نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
منچستریونایتد – ولورهمپتون‌؛ به استقبال ژانویه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عطش رسیدن به صدر جدول برای منچستریونایتد انگیزه این تیم را برای جبران ناکامی‌های فصول اخیر مقابل ولورهمپتون دوچندان کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ شیاطین سرخ در هفته شانزدهم باید در خانه با ولورهمپتون مصاف کنند. دیداری که می‌تواند سال ۲۰۲۰ را با شرایطی خوب برای منچستریونایتد به اتمام برساند. ولورهمپتون نیز به دنبال این است تا موقعیتی بهتر از یازدهم جدول را برای خود دست و پا کند. 

منچستریونایتد
رکورد برتری‌های خارج از خانه منچستریونایتد جالب نیست و تساوی با لسترسیتی هم این را ثابت کرد. روباه‌های کینگ‌پاور موفق شدند به ۱۰ بازی برتری یونایتد در لیگ جزیره پایان دهند. با وجودی که یونایتد نتوانست رکورد پیروزی خارج از خانه خود را به ۱۱ برساند، آرسنال با غلبه بر چلسی لطف بزرگی به اوله‌گنار سولشائر کرد تا یونایتد فعلاً در بین مدعیان باقی بماند. علاوه بر این شیاطین سرخ موفق شدند با همان تساوی روند بدون شکست بودن خود در لیگ برتر را به ۸ مسابقه افزایش دهند. مردان اوله در ۳ مسابقه اخیر خانگی خود در لیگ ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را گرفته‌اند که جذاب‌ترین آن برای هواداران یونایتد پیروزی ۶ بر ۲ مقابل لیدز بود. 

ولورهمپتون
در همین حال ولورهمپتون از تاتنهام در شرایطی تساوی گرفت که دو هفته قبل موفق شده بود بر چلسی غلبه کند. گرچه شاگردان نونو آسپریتو نتوانستند این وسط در ترف مور از پس برنلی بربیایند. اگرچه سرمربی تیم از اینکه هر ۳ امتیاز را مقابل تاتنهام کسب نکردند احساس ناامیدی می‌کرد اما همان تک امتیاز برابر شاگردان ژوزه مورینیو باعث شد که از لیدز پیشی گرفته و پس از ۱۵ بازی در مکان یازدهم جدول قرار بگیرند. اکنون ولورهمپتون فقط ۵ امتیاز از رتبه‌های اروپایی فاصله دارد. یونایتد و ولورهمپتون فصل گذشته ۴ بار در تمام رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که سه تساوی در آن ثبت شد و شیاطین سرخ تنها موفق به کسب یک پیروزی در ۷ بازی گذشته خود با این تیم در لیگ برتر و جام‌حذفی شده‌اند. 

آمار بازی
۱۲) در ۱۲ بازی لیگ برتری، منچستریونایتد ۶ برد داشته و ولورهمپتون به ۳ برد رسیده. ۳ بازی هم مساوی شده است.
۱۰) منچستریونایتد می‌تواند مقابل گرگ‌ها تعداد بازی‌هایی که در لیگ برتر در اولدترافورد شکست نخورده را به عدد ۱۰ برساند.
۴) ولورهمپتون از وقتی به لیگ برتر برگشته از منچستریونایتد شکست نخورده. یک برد و ۳ تساوی در ۴ بازی حاصل کارشان بوده.
۸) شیاطین‌سرخ بعد از شکست مقابل آرسنال در روز اول نوامبر، ۲ ماه است که شکست نخورده‌اند. یونایتد ۸ بازی آخرش را نباخته.

مصدومان و محرومان
ویکتور لیندلوف نتوانست از پس درد برابر لستر بربیاید زیرا مشکل حاد کمرش او را مجبور به ترک زمین کرد و انتظار نمی‌رود که مقابل ولورهمپتون به میدان برود. شیاطین سرخ جزئیات مربوط به مصدومیت آرون ون بیساکا را منتشر نکردند اما در صورت وجود تردید در وضعیت این مدافع باید به توآنزبه این فرصت را داد تا یک‌بار دیگر خودش را نشان دهد. در مورد مهمان باید گفت مارکال به احتمال زیاد غایب است و رایان آیت نوری احتمالاً مقابل من یونایتد بازی خواهد کرد. رائول خیمنز و جانی اتو غایبان طولانی مدت تیم هستند و برای بازی کردن این زوج همچنان شک و تردید زیادی وجود دارد. 

ترکیب احتمالی
منچستریونایتد:
دخئا، توآنزبه، تیس، مگوایر، بایی،‌ فرد، فرناندس، مک‌تامینی، گرینوود، رشفورد، کاوانی
ولورهمپتون: پاتریشیو، سمدو، کوادی، سایس، نوس، موتینیو، ترائوره، آیت نوری، پودنس، نتو، سیلوا
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی