نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا مرزبان: تساوی مقابل ماشین سازی برای ‌ما شکست است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: انتظار داشتیم با سه امتیاز برویم اما با مساوی می‌رویم که واقعا طعم تلخ یک شکست دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از تساوی مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: انتظار داشتیم با سه امتیاز برویم اما با مساوی می‌رویم که واقعا طعم تلخ یک شکست دارد.

وی ادامه داد: برای‌مان دردناک است از امکانات و موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم مشکلات زیادی داشتیم و این تساوی به اندازه یک باخت برای‌مان دردناک است. ۲ روز قبل به ما گفتند باید به تبریز سفر کنیم. برنامه پرواز ما عوض شد بازی قرار بود فردا برگزار شود. برای همین تیم ما در این بازی به خصوص در نیمه دوم تمرکز نداشت باز هم می‌گویم نه از بازی و نه از نتیجه راضی نیستم.

مربی تیم سپاهان در مورد اهداف این تیم در مسابقه امروز عنوان کرد:‌ فاکتور اول‌مان این بود که هم خوب دفاع و هم خوب حمله کنیم خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم. نیمه اول سه بر یک به رختکن رفتمی اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم بحث حمله و دفاع نبود بازی به جنجال کشیده شد این نتیجه برای‌مان دردناک است.

مرزبان تصریح کرد: تعویض‌های خیلی خوبی هم داشتیم اما قدرت بازی‌سازی را از دست دادیم همیشه سعی می‌کنیم با کنترل بازی و پاس‌های خوب به دروازه حریف نزدیک شویم اما این فرصت را به حریف دادیم بازی را کنترل کند و این واقعیتی است که باید به آن اشاره کنم.

ویدیو| خلاصه بازی ماشین سازی ۳-۳ سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    نمی گذاریم بعضی تیم ها دیگه قهرمان شوند.!!
  • سینا IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    چه بازی عجیبی بود.لا به لای پنالتی ها یه توپی هم رد وبدل شدخخخ. لیگ بیستم سابقه نداشته که تو یه دیدار بیش از دو ضربه پنالتی گرفته شود نکته جالبتر اینکه هر دو تیم پنالتی ها رو گل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی