فرزاد حاتمی: همه از کارلوس کی‌روش الگوبرداری کردند، به جز امیر قلعه‌نویی!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 مهاجم تیم پیکان گفت: بیشتر مربیان ایرانی از کی‌روش تاثیر گرفتند و فقط امیر قلعه‌نویی است که ذاتاً یک مربی هجومی است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ برد پیکان مقابل نساجی و جایگاه این تیم در رده چهارم جدول باعث شد تا خبرگزاری ها سراغی از فرزاد حاتمی مهاجم پیکان بگیرند. حاتمی در این باره می‌گوید: «من از محمد کوچکترم. نوری بازی نمی‌کند ولی همین که کنار تیم است و باحرف‌ها و رفتارهایش برای همه بزرگی می‌کند. او از نظر روحی تیم را نجات می‌دهد. هر تیمی یکی مثل او را نیاز دارد. همین که می‌گویند نوری کاپیتان تیم پیکان است برای تیم کافی است و تارتار هم این را به خوبی می‌داند.»

فرزاد حاتمی دلیل ناکامی برخی مهاجمان در امر گلزنی را نتیجه تفکرات مربیان می‌داند و می‌گوید: «به نظر من کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی ایران از نظر فنی و شخصیتی واقعا قوی بود. از این رو از زمانی که به فوتبال ما آمد به غیر از امیر قلعه‌نویی روی کلیه مربیان لیگ اثر گذاشت. غیر از قلعه‌نویی که ذاتا یک مربی هجومی است، اکثر تیم‌ها با همین شیوه کی‌روش پیش می‌روند و به فکر دفاع کردن هستند. البته کی‌روش میل تهاجمی داشت ولی ابتدا همه ۱۱ نفر تیمش دفاع می‌کردند و در ادامه همه ۱۱ نفر حمله می‌کردند. در فوتبال اروپا هم همین است. در تیم‌های ما ولی همه ۱۱ نفر دفاع کی‌روش را انجام می‌دهند در حالی که دیگر همان ۱۱ نفر حمله را انجام نمی‌دهند. در اصل ما نصف تفکرات کی‌روش را یاد گرفتیم.»

این هم حرف پایانی مهاجم تیم پیکان: «کی‌روش حتی به سید جلال می‌گفت تو اگر دفاع تیم هستی در حمله هم باید بازیسازی کنی. مربیان ما از کی‌روش یاد گرفتند با ۱۱ نفر دفاع کنند ولی در ادامه فقط با چهار نفر حمله می‌کنند. کل تیم‌های لیگ ما همین هستند. فقط تیم قلعه‌نویی است که هجومی بازی می‌کند. در نتیجه تیمش خوب گل می‌زند و خوب هم گل می‌خورد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    سلام.از.روش.بکش.زیرش.با.بکارگیری.مربی.پرتعالی.از.بزرگوارکوچک.مهاجمی.چه.خبر.جناب.حاتمی.از.قول.و.قرار.جدید.و.وعده.های.سر.خرمن.چه.خبر؟حالا.وقت.نقل.و.انتقالاته؟.یا...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی