نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
فرشاد پیوس: هر تیمی بعد از باختن فینال ممکن است دچار مشکل شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: با شناختی که از یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس دارم می‌دانم به زودی همه چیز درست خواهد شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس دو بازی اخیر خود برابر تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان را مساوی کرده و بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز نتوانسته برنده شود. برخی کارشناسان معتقدند نتیجه فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست مقابل اولسان کره جنوبی باعث شده تمرکز پرسپولیس تا حدودی به هم بریزد. یکی از این افراد فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است که حرف‌های جالبی می‌زند.

پرسپولیس در دو بازی اخیر خود فقط ۲ امتیاز گرفته است. نظر شما چیست؟
خیلی عوامل می‌تواند دخیل باشد. من فکر می‌کنم از دست دادن فینال لیگ قهرمانان آسیا شاید تأثیرگذار بوده باشد.

بیشتر توضیح می‌دهید؟
به هر حال پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود. این تیم با شایستگی توانست از مرحله گروهی گذشته و قهرمان غرب آسیا شود. می‌توانست در فینال هم اولسان را پشت سر بگذارد اما دو اشتباه و دو پنالتی قهرمانی را از این تیم خوب گرفت. طبیعی است هر تیم دیگری هم باشد با مشکلاتی بعد از این شکست مواجه می‌شود.

فکر می‌کنید چقدر طول می‌کشد از این شرایط خارج شود؟
من نمی‌دانم اما با شناختی که از یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس دارم می‌دانم به زودی همه چیز درست خواهد شد. به نظرم پرسپولیس می‌توانست با پیروزی مقابل ذوب‌آهن دوباره به شرایط برد برگردد اما کمی بدشانسی آورد.

مهدی عبدی می‌توانست در دقیقه ۳۴ گل دوم تیمش را روی ارسال خوب امید عالیشاه بزند. چرا ضربه سرش را آن‌طور زد؟
نباید این بچه را تحت فشار گذاشت. فوتبال همین است و الان همه تیم‌ها آنالیزور دارند. نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز می‌کنند و بعد از فینال آسیا بالطبع روی مهدی عبدی هم برنامه‌ریزی کرده و یارگیری می‌کنند. به نظرم او مهاجم خوبی است و با زدن اولین گل به لیگ برتر برمی‌گردد. شما دیدید در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا چه گل‌های زیبایی زد. این نشان‌دهنده توانایی مهدی عبدی است.

پرسپولیس سه‌شنبه باید با دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان بازی کند. این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
سپاهان اصفهان با محرم نویدکیا دوباره اوج گرفته است. این تیم در خط حمله نفرات خطرناکی دارد و بازی سختی پیش روی پرسپولیس است اما من فکر می‌کنم ۳ امتیاز این دیدار به تیم ما برسد به شرط آن که بچه‌ها فقط به این مسابقه فکر کنند.

منظور شما این است که در بازی با سپاهان فکر دربی را از سر خارج کنند؟
دقیقاً همین طور است!

سیدجلال حسینی هم درمصاحبه با خبرورزشی همین حرف را می‌زد.
سیدجلال یک کاپیتان و بازیکن باتجربه است. بازی با سپاهان آن هم در استادیوم آزادی بسیار مهم و یک فرصت ویژه است تا پرسپولیس یکی از رقیبان اصلی خود را شکست داده و ۳ امتیاز بگیرد. نباید این بازی را فدای دربی کرد. البته مطمئن هستم یحیی گل‌محمدی با بچه‌هایش در طول هفته صحبت کرده است.

در پایان حرف ناگفته‌ای ندارید؟
این پرسپولیس با همین کادرفنی و بازیکنان قهرمان لیگ نوزدهم شده و به فینال آسیا رسیده است. امروز وظیفه همه ما پرسپولیسی‌هاست که از مربیان و بازیکنان پرسپولیس حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: سیدجلال حسینی: بازیکنان جوان‌تر پرسپولیس باید بیشتر بدوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روزبه US ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    این هنر کادر فنی است که بتواند روحیه ی تیم را به لیگ برگرداند ،اقای پیوس پرسپولیس برانکو بعد از شکست از کاشیما انتلرز ژاپن دو جام گرفت هم قهرمان لیگ برتر شد و هم قهرمان جام حذفی لذا ما از آقای یحیی گلمحمدی هم همین انتظار را داریم نه اینکه از حالا ادعای دو گانه داشته باشیم ولی منتظریم که تیم خیلی سریع جمع و جور شده و به کورس قهرمانی برگردد
    • آنالیزور DE ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      دیگه یواش یواش باید به این اوضاع عادت کنین و تمرین گریه و ناله داشته باشین ! عمر باباتون داره تموم میشه و تیمتون از حالا داره میره پیشواز واسه سجده بقا ، لنگی جون
  • صادق IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    با احترام به بوی گل و آقای گل،لطفا وقتی حرفی برای زدن ندارید سکوت کنید با اینکار هم دانش و هوش خود را نشان میدهید و هم برای عشقتان حاشیه و دردسر ایجاد نمی کنید یادتان باشد که حرفه ی رسانه ها ایجاب میکند رویدادها را هیجانی کنند تا مخاطب داشته باشند،پیوس عزیز همانهایی که همچون وزیر ورزش امر میکنن قهرمانیهای برانکو و پرسپولیس دیگه بسه،یعنی همون تفکراتیکه پاس تهران یعنی قهرمان آسیا را نابودکرد،چون با ریختن سظل آب در چاه گمان میکنند چاه آب میدهد دنبال نابودی فوتبال هستند چراکه مسایل فوتبال باید فوتبالی جریان پیدا کند، اما پیوس عزیز با همان تفکرات ماکیاولی همه چیز را چیده بودند تا در استادیوم پراز آب و گل و شل شکست پرسپولیس را اعلام کنند اماهمگاندیدید که قهرمان بسان قهرمانان حریف را بتوپ بست و اگر اندکی شانس یاریش میکرد برنده ی بازی خارج میشد،مهمتر اینکه همچون واقعی قهرمان آسیا بازی کرد و شاهد یکی از زیباترین و هجومی ترین بازیهای شیر آسیا بودیم و لذت بردیم،حریف دنبال وقت کشی بودو ثانیه ها بسختی برایش می گذشت، چون این باکس جا ندارد بهمین مقدار بسنده می کنم العاقل یکی به زی با ذوب با داستانهای
  • شجاعی NL ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اگه اطلاع ندارید برید ببینید شخص سلطانی فر که الان بابای قرمزاست اون زمان یکی از افرادی بود که همراه سعیدلو و علی آبادی بیشترین تلاش رو کردند برای نابودی پاس بزرگ .اینا پروژه تضعیف رقبای لنگ فاسد رو از خیلی وقت پیش گرفته بودند .بعد از نابودی پاس سراغ سپاهان رفتند و بودجه تیم رو محدود کردند و تو دوره وزارت خود ایشون هم خیلی علنی استقلال رو تضعیف کرد .تمام مهره های فدراسیون رو از اعضا هیئت مدیره پیروزی انتخاب کرد و اجازه کاتدیدا شدن افراد بی طرف رو گرفت حتی اعضا کمیته ها رو هم ایشون شخصا انتخاب کرد. در ضمن سلطانی فر و عابدینی سال ۷۲ با فشاری که آوردند لباس اول تیم ملی رو از سبز به سفید و قرمز تبدیل کردند .ناحوانمردانه ترین و کثیف ترین اعمال و لابی ها صورت گرفته تا این تیم به جایی برسه که استقلال ایستاده بود .شعار بیرون و درون زمین این تیم هم هر چی شارلاتانی و بازی چرک بلدیم انجام میدیم .البته بین لنگیا هم هستند که استقلالیا دوستشون دارند که یکی از اونا همین فرشاد آقای گله که هیچ موقع واسه استقلالیا کری نخونده و برعکس خیلی ازلنگیا نه بی ادبی کرده و نه با آرنج ضربه زده (مثل افشین فرشی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی