نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پائولو مالدینی: پسرم در میلان است چون شایستگی‌اش را دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر باشگاه میلان گفت: فوتبال یک ورزش دموکراتیک است، دانیل مالدینی در میلان حضور دارد چون شایستگی‌اش را دارد که اینجا باشد.

خبرورزشی/ سری‌آ ایتالیا؛ پائولو مالدینی مدیر باشگاه میلان می‌گوید پسرش دانیل شایسته جایگاهی است که در ترکیب میلان به دست‌ آورده است. دانیل در پست مهاجم بازی می‌کند و علاوه بر میلان حالا در تیم ملی جوانان ایتالیا نیز یک ستاره است. مالدینی در این مورد گفت: «دانیل هنوز در خانه کنار خودم است و من هر روز او را می‌بینم. اینجا در میلانلو ما خیلی عادی از هم خداحافظی می‌کنیم و هر کدام سر کار خودمان می‌رویم. مشابه این داستان در مورد من و پدرم هم اتفاق می‌افتاد. فوتبال یک ورزش دموکراتیک است، او در میلان حضور دارد چون شایستگی‌اش را دارد که اینجا باشد. این یک اتفاق ویژه است. هم من و هم پدرم خوش‌شانس بودیم که موفقیت‌های زیادی را با پیراهن میلان به دست ‌آوردیم. آرزویم برای دانیل این است که نظیر آن موفقیت‌ها را تجربه کند.»

مالدینی همچنین از موفقیت‌های اخیر میلان گفت و اینکه این موفقیت‌ها او را به پایبند بودن به برنامه‌های بلندمدت باشگاه مصمم‌تر کرده است: «این تیم با نوع بازی‌ای که انجام می‌دهد، خوشحالم می‌کند. آنها شجاع و جسور هستند و این همان چیزی است که زمانی که سال ۲۰۱۸ به اینجا آمدم از بازیکنانی که خریدیم می‌خواستم و به همین دلیل بود که این مسئولیت را در میلان قبول کردم. این تیمی است که سال‌ها پایه و اساسش به‌هم ریخته بود و نمی‌توانست برای کسب موفقیت‌های بزرگ رقابت کند اما با اعتماد به بازیکنان و صبر کردن پای آنها به نتیجه مناسب رسیدیم. حالا بعد از ۱۸ ماه می‌توانیم حاصل کارمان را ببینیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی