۲
اکبر محمدی: قرار نیست مهدی تارتار به پرسپولیس برود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پیکان پس از ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال تأکید کرد که مدیریت این مجموعه نیازمند یک تیم اقتصادی، فنی و سیاسی است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان درباره ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حضور رسانه‌ها، رسالت آنهایی را که برای انتخابات ثبت‌نام می‌کنند، بیشتر می‌کند. فوتبال امروز موضوع درجه دو و سه نیست، بلکه در جامعه به واسطه اقبالی که به آن وجود دارد، یک اولویت است. همچنین شرایط حساسی پیش روی فوتبال ما در بخش ملی و باشگاهی است.

وی افزود: چالش‌های زیادی پیش روی هیئت مدیره و مدیریت آتی فدراسیون خواهد بود. امیدوارم هر کسی که وارد انتخابات می‌شود، در هر سمتی بتواند با فکر کردن به این چالش‌ها، داشتن برنامه و سازماندهی مناسب با استفاده از تجارت همه اهالی فوتبال، این کشتی را هدایت کند. فوتبال ما الان حال خوبی ندارد، باید از آنهایی که پیش از این زحمت کشیدند تقدیر کرد و همه کمک کردند فوتبال به این جایگاه برسد. من هم به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال و به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها ثبت‌نام کردم و امیدوارم اهالی مجمع براساس رویکردی که وجود دارد با تخصص، تجربه، تعهد و مقبولیت بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این پرسش که کدامیک از کاندیداها را برای ریاست فدراسیون اصلح‌تر می‌داند، گفت: کارنامه افراد مشخص است و هر کسی در هر حوزه‌ای، درباره عملکردش صحبت می‌کند. باید ببینیم صلاحیت‌ها به چه شکل تأیید می‌شود و کسانی که تأیید شدند، حتماً باید به اهالی مجمع برنامه بدهند و این مطالبه مجمع است. آن موقع اعضای مجمع باید به بهترین برنامه رأی بدهند، نه به بهترین نفر!

محمدی راجع به اینکه بدهی‌های فدراسیون کار رئیس بعدی را سخت می‌کند، اظهار داشت: فوتبال ما بدهی زیادی دارد و به همین شکل برای هزینه رویدادهای بین‌المللی، سازماندهی تیم‌های ملی و... نیاز به منابع قابل توجهی است. در کنار این مسئله هزینه‌های روزمره فدراسیون هم نیاز است و به نظرم یک تیم اقتصادی، یک تیم فنی و یک تیم سیاسی نیازمند است تا فدراسیون آتی را مدیریت کند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره جدایی حجت‌ حق‌وردی و اینکه گویا مقصد او پرسپولیس است و پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس با مهدی تارتار هم برای جانشینی یحیی گل‌محمدی صحبت کرده است؟»، گفت: از زحمات حق‌وردی تشکر می‌کنیم. او کاپیتان ما بود. ما به حق‌وردی نیاز داشتیم و ابتدای فصل با جدایی‌اش مخالف بودیم، اما هر چه جلوتر رفتیم او کمتر بازی کرد و با گرفتن رضایت از کادر فنی، رضایت‌نامه‌اش را صادر کردیم. تا جایی که ما می‌دانیم، مقصد او هم آذربایجان است و در جریان حضورش در پرسپولیس نیستم. مهدی تارتار هم سرمربی ماست و با ما قرارداد دارد و به روزهای بهتر با او فکر می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان دیگری هم از پیکان جدا می‌شوند، اظهار داشت: ما دیگر ظرفیت جدایی نداریم. مهدی شریفی، حجت حق‌وردی و وحید شیخ‌ویسی از ما جدا شدند و این جدایی‌ها هم با توافق دو طرفه بود، چون هم آنها باید به جایی بروند که بازی کنند و هم ما به فکر آتیه خود باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    کیسه کش ها ما نمیایی یحیی مربی با دانشمون که تیم برده فینال آسیا رها کنیم
  • 10.10.3 IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    نمیخوایمش اصلا هنو یادمون نرفته پنالتی داد فروزان بزنه ادعا پرسپولیسی بودن داره ولی بویی از طرفداری نبرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی