نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۷
اگر پنالتی هنر است، مهدی طارمی پیکاسوست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش شگفت‌انگیز مهدی طارمی باعث واکنش مثبت هواداران پورتو در فضای مجازی شده است.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ درخشش خیره‌کننده مهدی طارمی در دیدار مقابل فامالیکائو، با واکنش گسترده هواداران پورتو در فضای مجازی مواجه شد. در هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو در استادیوم مونیسیپال به مصاف میزبان خود فامالیکائو رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پرگل ۴ بر یک از سد حریف عبور کند. در این دیدار، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت. او ابتدا و در دقیقه ۱۳، روی ارسال زمینی خسوس کورونا با یک ضربه بغل پای زیبا دروازه فامالیکائو را باز کرد و تیمش را با یک گل پیش انداخت. ۷ دقیقه بعد این تیم میزبان بود که گل تساوی را به ثمر رساند اما در دقیقه ۳۱ برخورد مهدی طارمی با وانایلسون سنگربان برزیلی فامالیکائو باعث سرنگونی طارمی شد که داور مسابقه پس از بازبینی صحنه از طریق VAR یک ضربه پنالتی به سود پورتو اعلام کرد که سرجیو اولیویرا آن را وارد دروازه حریف کرد.

در نیمه دوم نیز ارسال اوتاویو مونتیرو با ضربه سر طارمی مواجه شد تا این مهاجم ایرانی پورتو در این بازی موفق به بریس شده و تیمش را با نتیجه ۳- یک پیش بیندازد. در دقیقه ۷۵ سرجیو کونسیسائو دست به تعویض زد و پپه مدافع مشهور سابق رئال‌مادرید را به جای طارمی به میدان فرستاد و در ادامه ژائو ماریو گل چهارم را وارد دروازه فامالیکائو کرد تا پورتو با پیروزی ۴- یک علاوه بر حفظ رده دوم جدول، به روند رو به رشدش ادامه دهد. 

درخشش فوق‌العاده طارمی باعث واکنش مثبت هواداران پورتو در فضای مجازی شد. یکی از کاربران پرتغالی در توئیتر نوشته است «اگر گرفتن پنالتی هنر بود، طارمی هم پیکاسو بود» و یک کاربر دیگر نیز معتقد است طارمی از رونالدو و مسی بهتر است.

ویدیو| پنالتی روی مهدی طارمی و گل دوم پورتو به فامالیکائو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلیم IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    مهدی دایومی معروف ظهورمون هست. اوکی .حیف اوون توپی که بازی با پرتقال زد تو اووت..... وتمام
    • سهراب DE ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      معرف حضور یا 《معروف ظهور》!
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    خدمت هواداران پورتو باید عرض کنم که بله پنالتی هنر است و طارمی پیکاسو است ولی در جایی در مشرق زمین کسانی هستند که به این هنر دایو و به این پیکاسو دایومی میگفتند.
    • علی IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      شما بهتره مجهول بمانی مجهول الهویه قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری. نه مسگری
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    اگه این قانون پنالتی تو فوتبال نبود یه تیمی الان توهمون جایگاه واقعیش دسته سه بود!حالا اگه اسم اون تیم رو بگم کیسه ورزشی یا نظرمو نمیزاره یا همچین از سر و تهش میزنه که جمله یه معنی تعریف از کیسه رو میده!
  • پارسه GB ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    مهدی طارمی برعکس بقیه بازیکنها سعی نمیکنه داور رو فریب بده بلکه از بدنش بخوبی برای گرفتن پنالتی استفاده میکنه در نتیجه با وجود وار هم در بیشتر مواقع موفق به متقاعد کردن داور میشه.
  • Reza IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    معدی طارمی هنوز به حق اش نرسیده چون این پسر خیلی خوبه توایران ی عده حسودی ی عده هم از ترس اینکه گل نزنه به تیم شون باهاش خوب رفتارنشد مهدی از بهترین مهاجم های دنیاس ولی حیف ک ماها همیشه مرغ همسایه ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی