جراحی مجدد آقانیا برای غلبه بر سرطان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا آقانیا فرنگی‌کار جوان مازنی مجدداً تحت عمل جراحی قرار گرفت.

خبرورزشی/ کشتی؛ محمدرضا آقانیا دارنده مدالهای برنز المپیک‌جوانان (۲۰۱۴ چین) نقره نوجوانان جهان (۲۰۱۴ اسلواکی) نقره نوجوانان‌آسیا (۲۰۱۴ تایلند) به دلیل ابتلا به سرطان، سال گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته و کمیته ملی المپیک اعلام کرد کلیه هزینه‌های درمان او را متقبل می‌شود.

باگذشت یک‌سال از جراحی قبلی، ادامه درمان و طی مراحل مختلف، با تشخیص پزشکان، مجدداً امروز در بیمارستان کسری تهران تحت عمل جراحی مجدد قرار گرفت. تامین هزینه سنگین جراحی برای خانواده آبرومند، کارگر و مستضعف آقانیا مقدور نیست و چشم انتظار مساعدت مسئولان ورزش کشور بویژه کمیته‌ملی‌المپیک و وزارت ورزش هستند. علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی، با ارسال نامه‌ای به صالحی‌امیری رییس کمیته‌ملی‌المپیک، ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای قبلی او، خواستار ادامه روند حمایتی برای تامین هزینه درمان آقانیا شد.

انتظار می‌رود در ایام گرامیداشت سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان‌تختی، مسئولان ورزشی و غیرورزشی، برای تامین هزینه درمان این جوان مستعد و پرانگیزه، خانواده او بویژه پدر شریف، کارگر و آبرومند این قهرمان افتخارآفرین کشتی را یاری کنند. همچنین هر یک از هموطنان متمول و دارای وسع‌مالی که تمایل دارند، می‌توانند در سالگرد جهان‌پهلوان تختی، با کمک به تامین هزینه درمانِ این قهرمان، یاد و خاطره خوبی‌های تختی مردمی را زنده نگه دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی