نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش زین‌الدین زیدان به شایعه جدایی مارسلو و ایسکو: در حیطه کار من نیست، اما با هم زندگی کرده‌ایم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید درباره شرایط مارسلو و ایسکو گفت: من روی همه بازیکنانم حساب می‌کنم و این دو هم بازیکنان رئال مادرید هستند و با تمام وجود و با انگیزه در تمرین تلاش می‌کنند.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی رئال برابر ایبار گفت: «ما راضی و قدردان فرصتی که برای فوتبال بازی کردن داریم، چون افرادی هستند که ابتلا به ویروس کرونا زندگی‌شان را تلخ کرده است. من خیلی به آنها فکر می‌کنم و امیدوارم که این وضعیت زودتر تنها به‌عنوان یک خاطره تلخ برای ما باقی بماند.»

سرمربی کهکشانی‌ها در واکنش به شایعات جدایی مارسلو و ایسکو از رئال گفت: «من برای بازیکنانی که می‌خواهند بیشتر بازی کنند و فرصتش را ندارند ناراحتم به خصوص برای این دو نفر که در کنار هم زندگی کرده‌ایم، اما شرایط تیم پیچیده است. این هم بخش منفی مربیگری است. من باید این مسئولیت را بر عهده بگیرم. من روی همه بازیکنانم حساب می‌کنم و این دو هم بازیکنان رئال مادرید هستند و با تمام وجود و با انگیزه در تمرین تلاش می‌کنند. من اما وارد این بحث که آیا آنها می‌خواهند بروند یا نه نمی‌شوم، چون در حیطه وظایف من نیست.»

زیدان در پایان درباره وضعیت ادن آزار و آمادگی او برای بازگشت به میادین گفت: «آزار مدت زیادی است که در کنار تیم تمرین می‌کند. بله، او آماده خواهد بود. برنامه ما این است که چند دقیقه‌ای به او فرصت بازی بدهیم.»

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا در تیم او بازیکنی تعیین می‌کند که چه کسی باید بازی کند گفت: «خیر. اینجا چنین اتفاقی نمی‌افتد. من سرمربی تیم هستم و من با دستیاران ترکیب تیم را مشخص می‌کنیم. بازیکنان هم در خدمت تیم هستند و در این مسائل دخالت نمی‌کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی