نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۸ |
۲
چرا شیخ دیاباته از لیست استقلال خط خورد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام شیخ دیاباته مهاجم استقلال برای بازی با گل گهر سیرجان خط خورد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلال در حالی باید برای دیدار مقابل گل گهر به سیرجان سفر کند که شیخ دیاباته از لیست آبی‌پوشان برای این دیدار خط خورد.

دلیل این مسئله را از یکی از مربیان استقلال پرسیدیم که او به خبرورزشی گفت: «قرار بود بازی با گل گهر آخرین بازی قبل از دربی باشد و ما می‌خواستیم حدود ۳۰ دقیقه دیاباته را راهی میدان کنیم تا قبل از بازی با پرسپولیس او را محک بزنیم اما با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال باید هفته آینده با آلومینیوم اراک بازی کند و ما می‌توانیم دیاباته را در آن بازی هم تست بزنیم به همین خاطر نام او از بازی با گل‌گهر سیرجان خط خورد تا خودش را برای بازی با آلومینیوم اراک آماده کند در آن دیدار قطعاً شیخ دیاباته شانس بازی دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    اینا از ترس مردن دارن می میرن . از ترس دربی دارن از دو هفته قبل ، خودشون رو به فنا می دن .
    • اس اسی دستا بالا IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      لنگی مگه فصل پیش نبود که دیاباته رفت و برگشت رو به دلایلی مثل مصدومیت !!!!!!!! دربی ها رو بازی نکرد ؟
    • ابرام US ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      من ندانستم از اول که« دیا»جون تو بلایی ...تو چقدر هستی زبل ٬ هر چی بگم تو نا قلایی ================================================================================================= میخوری و بعد میخوابی ٬ دوباره روز روزی از نو.... مثلا یه گل میخواهی بزنی ٬ بگی بلایی! ================================================================================================ تو اگر راست میگی شیخی ٬ یه چیزی نشونِ٬ ما ده... توی دربی٬ تا بتونیم٬ که بگیم خیلی بلایی! ================================================================================================= بعدشم قائدی گفته ٬ که آقا خودت نیگا کن ... من یه لِنگ اون نمیشم ٬ تو به اون میگی بلایی؟ ================================================================================================= شیخ بیا ازخر شیطون ٬ پایین و بگو که اصلاََ... میتونیم حساب کنیم روت ٬ بگیم گلزن ما یی ؟
    • علی NL ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      چون قافیه تنگ آید ابرام به جفنگ آید
  • شاه فرهاد IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    پرویز سوبله - چوبله دمت گرم که مثل منصورخان فقید حواست به همه چیز است. خوشحالیم که روی نیمکت هستی و این پشتوانه ی خوبی برای استقلال است. ما که مثل کوه پشت محمود هستیم اما اگر محمود خدای ناکرده مثل شاه فرهاد و منصوریان و نامجومطلق کم بیاره، پرویزخان مظلومی را داریم. امیدواریم ترکیب تیم را در داربی، پرویز بچینه!
  • شجاعی SE ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    یکی از مشکلات ما رسانه ها هستند مثلا رسانه ای مثل رادیو تلویزیون که وظیفه ش تبلیغ رفتار درست و اشاعه فرهنگ و ادب و جوانمردی هست از یک طرف برنامه اخبار رو با لهجه و زبان محاوره ای پخش میشه و از ادبیات سخیف و سطح پایین استفاده میشه و به جای این که اخبار رو با زبان کتابی بگن به محاوره ای و خودمانی صحبت می کنند و پخش اخبار رو به شدت تنزل دادند. تو برنامه های تلویزیونی فکر میکنند اگر کری خونی های سخیف قرمز و آبی انجام بدن برنامه هاشون پربیننده میشه آقایان مدیر صداوسیما اگر قرار بود با کری خوانی های زشت و مشمئز کننده قرمز و آبی بیننده به برنامه هاتون اضافه کنه تو این حدود بیست سال این اتفاق می افتاد. هیچی از کارشناسان برنامه های ورزشی تلویزیون نگم که واقعا وضعیت گریه دار شده . مثلا تو باشگاه استقلال سالهای سال امثال شاهرخ بیانی و مراغه چیان و بهتاش فریبا و صمد مرفاوی و نامجومطلق و زرینچه و چنگیز و ... بازی می کردند و کسب افتخار می کردند و زحمت می کشیدند بعد صداوسیما بیاتی نیا و مهدی سیدصالحی و آشوبی و روانخواه و لطیفی رو به عنوان پیشکسوت استقلال میاره که روی هم دو فصل تو استقلال نبودند
  • امیرعلی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    مردن ازترس مردن. مستندی از باشگاه نادی الاستقلال.
  • امیرحسین IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    امیدوارم دیاباته برسه به دربی که قوم هوچی گر راضی به دربی بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی