نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
۶ |
۵
سرمقاله| آقای گل‌محمدی! باور کن بشار رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باید به گل‌محمدی یادآوری کرد که بشار درست یا غلط رفته و حالا بازیکن القطر محسوب می‌شود، نه پرسپولیس. هوادار پرسپولیس هم نمی‌پذیرد که یک مربی مدام اسم یک بازیکن را بیاورد و این مسئله قطعاً روی سایر بازیکنان پرسپولیس هم تأثیر می‌گذارد.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ پرسپولیس در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن این پتانسیل را داشت که حداقل دو گل دیگر به خصوص در دقایق پایانی بخورد. در واقع نیمه مربیان را پرسپولیس و گل‌محمدی باختند و بد هم باختند. درست مثل استقلال که در نیمه دوم بازی با گل‌گهر فقط یک گلر داشت!

گل‌محمدی هنوز از ماجرای جدایی بشار دلخور است و نکته اینکه مدام این مسئله را تکرار می‌کند، صرف‌نظر از اینکه این مسئله روحیه بقیه هافبک‌های پرسپولیس را خراب می‌کند (مثلاً امیری گفته این‌قدر با اسم بشار استرس وارد نکنید) باید به گل‌محمدی یادآوری کرد که بشار درست یا غلط رفته و حالا بازیکن القطر محسوب می‌شود، نه پرسپولیس. هوادار پرسپولیس هم نمی‌پذیرد که یک مربی مدام اسم یک بازیکن را بیاورد و این مسئله قطعاً روی سایر بازیکنان پرسپولیس هم تأثیر می‌گذارد.

نکته دیگر اینکه گل‌محمدی گفته بود من خبر نداشتم باشگاه با بشار برای جدایی توافق کرده که با عرض معذرت این حرف هم قابل‌باور نیست. چطور می‌شود خبرورزشی یک ماه قبل از فینال آسیا با قاطعیت نوشت بشار رسن می‌رود اما یحیی نمی‌دانست؟ چطور می‌شود سرمربی تیم از توافق مهم بازیکن با باشگاه خبر نداشته باشد و رسانه‌ها خبر داشته باشند؟ اصلاً مگر بشار ویدئویی منتشر نکرد که بوی جدایی می‌داد؟

تیم گل‌محمدی که با شایستگی تمام به فینال آسیا رسید و حتی در فینال هم می‌توانست قهرمان شود، مقابل ذوب‌آهن ضعف‌های زیادی داشت. ضعف‌هایی که به خود یحیی برمی‌گردد و او باید تا بازی با سپاهان و استقلال این ضعف‌ها را برطرف کند. گل‌محمدی مربی باهوشی است اما سر ماجرای جدایی بشار اشتباه بزرگی را مرتکب شده و عجیب اینکه این اشتباه را ادامه می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    چرا بی جهت دوستان بحث بشار را به میان می آورند . باور کنیم که اگر بشار هم بود بیشتر ازاین موقعیت گل خلق نمی کردیم . اگر عبدی در نیمه اول و رمضانی در نیمه دوم موقعیت های صد در صد را گل کرده بودند با اختلاف بازی را پرسپولیس برده بود .
    • مانی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      یحیی میخواد با این بهانه ها اشتباهتشو بپوشونه . ولی تاریخ مصرف این بهانه ها سالهاست که در پرسپولیس تموم شده بهتره گل محمدی بگه چرا فرشاد احمدزاده رو رد کرد بره
    • ابرام US ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      آقای اشراقی ٬ طرف صحبت بنده شما یید . این ادیتور از خدا با خبر شما به چه دلیل ۴ کا منت نازنین بنده به شما را بی دلیل حذف و سانسور کرده است ؟ مگر شما نظارت ندارید بر کا رهای خودتان ؟ خیلی عجییب است !!
  • صامت CZ ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    حیف آقایحیی ست که اینقدرحرف ازبشاربزند.آن همه ستاره ازتمی برانکورفتندوبرانکوبرای یکی شان عزانگرفت.عزانداره .حالابایدآقایحیی راه حل پیداکنه.ومیتونه ومیکنه.رونیمکت حسین پورومهدیخانی راداره .احمدهم میتونه جلوتربازی کنه ومیلادوکمال عقب ترباشند.راه حل هست.وانگهی.مگرذوب آهن بشارداشت که نیمه دوم ماراتوقوطی کرد؟منصف باشیم دیگه
    • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      یادتون باشه مشکل کم رنگ شدن بابا مسعوده
  • ابرام US ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    از بشار و از فشار و هر چه رفت ...... باید اکنون گفت خوب شد چونکه رفت ================================================================================================= رفتن هر چیز در هر جا ی سخت ....... با ورش سخت است٬ لیکن رفت ٬ رفت ================================================================================================= چون برانکو گفت« را مین» را برو .......دل برید از « ویس» و ما دیدیم که رفت =============================================================================================== «طارمی» بهتر نبودی از رسن ؟......... وقت رفتن شد همه دیدیم که رفت ================================================================================================= یا ترابی یا شجاع ٬ پور علی .... جمله رفتم خواندن و رفتم که رفت ================================================================================================= هر چه بودی هر چه بودم بی وفا ...... ما شنیدیم گفتن و رفتم که رفت =================================================================================================

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی