نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶
۴ |
۵
سعید حسین‌پور: بزرگ‌ترین لذت دنیا بازی برای پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: شک نکنید برای برد و گرفتن سه امتیاز وارد بازی می‌شویم و تلاش می‌کنیم استقلال را شکست دهیم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرسپولیس در حالی سه‌شنبه مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید که سعید حسین‌پور، هافبک جوان سرخپوشان در دقیقه ٨٠ اولین تعویض یحیی گل‌محمدی بود و او جانشین امید عالیشاه شد. با سعید که برای اولین بار در این فصل برای پرسپولیس به بازی رفت، گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بالاخره در این فصل فرصت بازی به تو رسید!
خب من به‌عنوان یک بازیکن وظیفه دارم همیشه خوب تمرین کنم و در خدمت تیم باشم، هر وقت هم کادر فنی تشخیص داد، بازی کنم. همیشه سعی کردم بدون حاشیه فقط روی فوتبالم تمرکز کنم و خوب تمرین کنم و از فرصت‌هایی که به من می‌رسد، نهایت بهره را ببرم. در این مدت هم به همین شکل بود و من منظم تمرین می‌کردم تا خودم را آماده نگه دارم. به هرحال تصمیم کادر فنی این بود که من در بازی با سپاهان به میدان بروم. از اینکه توانستم برای پرسپولیس بازی کنم، خوشحالم ولی از اینکه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، ناراحتم و افسوس امتیازات از دست رفته را می‌خورم.

خیلی‌ها معتقدند با توجه به کیفیتی که از خودت فصل گذشته نشان دادی، باید بیشتر بازی کنی، نظر خودت چیست؟
کادر فنی و آقایحیی در این مورد تصمیم می‌گیرند و من چه بازی کنم و چه بازی نکنم، تابع آنها هستم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و یکی از بزرگترین لذت‌های دنیا بازی کردن برای پرسپولیس است. هر وقت به میدان بروم نهایت تلاشم را خواهم کرد و هر وقت هم روی نیمکت یا سکو باشم، برای موفقیت تیمم آرزوی موفقیت و پیروزی می‌کنم.

بازی با سپاهان چطور بود؟
بازی بدی نبود، هم ما و هم سپاهان فرصت برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم ولی این اتفاق نیفتاد و امتیازات تقسیم شد. امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم و به پیروزی برسیم.

ولی هواداران خیلی نگران پرسپولیس هستند!
هواداران هرچه بگویند حق دارند؛ می‌دانیم آنها در هر بازی فقط برد می‌خواهند و این موضوع در پرسپولیس طبیعی است. وقتی چند بازی برنده نمی‌شوی، انتقادات زیاد می‌شود ولی مطمئن باشید با یک برد همه این انتقادات به پایان می‌رسد و دوباره همان تیمی می‌شویم که هواداران دوست دارند.

در بازی با سپاهان در پست اصلی خودت به میدان نرفتی!
خب معمولاً من هافبک دفاعی یا هافبک نفوذی بازی می‌کنم ولی در این بازی با نظر کادر فنی به‌جای امید عالیشاه به میدان رفتم و در پست هافبک راست بازی کردم. برای اولین بار هم بود که در این پست در ترکیب قرار می‌گرفتم.

بازی بعدی شما با استقلال است، این بازی را چطور می‌بینی؟
خب بازی با استقلال همیشه حساس و کاملاً ویژه است، چون همه نگاه‌ها به این دیدار است و هواداران حساسیت خاصی روی این بازی دارند. واقعاً به نظرم برد در این دیدار اهمیت زیادی دارد. امیدوارم دربی نقطه عطف این فصل ما باشد و بتوانیم با برد مقابل استقلال جبران سه بازی گذشته را بکنیم تا هواداران‌مان خوشحال شوند. شک نکنید برای برد و گرفتن سه امتیاز وارد بازی می‌شویم و تلاش می‌کنیم استقلال را شکست دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تا ابد سرخ IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    بلحاظ فنى كارى ندارم،هر جند معتقدم اكه قدر خودشو بدونه يكي از بهترين هافبكهاي ايران در آينده اي نه جندان دور خواهد بود،اما بلحاظ اخلاقي و رفتاري و حتى كفتاري،عجيب شبيه احمد نور ميمونه،،شايدم من اينطور حس ميكنم و اصلا اينطور نباشه.....
  • حمید علوی CA ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    پسر جون شما اصلا و کلأ چند تا لذت دنیا رو تجربه کردی؟! نون بازوت رو بخور.
  • محسن IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    اگه بهش بازي برسه از بشار رسن هم بهتر ميشه براي پرسپوليس
  • M IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    بازیکن خوبیه ولی باید از کمترین دقایقی که بهش بازی میرسه بهترین استفاده رو کنه که البته تقریبا تا الان همینطور بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی