نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
درآمد لیونل مسی از اینستاگرام بیشتر است یا کریستیانو رونالدو؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمار دنبال‌کنندگان دو ستاره مطرح فوتبال جهان در اینستاگرام به قدری بالاست که درآمد آنها در فضای مجازی هم سر به فلک می‌کشد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق‌ستاره فوتبال جهان هر دو به عنوان بهترین بازیکنان عصر حاضر درآمد بسیار بالا و سرشاری دارند به طوری که از ثروتمندترین افراد کره‌ زمین به حساب می‌آیند. یکی از این راه‌های درآمدزایی این ستارگان، اینستاگرام است، چراکه آنها در این شبکه اجتماعی، دنبال‌کننده یا به اصطلاح فالوئرهای زیادی دارند و تبلیغاتی که آنها برای برندها انجام می‌دهند، بسیار دیده شده و برای مخاطبان اعتمادسازی می‌شود.

در این میان اما، کدام بازیکن درآمد بیشتری از اینستاگرام دارد؟ رونالدو در حال حاضر، فردی است که بیشترین دنبال‌کننده را بین تمام افراد حاضر در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام دارد. درآمد سالانه‌ کریستیانو رونالدو از اینستاگرام حدود ۴۴ میلیون دلار است، اما لیونل مسی سالانه حدود ۳۵ میلیون دلار از این شبکه اجتماعی درآمد دارد، بنابراین کریستیانو رونالدو، پولِ بیشتری از نرم‌افزار اینستاگرام و راه تبلیغات درمی‌آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    صادقی کو پس!!!
    • نکو IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      صادقی داره به مصاحبه جنجالی و البته الکی جدید فکر می‌کنه تا فالوورهاشو بیشتر کنه، راهشو بلد شده ولی دیره
    • ali IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      از وقتی سپهرحیدری شده اسطوره بزرگ پرسپولیس ، صادقی از فضای مجازی خداحافظی کرده :) مکتب لنگ قدیما محرمی، شیث و نصرتی و ماجراهای "دختر صحرا نیلوفر" داشت الان رامین رضاییان داره که در فضای مجازی هنرنمایی میکنه :)))))))))))))) تنهاراه نجات کشور.... مهندسی لیگ برتر #بابامسعود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی