نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
۱ |
۰
رضا شکاری تا ۵ سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل باشگاه تراکتور در پرونده رضا شکاری گفت: این بازیکن چهار فصل دیگر با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند در تمرینات گل گهر شرکت کرده و با این تیم مذاکره کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علی ثابت قدم درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رضا شکاری اظهار داشت: کمیته وضعیت مدتی قبل رسیدگی به جعل در قرارداد را در صلاحیت خود ندانست و این پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع داد. به تازگی هم جلسه‌ای برگزار شد. 

وی درباره ارسال نامه باشگاه تراکتور به سازمان لیگ و باشگاه گل گهر مبنی بر تبعات جذب احتمالی رضا شکاری توضیح داد: قرارداد شکاری تاکنون با تراکتور فسخ نشده که بخواهد در تمرینات گل‌گهر شرکت کرده و با این تیم قرارداد ببنند. ابتدا باید شرایط وی در تراکتور مشخص شود زیرا ۵ سال دیگر با ما قرارداد دارد که فقط یک فصل آن به اتمام رسیده است.

وکیل باشگاه تراکتور در پرونده رضا شکاری توضیح داد: از نظر تراکتور چهار فصل از اعتبار این قرارداد باقی مانده است و وی بازیکن این باشگاه محسوب می‌شود. به همین دلیل باید رضایت ما را جلب کند. اگر باشگاه گل‌گهر قصد جذب شکاری را دارد باید پیشنهاد خود را به تراکتور ارائه بدهد و این بازیکن حق ندارد تا آن زمان در تمرینات گل گهر حاضر شود.

ثابت قدم عنوان کرد: قرارداد شکاری فسخ نشده و به همین دلیل انتظار داریم گل گهر با رفتاری حرفه ای از بازیکنی که با تیم دیگری قرارداد دارد، در تمرین خود استفاده نکرده و با شکاری وارد مذاکره نشود.

وی اضافه کرد: هر زمان باشگاه گل گهر این کار را به شکل رسمی انجام بدهد، در صورت تشخیص مسئولان باشگاه مبنی بر نخواستن شکاری مذاکرات شروع می‌شود و بحث مبلغ رضایت‌نامه اش مطرح می‌شود. اما تاکنون هیچ یک از این اتفاق ها رخ نداده و شکاری بازیکن ما است. به همین دلیل وضعیت قراردادش با تراکتور را به باشگاه گل گهر و سازمان لیگ اطلاع داده‌ایم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    با این رفتار این تیم تراکتور، دیگه بازیکنی جرات نمیکنه بره اونجا.اینجوری یواش یواش به جایگاه اصلیشون یعنی لیگ یک برمیگردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی