نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پشت پرده ممانعت از حضور مریم آزمون در تلویزیون
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تهیه کننده و مجری برنامه فوتبال یک از موانع حضور مریم آزمون سرمربی تیم ملی بانوان ایران به این برنامه گفت.

خبرورزشیتیم‌های ملی؛ فدراسیون فوتبال بانوان ایران به خاطر عدم فعالیت در ۱۸ ماه اخیر یا عدم برگزاری مسابقه از رنکینگ فیفا کنار گذاشته شد. فدراسیون که این روزها به خاطر پرونده ویلموتس حتی با خطر فروش ساختمانش روبه‌رو بود این بار از سوی دیگری با مشکل مواجه شده است.

 در پیگیری پرونده فوتبال بانوان، برنامه «فوتبال ۱» شبکه ورزش در هفته‌های اخیر پیگیر وضعیت خروج تیم ملی بانوان ایران از رنکینگ فیفا است. 

مجتبی پوربخش تهیه کننده و مجری برنامه بعد از ارتباط و پیگیری در رابطه با این موضوع از سوی سخنگوی فدراسیون فوتبال، به صوفی زاده رئیس فدراسیون فوتبال بانوان ایران ارجاع داده می‌شود. این مسئول فدراسیون یک هفته برای معرفی فرد پاسخگو در این باره وقت می‌خواهد و در نهایت مریم آزمون سرمربی تیم ملی بانوان را برای حضور در برنامه معرفی می‌کند. با این همه شب قبل برنامه، «آزمون» به مسئولان برنامه فوتبال ۱ می‌گوید از او خواسته شده در برنامه حاضر نشود. پیگیری‌های پوربخش برای برگزاری این مصاحبه به شیوه حضوری یا مجازی ممکن نمی‌شود و فرد دیگری هم راهی برنامه نمی‌شود تا در نهایت این موضوع از سوی مسئولان فدراسیون پاسخ داده نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی