محمد مؤمنی: استقلال تیم مسابقات بزرگ است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: استقلال همیشه در دیدارهای محکم با تیم‌های گردن کلفت استخوان‌دار بازی کرده و حتم دارم مقابل گل گهر هم در خط دفاع، هافبک و حمله سنگ‌تمام می‌گذارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محمد مؤمنی معتقد است با بازگشت دیاباته به کادر مهاجمان استقلال خط آتش این تیم گرم شده و مشکلات گلزنی برطرف می‌شود. او با خبرورزشی درباره دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان حرف زد. 

استقلال باز هم به تیم‌های امیر قلعه‌نویی رسید؟
اتفاقاً برگزاری دیدارهای سخت برای استقلال بهتر است. استقلال در طول همه سال‌های گذشته نشان داده در روزهای سخت بهتر و با قدرت‌تر به میدان می‌رود. اگر این تیم نتوانست روبه‌روی تیم‌های میانه جدولی برنده شود یا فوتبال همیشگی‌اش را ارائه بدهد برای این است که این تیم روبه‌روی تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند. 

گل‌گهر را چطور تیمی دیده‌اید؟
تیم‌های قلعه‌نویی اغلب با هدفگذاری و برنامه بازی می‌کنند و برای همین هم بوده که تا اینجا توانسته تیمش را در بالای جدول حفظ کند. استقلال باید تا جایی که می‌تواند قبل از گل زدن دنبال گل نخوردن باشد تا بتواند در زمان لازم ضربه‌اش را به گل‌گهر بزند. گل‌گهر در دفاع چندان موفق عمل نکرده است. برای همین استقلال اگر بتواند مانع از گلزنی خط حمله این تیم که منشا در آن درخشش فوق‌العاده‌ای داشته بشود، می‌تواند به گل‌گهر گل بزند. 

اما خط حمله استقلال در این ماه‌ها عملکرد خوبی نداشته است؟
فکر می‌کنم این بازی با دیگر مسابقات فرق دارد. بازیکنان استقلال در فصل قبل هم روبه‌روی تیم‌های امیر انگیزه بالایی داشتند و از طرفی با برگشتن دیاباته وضعیت خط حمله استقلال بهتر می‌شود. 

چطور؟
خط حمله استقلال در فصل گذشته زمانی موفق‌تر عمل می‌کرد که مهدی قایدی و شیخ دیاباته کنار هم درون زمین حضور داشتند. از این رو فکر می‌کنم با انگیزه‌هایی که ارسلان مطهری در خودش دارد ترکیب این سه نفر برای هر خط دفاعی خطرآفرین باشد. 

استقلال باید به چه صورت بازی کند؟
استقلال همیشه در دیدارهای محکم با تیم‌های گردن کلفت استخوان‌دار بازی کرده و حتم دارم در این دیدار هم در خط دفاع، هافبک و حمله سنگ‌تمام می‌گذارد. البته تأکید می‌کنم که استقلال اگر بتواند هافبک‌های میانی گل‌گهر را از کار بیندازد، می‌تواند به برد امیدوار باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    بازی بزرگ ما با کیا ست و بازی بزرگ کیسه با گل گهر خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی