نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
علیرضا نیکبخت: با احترام به پرسپولیس، دوست دارم استقلال دربی را ببرد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن پیشین سرخابی‌های پایتخت گفت: درست است که پرسپولیس فینالیست آسیا بوده است اما استقلال چندین بار این فینال را تجربه کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا واحدی نیکبخت بعد از پایان بازی استقلال و گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با رادیو ایران گفت: این برد شیرین را مقابل تیم بسیار خوب گل گهر سیرجان تبریک میگم و بنظرم یکی از پدیده های لیگ امسال تیم گل گهر با امیر قلعه نویی است.

وی افزود: این بازی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد ، نیمه اول که استقلال خیلی خوب و هجومی بازی را آغاز کرد وینگرهای چپ و راست و فورواردهای تیم با تحرک زیاد توانستند به گل اول دست پیدا کنند و داور میتوانست در صحنه ی پنالتی تیم گل گهر را ده نفره کند و بازیکن این تیم را اخراج کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

نیکبخت ادامه داد: من جای داور نیستم ولی وقتی در صحنه ای بازیکن تک به تک می شود و دروازه بان روی بازیکن خطا انجام میدهد باید بازیکن خطاکار اخراج میشد که این اتفاق از سوی داور بازی نیفتاد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: گل دوم استقلال نیز روی کار تاکتیکی جناح راست اتفاق افتاد و موقعیت سازی مهدی قایدی باعث به ثمر رسیدن یکی از زیبا ترین گل های لیگ شد و در صحنه ی پنالتی دوم نیز باید کارت زرد داده میشد که بازهم داور مماشات کرد و متاسفانه وریا غفوری هم پنالتی را هدر داد.

وی ادامه داد: اما در نیمه دوم گل گهر سوار بر بازی شد و توانست نبض بازی را در دست بگیرد و با موقعیت های خوبی که بوجود آورد توانست پنالتی بگیرد و حتی میتوانست این بازی مساوی تمام شود که خدا رو شکر استقلال این بازی را به نفع خود به پایان رساند.

بازیکن اسبق استقلال راجع به جناح راست و با حضور احمد موسوی، وریا غفوری آزادتر می‌تواند در حمله کمک حال تیم باشد عنوان کرد: باتوجه به اینکه استقلال بازیکن مصدوم زیاد دارد، محمد نادری، شیخ دیاباته و دیگر بازیکنان نبودشان بسیار تاثیر گذار است و وینگرهای چپ و راست استقلال با بازی خیلی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند نبود این بازیکنان به چشم نیامد.
نیکبخت گفت: استقلال در این بازی با دوندگی فراوان از تمام موقعیت های خود استفاده کرد و ارسلان مطهری با دوندگی زیاد فشار روی دفاع را زیاد می کرد و محمد دانشگر نیز با اینکه در پست غیر تخصصی یعنی دفاع چپ حضور داشت ولی خیلی خوب ظاهر شد و این نوید روزهای خوب را برای استقلال می دهد.

واحدی نیکبخت در پاسخ به اینکه اگر حقیقی آن اشتباه را متحمل نمیشد و آن گل زودهنگام را نمیخورد بازهم استقلال برنده بازی میشد افزود: زیبایی فوتبال به همین اشتباهات است و شاید عکس این اتفاق در آن سو برای رشید مظاهری می افتاد ولی خوشبختانه با این اشتباه استقلال توانست نبض بازی را در دست بگیرد و از همان ابتدای بازی مشخص بود که استقلال برای برد به میدان آمده است.

وی عنوان کرد: این نکته را هم یادآور شوم که رشید مظاهری بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و از نظر من مستحق پوشیدن پیراهن شماره ۱ تیم ملی فوتبال کشورمان است و این پتانسیل را دارد که به صورت فیکس در تیم ملی از او بازی گرفته شود.

بازیکن سابق سرخابی های پایتخت در ادامه در خصوص شهرآورد پایتخت و پیشبینی اش از این مسابقه به رادیو ایران گفت: فکر میکنم در حال حاضر استقلال نیاز به این ندارد که بازیکن مصدوم خود را به زور به بازی بگیرد و این تدبیر محمود فکری را می رساند که بازیکن مصدوم خود شیخ دیاباته را برای دربی نگه داشته است، بازی شهرآورد هم شرایط خاص خود را دارد و مطمئنا این بازی برای هر دوتیم سخت خواهد بود. شاید خیلی از افراد درک نکنند و همیشه گفته شده است که این بازی ۶ امتیازی است و استقلال اگر میخواهد در کورس قهرمانی بماند باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نیکبخت در پایان در پاسخ به اینکه راجع به نتیجه شهرآورد یک نتیجه را اعلام کنید و اینکه استقلال باید مقابل نایب قهرمان آسیا صف آرایی کند گفت: نتیجه را هیچ گاه پیشبینی نمی‌کنم ولی با تمام احترامی که پرسپولیس قائلم امیدوارم استقلال ازین بازی دست پر بیرون بیاید چون با این همه مشکلاتی که برای استقلال بوجود آورده اند آنها مستحق پیروزی خواهند بود، و این راهم عرض کنم که درست است که پرسپولیس فینالیست آسیا بوده است اما استقلال چندین دهه و چندین سال پیش چندین بار این فینال را تجربه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 666666 IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    کیسه کدام فینال تجربه کرده هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مصطفی6+6 IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      دوستان پرسپولیسی دربی دیگه برای پرسپولیس یه بازی ساده هست یعنی باید اینجوری باشه، میگید چرا؟ شما فکر میکنید دلیل باخت پرسپولیس تو فینال چی بود؟ قبل بازی فینال تیم حریف رو انقدر رسانه ها برای جمع کردن تبلیغ و ما طرفدارها به خاطر تفکر غلط و کل کل بچه گانه بزرگش کردیم که بچه ها تو اون بازی تو شوک بودن و همون حساس کردن کار دستمون داد دیدین که مهدی شیری و احمد نور از استرس چکار کردن؟ فکر میکنید اگه بچه ها با آرامش و بدون استرس میرفتن تو زمین بازی رو میباختیم؟ باور کنید میبردیم چون حریف اصلا درحد قهرمانی نبود و خسته بود. یه مقدار به خودتون بیاین این جور بازی ها رو انقدر بزرگش نکنید والا همه بازیا 3 امتیاز داره و ما باید تو همه بازیا بچه هارو با روحیه وارد بازی کنیم نه استرس نه خشم. خواهشن فکر کنید، پرسپولیس زمانی قوت گرفت که ما طرفدارها 4سال پیش بعد باخت ونایب قهرمانی ایستاده تو آزادی و پای تلوزیون تشویقشون کردیم پس بیاید ماطرفدارها هم حرفه ای باشیم. بازیکنا و کادر فنی پرسپولیس تو دربی هم مثل همه بازی ها با قلبی سرد و فکری باز و گرم بازی کنید و ما طرفدارها همیشه پشت تیم و شما هستیم. یا علی
    • حمید علوی CA ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      شیش جان به سن تو قد نمیده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      دوست داشتن تو مهم نیست باید ببینیم بابا مسعود دوست داره کی برنده بشه. چون پرسپولیس دو بازی کمتر برگزار کرده و طوری برنامه ها رو چیئن که پرسپولیس با کمترین مصدوم و محروم به دربی برسه پس بابا دوست داره پرسپولیس برنده بشه و شانس این تیم رو با این تاکتیک افزایش داده مگه اینکه استقلالی ها غیرت کنند و نتیجه دیگه ای رقم بخوره. فعلا مقدمات برد پرسپولیس =در بیرون از زمین مسابقه فراهم شده. فقط می مونه مقدمات در جریان بازی که باید ببینیم داور چه می کنه.
    • تاجی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      بهترین دفاع چپ قرن دوست داریم . باور کنید من یکی از دلایل تاجی شدنم همین نیکبخت بود
  • 24 IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    متوهم
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    الکی این بازی رو بزرگ نکنید .به شخصه فقط سه امتیازش برام مهمه ....
  • ناشناس GB ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    کی گفته من کیسه کشم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی غریبی IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    پنالتی دوم کسه دایو بود البته خدا جای حق نشسته وگل نزد چگوارا
  • ابرام US ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    محترمانه عرض می کنم ٬ـ یعنی با احترام به چند سالی که تو پرسپولیس برای خودتون اعتباری کسب کردید ـ٬ ما هم دوست داریم آرزوهای محال خودتون را بذارید در کوزه ٬ و بعد تو ا نباری منزل ابوی بایگانی فرمایید . مرد حسابی حالا تو این دنیای وانفسا و کا مپیوتری و دیژیتال !!کی برای آبخوردن کورزه رو سر می کشه که تو نوبرش رو آوردی ؟!
  • کامل پرسپولیسی IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    من به دوستان استقلالی این برد عظیم و حیرت اور رو تبریک عرض میکنم که بعد از مدتها ناکامی بالاخره موفق شدند یک شب رو با ارامش و خوشحالی به صبح برسونند و بجای کابوس خواب خوش ببینند چرا که بر خلاف پرسپولیس که در یک فینال بی اهمیت آسیایی ناکام شد دوستان استقلالی در یک بازی بسیار مهم با یک تیمی که وجهه و اعتبار جهانی دارد ان هم در خانه حریف تا بن دندان مسلح ( بابازیکنان اکثرا سابقا استقلالی میتوان انها را تیم دوم یا شعبه دوم استقلال هم نامید) و در بازی که اهمیت ان انعکاس جهانی داشت و باز هم کمافی السابق با درخشش پیاپی دروازه بان شان پیروز میدان شوند جای تبریک و تهنیت دارد بالاخره عروسی به کوچه تون اومد (بازهم با چند بازی بیشتر از ما و با تفاضل گل به صدر رسیدید) برید مظاهری رو حلوا حلوا کنید دور سرتون بچرخونید که نذاشت دقیقه آخر اتوبوس 2 طبقه تون پنچر بشه و بازی مساوی بشه
  • لنگه حکومتی AU ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    برده لنگه حمام برایه تاجه بزرگه تهران یک بازیه دست گرمی به حساب میاد. خوب البته لنگه حمام همیشه پشتش گرم بوده که وزیر و وکیل هواش رو دارند ولی ما همیشه این بادکنکه قرمز رو ترکوندیم. به حامده لاک و اون جلال جون بگید یکم بیشتر رو زمین غلط بزنن بلکه کمتر ٔگل بخورید
  • میلاد سرخ US ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    این قدر زود از این برد که بیشتر هدیه ی علیرضا حقیقی بود از خود بیخود نشویید چون همیشه دروازه بان تیم مقابل نمایش زشت و مسخره ی خقیقی را انجام نمی دهد و در همان دقایق اولیه تیم خود را نابود نمی کند اقای نیکبخت بعد از این نمایش ضعیف و بسیار مبتدی حقیقی و بعد از اینکه بازی متعادل شد و بخصوص نیمه ی دوم همه به بی تاکتیکی وهرج و مرج بازی کردن استقلال پی بردند فقط حیف که حقیقی از همان اول بازی به جای روحیه دادن به گل گهر برای تیم حریف خوش رقصی کرد آقای حقیقی خدا را شکر که حامد لک ضد استقلالی به پرسپولیس آمد نه بی مسئولیتی مانند تو دیروز حالمان از بازی کثیفت به هم خورد شاید هم هدفت چیز دیگری بود بلاخره تو هم خیلی دوست داشتی به پرسپولیس بیایی و با این بازی مثلا حالگیری کردی
  • دختر پرسپولیسی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    اگه دروازه بان ما حامد لک نمیزازیم استقلالی ها بازش کنن ما با بازیکن هایی که داریم اگر ما چندان واسه فینال روحیه خوبی نداریم بادی بگم واسه بازی دربی بخاطر هوادارا هم هست بازی میکنه
  • Retired IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    فوتبالى ها ميدونند كه دربى شرايط خاص خودشو داره فقط خدا كنه بازى خوبى از اب در بياد ، نظر بنده برد پرسپوليسه چون انگيزه يه تصفيه حساب جانانه منتظر استقلاله به خواطر شاهكارشون واسه محروميت الكثير . ❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • استقلال IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    کم مونده خوشیاتون تمام بشه لنگیا
  • shahin IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    پرسپولیسیا حتی به بازیکنای سابق خودشون هم رحم نمیکنند تا سالها قبل که حقیقی تو تیمتون بود وپنالتی دایی رو گرفت یاشین بود حالا که از تیمتو رفته شده......اه و مبتدی.... واقعا نمک نشناسید.....ولی ما سالها قبل ثابت کردیم که حقیقی دروزاه بان شیش دوانگی نیست زمانیکه فرهاد تو دربی یه تونل از پاهاش ساخت ودقیقه 90 ....بقیشو نگم....... لااقل قدرشناس بازیکنای سابق خودتون باشید.....احتمالا همین برخوردو سالهای بعد با لک هم میکنید...
    • کامل پرسپولیسی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      شما همینقدر که قدر دان اسطوره تون رحمتی شدید که ما از کرنر تونلش رو افتتاح کردیم بسه تونه اگه اون رو یادتون رفته که یادتون بندازم که معدنچی اولین تونل ساز لیگ لقب گرفت بعد از او مهندسین دیگه رفتن و طرح ساهت تونل کندوان رو مورد مطالعه قرار دادند الان یادت اومد ؟
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    پرسپولیس سرور استقلال هست
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    پرسپولیس دربی را می برد
  • زاگرس IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    یادش بخیر اون چند سالی که برا پرسپولیس بازی میکردی در مقابل تمام تیمها خصوصاً آل کیسه چه غوغایی میکردی!!!!دمت گرم
  • مصطفی ریحانی IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    یعنی اگر ببرید ستاره سوم رو میخواید بزنید؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی