محمد انصاری گزینه یحیی گل‌محمدی برای دیدار با سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که سعید آقایی مدافع چپ خود را در اختیار ندارد به مصاف سپاهان می‌رود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس در حالی سه شنبه هفته جاری مقابل سپاهان اصفهان به میدان می‌رود که سعید آقایی مدافع چپ خود را به دلیل اخراج در دیدار قبلی این تیم مقابل ذوب آهن در اختیار ندارد.

جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از پرسپولیس باعث شده تا آقایی در کنار محمد انصاری تنها مدافعان چپ تخصصی این تیم محسوب شوند.

انصاری که در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی در لیست خروج پرسپولیس قرار داشت پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود در لیست بازیکنان این تیم باقی ماند تا حالا تبدیل به تنها گزینه یحیی گل محمدی برای دفاع چپ پرسپولیس در دیدار با سپاهان اصفهان باشد.

انصاری بیش از ۹ ماه است که برای این تیم به میدان نرفته است اما در تمرینات این تیم آمادگی بالایی داشته تا گل محمدی را برای دیدار با یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر امیدوار کند.

پرسپولیس ساعت ۱۶:۳۰ سه شنبه هفته جاری مقابل سپاهان اصفهان دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Retired IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    به سلامتى و اميد خدا ، اقاى انصارى خير مقدم . Welcome back . ❤️❤️❤️❤️. ❤️
    • مصطفی6+6 IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      ماشاءالله محمد انصاری ان شاالله بدرخشی و موفق باشی
  • ققنوس IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    شما کجا امادگی بالاشو تو تمرینا متوجه شدی..... این همون موقع که اوجش بود البته اگه بشه اوج حساب کرد یا اگه جای دیگ اوج نداشته باشه که ما بی خبریم بازیکن خاصی نبود... بیشتر شبیه ی مدافع وسط که کناره...که تحرک همون مدافع وسط ازین بیشتره.... نه جنگندس, نه رونده, نه تاکتیکی, نه تکنیکی.... حالا نه ماهم بازی نکرده... اگه لیست خالی نمیشد باید میرفت... اگه موند جانب احتیاط رو اقا یحیی نگه داشت که صد البته ازوجا که حاجی حاجی ب خودش بسته اصرار مدیرا هم بی تاثیر نبود ... امیدوارم بازیو وا نده فقط... البته ببخشید نظرم با شما یکی نیس حاجی... اگه اشتباه میگم حذف کن
  • تا ايد سرخ US ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    آقا،،جنتلمن،با شخصيت،با معرفت،با تعصب واقعي،همه اينها رو يه جا وقتي در يه فوتباليست بخاي ببيني،فقط و فقط به يه اسم ميرسي..... محمد انصاري..... ايشالا بدرخشي حاجي انصاريه خوش قلب❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی