نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
مصطفی هاشمی‌طبا: علی کریمی نه، صفایی فراهانی را می‌خواهیم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی اعتقاد دارد رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید دارای پیشینه مدیریتی باشد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی که فوتبال در دوران او تحولات خاصی را تجربه کرد درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون، نظر مساعد ندارد.

*متأسفانه مدیریت فدراسیون فوتبال در چند سال گذشته ضعف‌هایی داشته است. مدیران پاسخگو نبودند و هر مصاحبه‌ای به صورت کوتاه انجام می‌شد. همچنین مشکلات بسیار زیادی در قراردادها، داوری و تغییرات و تضادهایی در فدراسیون وجود داشت که اگر هر کسی وارد فدراسیون فوتبال شود، هیچکس از او انتظار ندارد از آن بدتر شود و این یک فاجعه است. مدیریت ما باید روز به روز بهتر و تواناتر شود.

*با توجه به مسائل و مشکلاتی که در فوتبال، فدراسیون و ارتباطات بین‌المللی ما وجود دارد، نیاز است که یک روش و مرام مشخصی در فدراسیون داشته باشیم که همه تکلیف خودشان را بدانند. برای اینکه فدراسیون و فوتبال‌مان مسیرش را خوب پیش برود، واقعاً نیرویی مثل صفایی فراهانی می‌خواهیم که هم با فوتبال و هم با مدیریت آشنا بود و هم اینکه اهل مجامله و لابی کردن با دیگران و تحت تأثیر قرار گرفتن نبود.

*علی کریمی هم باهوش است و هم در کارش توانمند است،‌ اما به نظر من کسی که می‌آید هم باید به فوتبال آشنایی داشته باشد، هم دارای سوابق مدیریتی باشد. واقعاٌ سخت است این فدراسیون را کسی که سابقه مدیریت یک فدراسیون دیگر یا هیئت استانی ندارد، به دست بگیرد. به نظرم ما بعضی وقت‌ها نیروسوزی می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. US ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    و البته گرایش به تیم مورد علاقه ی آقای هاشمی طبا داشته باشد ایشان خودشان اقرار کردند تاجی و طرفدار استقلال هستند شاید هنوز بوی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به مشام این آقایان خورده است که هوس صفایی فراهانی کرده است
    • علی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      اصلاً استقلالی تیر. حرفش رو باید طلا گرفت. کدوم آدم عاقلی علی کریمی که فوتبال رو هم فقط با استعداد خدادای بازی کرد والا یه ذره همت نداشت رو به صفایی فراهانی ترجیح بده. آخه چرا ما ایرانی ها اینقدر سطحی بین هستیم.
    • عماد IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      این هاشمی طبا علت طرفداری آن از صفایی فراهانی به خاطر گرایش های سیاسی هست این آقا در زمانی که ریس سازمان تربیت بدنی و وزرات ورزش فعلی ضعف ترین کارتامه داشتند فکرمی کند فدراسیون مثل انتخابات ریس جمهوری و فدراسیون هست جناحی صبحت می کند لطفا فوتبال قاطی سیاست و جناحی نکنید
    • پسر پرسپوليسي IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      صفايي فراهاني عالي بود.اولين سالي كه اي اف سي شروع كرد به دادن مجوز حرفه اي سازي به باشگاه ها به همت صفايي فراهاني ايران تنها كشور آسيا بود كه تمام باشگاهاش مجوز حرفه اي سازي گرفتن.ليگ خليج فارس وقتي شروع شد و صفايي فراهاني رييسش بود واقعاً اسم ليگ حرفه اي برازندش بود.
    • اس اس IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      ایشون اگه استقلالی بود چر در زمان ریاستش فقط محمد مایلی کهن مربی تیم ملی بود و بازیکنان لنگ سرقفلی تیم ملی بودند ؟! یه حرفی بزنین که بهتون نخندن
  • عماد IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    اقای هاشمی طبا حالا تو و اون دارو دسته هات با سابقه مدیریتون چ گلی ب سر ورزش ایران زدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی