نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سیامک نعمتی برای دربی تست می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه مسابقه حساس پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی تهران شنیده می‌شود سرمربی قرمزها تصمیم گرفته است در مقابل دیگر تیم اصفهانی نیز از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی استفاده کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ کادر فنی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی معتقدند مهدی شیری هنوز از لحاظ روحی و روانی آماده قرارگرفتن در ترکیب اصلی این تیم نیست. بنابراین این بازیکن خوش‌اخلاق در دیدار حساس امروز (‌سه شنبه) برابر سپاهان اصفهان ذخیره خواهد بود. 

در فینال حساس لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس درحالی که با نتیجه یک - یک کار را برابر اولسان کره‌جنوبی پیش می‌برد یک اشتباه عجیب و باورنکردنی از مهدی شیری باتجربه باعث شد تا پنالتی نصیب حریف شود و در نهایت نیز سرخپوشان این بازی را با حساب ۲ بر یک به حریف خود واگذار کردند. شیری که از دقایقی بعد از بازی ‌در فضای مجازی با انتقادات تندی از سوی هواداران پرسپولیس و البته ترول‌هایی از سوی دیگر هواداران فوتبالی مواجه شد امیدوار بود با پشت‌سر گذاشتن این روزهای سخت بتواند روحیه خود را برای ادامه مسابقات به دست بیاورد. در اولین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر پس از بازگشت به ایران، مهدی شیری نزدیک بود باز هم کار دست تیمش بدهد. شیری در دقیقه ۶۸ بازی با وجود نامناسب بودن چمن ورزشگاه وطنی برای ارسال پاس‌های زمینی، پاس رو به عقبی برای حامد لک فرستاد که توپ در بین راه ‌گیر کرد، تا زامهران بازیکن نساجی صاحب توپ شده و به سمت دروازه حرکت کند، در حالی که این اشتباه می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما عملکرد خوب سیدجلال حسینی در کنار حامد لک مانند گل دوم نساجی شد. 

اشتباه مهدی شیری می‌توانست در این بازی باز هم به ضرر شاگردان یحیی گل‌محمدی و او تمام شود اما سیدجلال حسینی و حامد لک مانع این اتفاق تلخ شدند. همین اشتباه باعث شد یحیی گل‌محمدی در دیدار با ذوب‌آهن از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی تیمش استفاده کند. حالا در آستانه مسابقه حساس پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی تهران شنیده می‌شود سرمربی قرمزها تصمیم گرفته است در مقابل دیگر تیم اصفهانی نیز از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی استفاده کرده و مهدی شیری را روی نیمکت ذخیره‌ها بنشاند. این دیدار به نوعی پیش‌بازی دربی هم محسوب می‌شود. بازی نفسگیر پرسپولیس برابر استقلال قرار است روز دوشنبه ۲۲ دی جاری برگزار شود و به احتمال ۹۹ درصد سیامک نعمتی مدافع چپ یحیی گل‌محمدی در این پیکار خواهد بود. نعمتی فوتبالیست توانا و رو به جلویی است که درخط هافبک هم فوق‌العاده است اما امروز (‌سه‌شنبه) برای بازی کردن در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس در دربی تست خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    من دوست دارم پیمان یوسفی مجری شود چون بهترین مجری ایران هست... امیدوارم عادل نیاید چون ممکنه فساد تیم محبوبم رو لو بده
    • لنگ مافیایی فوتبال ایران IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      من عادل را دوست دارم . عادل فساد تیم مافیایی من یعنی استقلال را لو می دهم
  • آنالیزور DE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    قهرمان غرب آسیا با کلی ادعا فعلا" داره بازیکن چپ و راستش رو تست میکنه ! نه کسی رفته نه کسی اومده نه محرومی نه ...... باباتونم که هست ! موقع حرف که میشه کلی ادعا و منم رستم دستان که var رو از نزدیک دیدم و همه رو زدیم ولی یه افتخار تو آسیا نداریم و حسرتش دق داده همه لنگیا رو
    • نا شناس IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      بابا نکشیمون دادا شما که انقدر ادعاتون میشه چرا تو یک هشتم حذف شدین بابا غولای آسیا خخخخخ حتما بازم میخواین بهونه بیارین که فلان بوده بهلان شده البته یادم نبود شما کیسه ها تخصصتون تو آسیاست :))))
    • لنگیون IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      وای چقدر باحال گفتی.خخخخ. منم رستم دستان منم که با یه دستم چند تا فرش رو بلند میکنم
  • Retired IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    اقاى اناليزور شما دقيقا چى رو اناليز ميكنيد .؟ مسلما فوتبال كه نيست ، پرسپوليس 4-5 ساله كه بهترين تيم ايران و يكى از بهترين هاى اسياست امسال هم با انجام بازيهاى معوقه به صدر جدول ميرسه ، دوتا مساوى اورده كه اتفاقا شما هم باهاشون مساوى كرديد تازه استقلال با دو سه تيم ته جدول بازى كرده و با سختى و اشتباه داورى امتياز گرفته . دوست عزيز ليگ بيستم خيلى جوونه و بقول معروف استقلال هم به زمين سفت خواهد رسيد ❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • کیسه نیم سوز. IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    به پرسپولیس چه که تو اسیا کیسه باعث سرگرمی وخنده ی دیگر تیمها شده بود!یا به ماچه ربطی داره که چندین وچند ساله درحسرت یه جام حالا از هرنوع حتی محلات میسوزید!
  • ارتش سرخ آسیا سرور کل تاجیا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    سلام من میگم کار خوبی امپراتور کرده مهدی شیری اشتباه زیاد می‌کنه من از کوچکی طرفدار سیامک بودم سیامک عالی عجب پروفسوری ما داریم {...}
  • ققنوس IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    والا سیامک بازیکن امروز و دیروز نیس ک بخاد تست بشه.... بنظرم هر پستی بازی کرده از جمله وینگر یا دفاع راست یا حتی هافبک امتحانشو با موفقیت پس داده و اگه اقا یحیی گذاشتش میخواسته اونجا رو بیمه کنه تا با نبود اقایی و نمایش های نچندان خوب شجاعب فقط نگران چپ باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی