از دربی گیلان تا تقابل‌های حساس در بالا و پایین جدول
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هفته هشتم لیگ دسته اول عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ در مهم‌ترین بازی‌های این هفته پارس جنوبی جم از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند، بادران به مصاف شاهین بوشهر می‌رود و یک دربی دیگر برای گیلانی‌ها را شاهد خواهیم بود. 

پارس جنوبی جم – استقلال خوزستان
در حساس‌ترین بازی این هفته تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان با هم روبه‌رو می‌شوند. پارسی‌ها هفته گذشته بازی حساس مقابل هوادار تهران را واگذار کردند تا اولین شکست را تجربه کنند، با این حال شاگردان محمد نصرتی مصمم هستند تا روند باخت‌های استقلال خوزستان را ادامه دهند. تیم خوب خلیفه‌اصل که در دو بازی اخیر خود شکست خورده، نمی‌خواهد با یک باخت دیگر از کورس مدعیان عقب بیفتد. آنها یک بازی دشوار در خانه پارس دارند و به‌نظر می‌رسد دیداری جذاب و دیدنی را در جم شاهد خواهیم بود. 

آرمان‌گهر سیرجان – هوادار تهران
آرمان‌گهر شرایط خوبی در جدول ندارد، با این حال حمایت هیئت ‌مدیره باشگاه از قاسم شهبا این مربی را مصمم کرده تا به فکر تحول در تیمش باشد. البته رأی انضباطی به ضرر این تیم در هفته اول تفاضل گل تیم سیرجانی را بد کرد، با این حال آنها باید برای کسب امتیاز به‌مصاف هوادار پرقدرت بروند. شاگردان رضا عنایتی با برنامه خود را به بالای جدول رساندند و برای اینکه از جمع مدعیان خارج نشوند، محکوم به پیروزی در بازی خارج از خانه خود هستند. 

قشقایی شیراز – مس کرمان 
مسی‌ها هفته قبل با یک برد خفیف مقابل چوکا تالش در بالای جدول ماندند و حالا با عزم قرار گرفتن در صدر به مصاف قشقایی می‌روند. این در حالی است که حریف پس از تساوی در دربی شیراز مصمم است تا از بازی خانگی سربلند بیرون بیاید. با توجه به فراز و نشیب زیاد نارنجی‌پوشان کویر، نمی‌توان سه امتیاز این بازی را به‌راحتی به حساب شاگردان رضا مهاجری زد. 
چوکا تالش – شهرداری آستارا
شهرداری آستارا که با پایان رأفت تا رده پنجم جدول صعود کرده، در دیداری حساس مهمان چوکا تالش است که موقعیت خوبی در جدول ندارد و این اتفاق دربی گیلان را برای هر دو تیم حائز اهمیت کرده است. شهرداری به فکر بقا در جمع مدعیان و چوکا در اندیشه فرار از جمع فانوس به‌دستان است و باید دید در تقابل مهاجمان سابق سرخابی یعنی لطیفی و رأفت کدام مربی پیروز می‌شود. 

ملوان بندرانزلی – گل ریحان البرز
برای ملوان سه امتیاز بازی‌های خانگی از نان شب هم واجب‌تر است. اگر مازیار زارع می‌خواهد تیمش از کورس عقب نیفتد، باید این قبیل بازی‌ها را ببرد، به‌خصوص که گل‌ریحان شرایط خوبی هم در جدول ندارد و این فرصت خوبی برای قوی سپید انزلی است تا حتی به صدر جدول برسد. در سمت مقابل گل‌ریحان برای اینکه از پایین جدول دور شود باید از این بازی دشوار امتیاز بگیرد. 

استقلال ملاثانی – فجر شهید سپاسی شیراز 
فجری‌ها پس از چند نتیجه خوب با کلانتری افت کردند و تا حدودی از بالای جدول دور شدند اما یک پیروزی می‌تواند کاکوهای شیرازی را بار دیگر مدعی کند. البته مصاف در خانه استقلال ملاثانی چندان آسان نیست و شاگردان اشکش که به دنبال رسیدن به نیمه بالای جدول هستند، به چیزی جز سه امتیاز بازی خانگی رضایت نمی‌دهند. 

رایکا بابل – خیبر خرم‌آباد 
رایکا با چند نتیجه خوب توانست به نیمه بالای جدول برسد. تیم نادر دست‌نشان هفته قبل برد درخشانی در خانه استقلال خوزستان دشت کرد و همین عامل روحیه بابلی‌ها را برای بازی خانگی بالا برده است. رقیب آنها خیبر خرم‌آباد است که کم‌کم با ویسی اخت گرفته و شرایط بهتری پیدا می‌کند. خیبر هفته قبل آرمان‌گهر سیرجان را شکست داد تا برای دومین برد پیاپی و فرار از نیمه پایین جدول مصمم باشد. 

بادران تهران – شاهین شهرداری بوشهر
نتایج ضعیف این دو تیم در هفته‌های اخیر آنها را از کورس مدعیان دور کرده اما یک پیروزی نیاز هر دو تیم است تا از بحران خارج شوند. بادرانی که عوامل غیرفوتبالی و ضعف داوری را عامل نتیجه نگرفتن خود در بازی‌های اخیر می‌داند، حتی تهدید به کناره‌گیری هم کرده، با این حال آنها این هفته باید حریف خود را ببرند، به‌خصوص که در خانه خود بازی دارند. هر چند فراز کمالوند برای فرار شاهین از بحران تیمش را تمرین داده و می‌خواهد به روند شکست‌های بادران ادامه دهد. 

خوشه طلایی ساوه – نود ارومیه 
یک بازی حساس در پایین جدول. دو تیم انتهایی که انتظارات را برآورده نکردند با هم روبه‌رو می‌شوند. نودی‌ها حتی در زدن گل هم ناکام بودند و به یک تساوی که دشت کردند، دلخوش هستند اما انتظار از خوشه طلایی بالاست و این تیم باید به پیروزی و فرار از جایگاهی که شایسته‌اش نیست، فکر کند. تقابل وحید بیاتلو روی نیمکت خوشه طلایی با تیم سابقش دیدنی و جذاب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی