نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رسول خطیبی: تاوان میدان دادن به داور جوان را ما دادیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تاوان میدان دادن به داور جوان و حفظ روحیه استقلال برای دربی را دادیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول خطیبی پس از شکست ۲ بر صفر آلومینیوم اراک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه اول می‌توانستیم شرایط خیلی خوبی را برای خودمان رقم بزنیم. برخلاف استقلال که از تک موقعیت خود در نیمه اول استفاده کرد، نتوانستیم از چهار فرصت خود استفاده کنیم. نه من بلکه کل اعضای تیم، باشگاه و هواداران آلومینیوم از پنالتی نگرفتن برای تیم مان در دقیقه یک یا هند شیخ دیاباته در دقیقه ۸۰ ناراحت هستیم. این مسائل آدم را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی در نیمه اول ما بهتر از استقلال بودیم و در نیمه دوم این روند برعکس شد اما اعلام نشدن پنالتی‌ها روی روحیه بازیکنانم تاثیر گذاشت. 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره اینکه اگر بازیکنانش از خود گذشتگی می‌کردند در نیمه اول می‌توانستند یک گل به ثمر برسانند، گفت: در نیمه اول حداقل ۴-۳ موقعیت صد درصدی داشتیم و اگر بازیکنان مان کم دقت نبوده و از خودگذشتگی داشتند، برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. به جز تک موقعیتی که حریف از آن استفاده کرد در این نیمه هیچ فرصتی به استقلال ندادیم. 

خطیبی افزود: با وجود اینکه به داوری اعتراض نکردیم اما چه کسی می‌خواهد حق آلومینیوم را بدهد؟ تاوان میدان دادن به داور جوان  و حفظ روحیه تیم حریف برای دربی را دادیم و بیشترین ضربه را از داوری دیدیم. نگرفتن دو پنالتی چه قدر برای یک تیم تاثیر دارد؟ اگر برای استقلال هم این اتفاق رخ می‌داد، همین شرایط بود؟ قطعا برای این تیم پنالتی اعلام می‌کردند. عیبی ندارد پنالتی هر دو تیم را بگیرند. اگر دقیقه یک برای ما پنالتی می‌گرفتند تغییر تاکتیم می‌دادیم و شرایط تغییر می کرد.

وی ادامه داد: با این بازیکنان جوان به ورزشگاه آزادی آمدیم و فوتبال ارائه دادیم. مثل برخی تیم‌ها دنبال ضد فوتبال نبودیم و دوست نداشتیم با شیوه‌های غیرفوتبالی به نتیجه برسیم. فوتبال خودمان را ارائه داده و موقعیت هم داشتیم. متاسفانه موقعیت‌های ما برخلاف حریف به گل تبدیل نشد. همیشه دوست دارم فارغ از برد و باخت هوادار از بازی تیم من لذت ببرد و نمی‌خواهم با ۱۱ بازیکن دفاع کرده و دنبال موقعیت پیدا کردن در ضد حملات باشم. تیم من امروز نباید می‌باخت.

سرمربی تیم آلومینیوم تصریح کرد: درباره دلیل شرکت نکردن خود در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی عنوان کرد: واقعیت این است اگر من الان صحبت کردم برای این بود که خبرنگاران در این سرما در میکسدزون ورزشگاه آزادی ایستاده‌اند و به احترام شان که منتظر من بودند صحبت کردم. به دلیل سرماخوردگی در این هفته به نشست خبری نرفتم و در هفته‌های گذشته در تمام نشست‌های خبری شرکت کردم.

ویدیو| خلاصه بازی استقلال ۲-۰ آلومینیوم اراک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال عشق IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    حرف نزن اجرا هم بکن کو 3 تا گلتون؟ خخخخخخخ
  • با حقارت شرم تا... IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    ب عنوان یه اراکی واقعا بد بازی کردین حاالا جلو پرسپولیس اتوبوس میچینی ما اراکی ها خواستار اخراج توییم
  • کیسه کشون IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اصل مطلب رو خطیبی گفت!دمت گرم که حقیقت رو گفتی.یعنی اگه مظلومی رو میزاشتند داور اینقدر نامردی نمیکرد!امسال هرطور شده میخان یه جام به کیسه لطف کنند!کمیته داوری باید خجالت بکشه با این داورایی که اینطوری تو روز روشن بنفع کیسه پنالتی مفت میگیرند و پنالتیهای تیمهای دیگر رو ندید میگیرند!
  • Omid US ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    dameh garm kamelan dorost gofthy, in bazy ra barayeh esteghlal dar avardand ta betavanad dar Derby behtar bazy konad
  • اراك بهترين شهر است IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    فقط بهانه بيار فقط بهانه اصلا دفاعي بچين فقط امتياز بگير وقتي نمي بري مي گي داور عادت تو شده حيف پولي كه بهت مي دن اخر مطمئينم بايد بريم دسته يك
  • ممم IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    در بدبینانه ترنی حالت هم اگه دو تا پنالتی شما رو میگرفتن و پنالتی روی قایدی رو هم میگرفتن نتیجه میشد 3-2 برای استقلال .. ضمن اینکه اکثر قریب به اتفاق داورها صحنه اول روی پاکدل رو پنالتی ندونستن و ضمن اینکه خیلی خیلی خوش شانس بودید که توی نیمه دوم 3-4 تا گل دیگه نخوردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی