت روحانى بوده !!!!
    • محمدم FR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      دم اقا یحیی گرم که تیمی ساخته از بالا تا پایین همه ازش میترسن.....ای جونم به این پرسپوووولیس...#اصالت
    • تا ابد سرخ IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      شما رو نميدونم،ولى من يكي ديكه رد دادم!!!! اصلا خود كيسه كشا دقيقا ميدونن جي ميخان!!!????مكه خودشون نمیگفتن يرسيوليس تا با سياهان بازي نكنه،،دربي رو بازي نميكنن!!!!??? جالبتر اينه كه ميكه بهمون قول دادن!!!!!!! حاج مموتي از كي قول كرفتي!!!!!????از سهيل مهدي!!!??? اون كه نماينده كيسه كشا توي سازمان ليكه،،احتياج به قول كرفتن نبود!!!!!!!!
    • پیمان IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      محمود خان به این خاطر که چون روحیه پرسپولیسی ها داغون شده بود و سرافکنده به میهن بازگشته بودند بابا دستور داده بود که سهیل جان طوری برنامه رو بچینه که بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی و جسمی ریکاوری بشن تا برای دربی آماده بشن. بعد هم دیدیم که شما اعلام کردی باید بازی های استقلال و پرسپولیس قبل دربی مساوی باشه سهیل مهدی گفت نه نمی شه. تیم های دیگه هم اعتراض کردن و سهیل مهدی گفت نمی شه. اما یحیی گلمحمدی اعلام کرد ما به هیچ عنوان فشرده بازی نمی کنیم و سهیل جان گفت ای به چشم قربان. فقط تاریخ برگزاری دیدارهای تیمت رو برام ارسال کن که طبق همون من برنامه بازی ها رو بچینم. الان هم یحیی گلمحمدی و مسئولین پرسپولیس برنامه بازی ها رو چیدند و باباشون و سهیل جان مهر تایید زدند.
    • jrj IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      پرسپولیس رفته فینال آسیا بازیاش به تعویق افتاده کیسه م چون پرسپولیس رفته فینال بازیاش به تعویق افتاده خخخخخخ واقعا قشنگ نیست این قدرت فراقانونی؟
    • محمود IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      پرهام جون.دوست کیسه کش عزیز من {...} آخه حرف شمارو جز خودتون که با چاخاناتون و اراجیفتون کیف میکنید و غصه تاولایی که از حرص موفقیت پرسپولیس تو این چند ساله زدین،قبول نمیکنه.همین مصاحبه سرمربیتون نگاه کن.طرف یه ماهه صورتشو خنج میندازه که تا پرسپولیس با سپاهان بازی نکنه ما باهاشون بازی نمیکنیم.حالا امروز اومده میگه بعد فینال باید با پرسپولیس بازی میکردیم.خوب الان با این موجود با چه منطقی میشه صحبت کرد؟میخ آهنین تو سنگ میره تو مخ شما نمیره.همه این شامولتی بازیا به خاطر یه حقیقته ،اونم ترس از پرسپولیس.ما از جیغ شما کیسه کشا نمیترسیم ،لذت میبریم
    • ابرام US ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      پاسخ اینه : می خواستیم ببینیم فضول کیه؟
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    آقای فکری این همه به لنگ فکر نکن .بازی با لنگ آسونترین بازی ماست اصلا بهش فکر نکن
  • ... IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    مقصر نا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هستند که معمولا علایق رنگی خود را درتصمیماتشان بروز میدن ویکبارقاطعانه برخورد نمیکنند،تا هرکسی از راه برسه اعتراض نکنه،وقتی آدم با پارتی بازی پست میگیره همین میشه
    • کی روش IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      خبر ورزشی چرا کامنت هارو منتشر نمیکنی،چرا اسممو سانسور می کنی،اونوقت اسم عجیب غریب دوستامون منتشر میکنی
  • محسن IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    بهت حق میدم ، بازی کردن با فینالیست اسیا ترس هم داره ، تا قبل بازی نساجی میگفتید در شرایط برابر با پرسپولیس بازی میکنید حالا میگید چرا بعد فینال با ما بازی نکردید ، فازتون چیه ؟
  • صامت IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    آقامحمودمن پرسپولیسی برای شخص شما احترام قایلم .اماداری نگران مان می کنی ها.حالتون خوبه ؟مثل اینکه همین به هم ریختن برنامه ها کارتیم شمابودها.شمابودیدکه اصرارمیکردیدکه پرسپولیس بازی های معوقه ش راانجام بده بعدداربی برگزاربشه.همه برنامه لیگ به خاطرشما به هم ریخت.حالامدعی هستید؟یادتان نیست؟فراموشی نگرفته باشیدانشالله
  • بهزاد IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    اینها لایق هیچی نیستن همه سالها یه تیمی تو آسیا بوده و بازی عقب افتاده داشته و بعد آسیا تو لیگ وارد میشد طبق برنامه بازیهاش انجام میشد و تو زمان مناسبش بازی عقب افتاده شو انجام میداد،امسال سه قلوهای کیسه یه جور برنامه رو بهم ریختن و حالا میگن بازی مساوی، اگه طبق خواست شما باشه که اون موقع هم میگین ما چند روز بازی نکردیم و پرسپولیس تو شرایط مسابقه بوده، بنظرم هر تاریخی که کیسه میگه ما بازی کنیم و حتی بدیم ترکیب ما رو هم حاج محمود بچینه خخخخ تا راضی بشن و بازی کنیم ،ولی بازم بخدا میبازن این جماعت هوچیگر
  • مجید IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    مگه مظلومی نگفت پرسپولیس باید بازی های عقب افتاده رو انجام بده بعد دربی انجام شه؟ واقعا شما دیگه کی هستید
  • پسر پرسپولیسی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    چرا هرچی میشه سانسور میکنین متن من چه موردی داشت همینه همه دارن از سایتتون میرن بعد ۳ ماه یه کامنت گذاشتم اونم سانسور کردید
  • علی تاجی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    محمودخان دیرفهمیدی همه ی لیگ یک طرف نورچشمی وزیریک طرفه نرفت بدرقه تیم ملی ولی بخاطرعشقش تاقطررفت
  • رضا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    آقا جمع کنید این بساط مسخره بازیاتونو . به تمام مقدسات قسم هیچ جای دنیا لیگش اینجوری نیست که به خاطر یه تیم همه برنامه هارو به هم بزنن . لعنت به هرچی تاعدالتیه . فقط ببینید چجوری واسه خاطر تیم حکومتی لنگ تمام تیمها رو قلع وقمع کردن . خدا جای حق نشسته . به خاطر همین زورگوییها و قلدر بازیاتونه که هیچ وقت تو آسیا هیچی نمیشید . حسرت یه جام آسیایی به دل همه لنگیا مونده . هروقت تونستید فوتبالی قهرمان یه جام بشید میتونید قلدری کنید با این همه بی عدالتی و زورگویی قهرمان شدن هیچ ارزشی نداره آقایون لنگی
    • احمد IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      ما حسرت جام آسیا به دلمون مونده :|||||| یا شما که تنها دلخوشیتون باخت و زمین خوردن ماست اسم پرسپولیس کبیر انقدر بزرگه که تو دهن بعضیا نمیچرخه :)
  • حقگو IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    واقعاً حق با ایشان است. مسئول برگذار بازیها بایستی با گماردن دو دروازه در محوطه پرواز بعد از پیاده شدن تیم پرسپولیس بازی در همان محوطه برگزار میشد , بیچاره فکری احتمالاً در این تصور بوده که بعد از باخت بازیکنان پرسپولیس روحیه خوبی ندارند . ایشان فقط متوجه نیستند شیر هرچند هم که خسته و زخمی باشد باج به شغال نخواهد داد
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    کیسه کشای متوهم از ترسشون دو ماهه میگن تعداد بازی مساوی شما مثل قبل هوچیگری کردید تا مصدوم هاتون برسن
  • جک تری دی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    من یه سوال از خبر ورزشی دارم بعنوان کسی که حداقل از روز اولی که این روزنامه منتشر شد من باهاش بودم ... اینکه چرا فقط حاشیه چرا اینجور جا ها نمیرد یقیه ادم دروغگو رو بگیرید و به چالش بکشید فرقی نداره هر تیمی بود ... چرا نمیپرسید جناب فکری مگه شما نگفتین باید پرسپولیس کل بازیهاشو انجام بده بعد با ما بازی کنه .. چرا نمیپرسید تو کدام لیگ دنیا میان چون یه تیم بازی کمتر کرده بازیهای دیگه رو تعطیل کنن تا اون تیم کل بازیهاشو انجام بده .. ایا سالهای قبل که بخاطر تیم ملی و باشگاهای اسیا بعضی تیمها بازیشون لغو میشد کلا تعطیل میکردن لیگ رو تا اون تیمهای هم بیان بازی کنن و بازیها مساوی بشه یا نه تو فرصت مناسب برگزار میشد بازیهای عقب افتاده
  • سید محسن IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    اخه کجای دنیا بر اساس خواست یک باشگاه برنامه بازی ها رو میچینن؟چقدر شما کیسه کشا پررو هستید...مثلا رئال میگه تا اتلتیکو مادرید با والنسیا بازی نکنه ما دربی را بازی نمیکنیم؟یا مثلا منچستر سیتی میگه تا یونایتد با اورتون بازی نکنه ما باشون بازی نمیکنیم؟جمع کنید این مسخره بازی ها رو...لیگ کردن مهد کودک
  • کی روش IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    خخخخ،دو طرف همدیگرو متهم میکنن
  • 6 IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    خوب ترسیده این فکری خوب! ایقدی که این از پرسپولیس حرف میزنه از تیم خودش نمیگه خخخخخ کیسه فقط ایرین پلاست....
  • علی غریبی DE ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    آقا کیسه کشا تا تاریخ ٢٢دیماه بخورن وبخوابن تا پرسپولیس تموم بازیهاشو بکنه بعدش اگه مایل بودن بیان دربی بازی کنن اگر هم نبودن تشریف ببرن ترکیه.
  • ا.ع IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    خدایا خودت کسانی که برای توجیه ناکامی وفراربه جلوحرف مفت وغیرمنطقی میزنند یا اصلاح وهدایتشون کن،یانسل شون راازروی زمین بردار بارالهی، آنانکه ازترس باخت راضیند به دردومصدومیت دیگران،درد ومصدومیت رابه خودشون برگردان البته اسمی ازکسی نبردم وکلی گفتم تا هیچکس نتونه انکارکنه
  • Retired IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    هواداران ارتش سرخ 5 تا قلب قرمز واسه گلات ثبت ميكنند . ❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • امید IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    این آقا هفته‌ای ۳ بار مصاحبه می کند !! فقط حرف و بهانه و حاشیه سازی !!
  • صادی ایذه خوزستان IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    شنید اخبارو پرسپولیس به خاطر حضوردرفینال آسیا بازیش تو لیگ عقب افتاد البته استقلال هم به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیابازیش عقب افتادخخخخخخ
  • غضنفر IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    این حجم از دروغ، بی شرمی، فراموشکاری و شگفت انگیزی را یکجا ندیده بودم
    • girl Esteghglali IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      چرا ؟ ما 4 ساله داریم از شما می بینیم
  • Farid US ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    Chand jour shoma harfe mizany? Shoma montazer boudy ta bazykonanad amadeh shavand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی