نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش زهره هراتیان به شایعه دوپینگ هروویه میلیچ
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس ایفمارک به شایعه دوپینگ بازیکن استقلال و اتفاقات دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ زهره هراتیان در مورد شایعات دوپینگ هرویه میلیچ بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: از سال ۱۳۹۴ تست‌های مربوط به دوپینگ را فدراسیون پزشکی ورزشی و نادو می‌گیرند و جواب تست‌ها را خود آنها برای آزمایشگاه مربوطه می‌فرستند و جواب‌ها را نیز خود آنها دریافت می‌کنند. تنها یک رونوشت از جواب آن به فدراسیون فوتبال می‌رسد. ما هیچ نقشی در دوپینگ نداریم و اگر اعلام شود باید از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی این کار صورت گیرد. این موضوع نه به ایفمارک ربط دارد و نه کمیته پزشکی و فدراسیون فوتبال.

وی در مورد ابهامات دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس که به تعویق چند هفته‌ای برگزار شد، افزود: وظیفه من این است که پروتکل‌های بهداشتی را بررسی کنم و هر چیزی خلاف این دستورالعمل‌ها بود اعلام کنم. اینکه بعد از  آن چه اتفاقی رخ می‌دهد در حوزه من نیست.

رییس ایفمارک در مورد اینکه آیا تخطی باشگاه ذوب‌آهن تایید شده است یا خیر، خاطرنشان کد: تخطی اعلام شده که برای آنها جریمه در نظر گرفته شده است. ما این جزئیات را به فدراسیون اعلام کردیم و جریمه را فکر می‌کنم که کمیته انضباطی باید اعلام کند. این وظیفه من نیست که اعلام کنم  چه کسی تخطی کرده است.

وی در مورد اینکه قاسم حدادی‌فر تنها با یک تست کرونای منفی به تمرینات بازگشته و این موضوع تخطی از قانون محسوب می‌شود، اضافه کرد: هر حرفی بزنم نظر شخصی من است. کمیته انضباطی باید در این باره حرف بزند. در قوانین چنین چیزی نداریم که بازیکن باید با ۲ تست مثبت به تمرینات بازگردد.

هراتیان تصریح کرد: در این آیین نامه ذکر شده که هر تخطی از قوانین صورت می‌گیرد مستنداتش به کمیته انضباطی ارسال می‌شود که ما هم این کار را انجام دادیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    خب خبر جعلی دوپینگ میلیچ برگ سیاه دیگری تو کارنامه موتور شایعه پراکنی تیم سرخ است..اخبار زردی که فقط روحیه بازیکنای استقلال رو بالا میبره..خیلی واضح است که مطرح کردن این موارد با این سبک و سیاق برای چی بوده و چه هدفی رو دنبال میکردن..هر چقدر بیشتر این موارد مضحک‌و بی اساس مطرح بشه انگیزه بازیکنان استقلال برای شکست پرسپولیس بیشتر میشه..مطمئنا میلیچ تو دربی میترکووونه..
    • شادوماد IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      ببین چه ترسی افتاده به دلشون.مطمئنم استقلال میترکونه اینارو.بعدش جالب میشه
  • 44444 IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    هیچی ثابت نشده لنگیا افتادند به جون استقلالیا باز داریم به لحظات ملکوتی اجازه نمیدهند ما قهرمان بشیم دوباره داره شروع میشه و نیم فصل تضعیف تیمها توسط وزارت بابا مسعود اینجور کارها دیگه نخ نما شده برید مثل مرد بجنگید و قهرمان بشید با اینکارهاغیر از منفوری از تیمتون هیچی عایدتون نمیشه
  • شمسعلی. US ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    اتفاقا خیلی واضح تایید کرده فقط گفته فدراسیون پزشکی باید اعلام کند وگر نه چرا سه چهار بازی اخیر فکری به او بازی نداده ؟؟؟؟؟؟واللهکه شما چه قدر پررو تشریف دارید چون اگر پررو نبودید با سابقه ی دوپینگ دسته جمعی که امیر آبادی افشا کرد دیگر لال می شدید
  • ملیچ دوپینگی و ارسلان دوپینگی DE ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    اصلا انکار نکرد جالبه
  • Ss EC ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    دوپینگ ملیچ صد درصد تایید شده،منتها مقرر شده فدراسیون اعلام کند،ظاهرا افراد پر نفوظ با مبنای اینکه استقلال هزینه کرده برای این بازیکن و این خبر اطلاع رسانی نشود تا بلکه راه حلی برای ان پیدا کرد
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    کیسه کشا باید خدا را شاکر باشن که فدراسیون فوتبال کشور هیچگونه اقتداری در اجرای قوانین فوتبال نداره والا تا حالا باید اصلا اسمی از استقلال در زمینه ی فوتبال وجود خارجی نداشته باشه!البته ماه برای همیشه پشت ابر نمیمونه همان طور که هرچند وقت یکبار یکی از کیسه کشا با تعریف یک خاطره برگی از کیسه رو افشا میکنه بعدم نه پیگیری نه رسیدگی انگار نه انگار که کیسه تنی دوپینگی یا خلافی مرتکب شده باشه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی