نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مسعود سلطانی‌فر: انتظار دارم تا پایان سال، استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، تلاش این مجموعه برای ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه تا پایان سال جاری است.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ مسعود سلطانی‌فر با تسلیت اولین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موافقت هیئت عالی واگذاری برای خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال که هجدهم فروردین ماه صورت گرفت را در مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال مورد توجه قرار داد.

او اظهار داشت: خوشبختانه مواردی که بلاتکلیف مانده بود از جمله صدور اسناد مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با تلاش و پیگیری بسیار انجام شد که در نهایت اسناد مالکیت‌های دو باشگاه صادر شد.

وزیر ورزش و جوانان این نکته را متذکر شد که تلاش‌های سازمان حسابرسی هم در فرآیند آماده شدن برای ورود به بازار سرمایه مثمرثمر بوده که قابل تقدیر است.

وی نتایج صورت گرفته در فرآیند خصوصی‌سازی دو باشگاه پایتخت را حاصل تلاش و خردجمعی دانست و افزود: انتظار دارم اعضای هیئت مدیره و مدیران دو باشگاه، مراحل پایانی را با جدیت به سرانجام برسانند تا پیش از پایان سال، سرخابی‌ها وارد بازار سرمایه شوند.

سلطانی‌فر تصریح کرد: فرآیند خصوصی‌سازی این دو باشگاه در شرایطی طی شد که در طول چهار سال گذشته، ریالی از اعتبارات دولتی و ارزی به آنها پرداخت نشده است و از محل حق پخش تلویزیونی هم عایدی نداشتند و به دلیل تحریم‌های ناعادلانه با مشکل مواجه شده بودند. با این وجود بخش اعظمی از بدهی‌های این دو باشگاه با برخورداری از دو اسپانسر معتبر در تأمین منابع مالی خوب، پرداخت شد.

وی با بیان اینکه شرایط بسیار خوبی از نظر ساماندهی، شفاف‌سازی و مستندسازی به وجود آمده است، اظهار داشت: امروز به شرایطی رسیدیم که این دو باشگاه آماده ورود به بازار سرمایه هستند.

وزیر ورزش و جوانان راجع به اقدامات صورت گرفته درباره مقدمات خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: کاری که باید در شرایط معمول در طول پنج سال صورت می ‌گرفت، طی هفت هشت ماه گذشته انجام شده است و صدور مجوز کمپ حجازی و ورزشگاه شهید مرغوبکار کمکی بزرگی در این فرایند کرد.

 سلطانی‌فر همچنین از اعضای مجمع استقلال که موجبات تسریع در فرایند ورود به بازار سرمایه را فراهم کرده اند، قدردانی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    سلطانی فر اوایل امسال -------» دوباشگاه استقلال و‌ پرسپولیس شهریور ماه وارد بورس می شن!!!!! سلطانی فر وزیر ورزش اواسط شهریور ---------» استقلال پرسپولیس اواخر مهر و اوایل آبان وارد بورس می شن سلطانی فر اواخر مهر ---------» استقلال و پرسپولیس اواخر آذر وارد بورس می شن !!!!!! سلطانی فر اواسط دی --------» استقلال و پرسپولیس تا آخر سال خصوصی می شن !!!!!! خواهش می کنم عمل کنید گوشمون از این حرف ها پره باور کنید اگه خصوصی کنید بهترین وزیر ورزش ایران میشید ولی لطفا عملی اش کنید باور کنید هرچی مردم توی این دوران که شما وزیر بودید رنج کشیدن و عذاب با این کارتون واقعا همه ازتون راضی می شن برای خودتون هم خوبه نا سلامتی خرداد انتخاباته خواستید احیانا کاندید شید یک دستاورد براتون حساب میشه ولی جدا یک‌سوال ترجیح می دین دوستان هوادار مالک باشگاه کی باشه ؟! ممنون اگه پاسخ بدین ❤
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      سلام به نظر من حسین ثابت بهترین گزینه مالکیت پرسپولیس هست . حسین ثابت غول گردشگری ایران هست و هم اینکه از ثروتمندترین افراد ایران هست و پولدار هست و قطعا برای پرسپولیس خرج می کند و هم اینکه هوادار پرسپولیس هست و مشکلاتی که در تراکتور رخ داده در پرسپولیس رخ نمی دهد حسین ثابت واقعی پولدار هست به نظرم اگر وارد هیئت مدیره پرسپولیس شود پرسپولیس میتواند از حسین ثابت پول بگیرد و حسین ثابت کمک مالی به پرسپولیس کند و به راحتی پول بودیمیر و کالدرون را بدهد . حسین ثابت گزینه عالی هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      پرسپولیس باید نیمه‌ دولتی شود . پرسپولیس را بدهید دست وزارت ارتباطات اون وقت وضعیت تیم مالی باشگاه خوب خواهد شد اگر وزارت ارتباطات مالک پرسپولیس شود اون وقت ایرانسل و همراه اول و رایتل و شرکت های متمول و بزرگ ارتباطات اسپانسر پرسپولیس می شوند و بعد از چند سال که اسپانسر پرسپولیس بود اند و به پرسپولیس پول داد اند سهام دار پرسپولیس می شوند مثل اسپانسر های بایرن مونیخ که بعد از ۲۰ سال کمک مالی به بایرن سهام دارم تیم بایرن مونیخ می شوند و باید بگم وضعیت مالی و سخت افرازی و نرم افزاری و امکانات تیم های نیمه دولتی و دولتی . صنعتی خیلی بهتر از تیم های خصوصی هست
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      خطاب به کیسه مافیا ورزش آره موافقم باشگاههایی مثل مس کرمان ، سپاهان ، و فولاد هم استادیوم اختصاصی دارن ، هم کمپ های تمرینی زیاد و هم منابع مالی خوب ، کاملا موافقم خطاب به رفیق امیر پرسپولیسی هم بگم که ممنون از نظری که دادین ❤ بیشتر مشکلات استقلال و پرسپولیس دولتی بودن دوتیم و تحریم بودن دولت ایران است چیزی که تمام مشکلات دوتیم رو طی سالها اخیر به وجود اورده
    • لنگیون IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      چقدر بدبختی که با ۴تا اسم کامنت میذاری و جواب خودتو میدی
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      جناب آقای لنگیون کسی از شما نظر نخواست ثانیا من فقط با اسم ستارگان سرخ ایران و آسیا پیام می گذارم حرفی هست ؟! اتفاقا من فکر می کنم‌شماهستی که داری با چندتا اسم پیام می گذاری !!!!!
  • صادق IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    اگه دنبال این هستید که خرج فوتبال ، وزارتخونه ، و فدراسیون و کلا ورزش و صدا و سیما و صد جای دیگه رو از پرسپولیس در بیارید با اسم خصوصی سازی بازی نکنید و به شعور مردم و هواداران توهین نکنید. اگر قراره سهام واگذار شه باید مالکیت و مدیریت باشگاه توامان واگذار شه ، نمیشه که مردم هزینه های باشگاه رو بدن و دولت مدیریتش رو داشته باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی