نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
۴ |
۵
حرف آخر| ...و ناگهان همه برای خدمت آمدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به حول و قوه‌ الهی ناگهان همه احساس کردند که باید به فوتبال خدمت کنند و این احساس وظیفه آنها را به سمت انتخابات فدراسیون کشید.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ ثبت‌نام تعداد زیادی از چهره‌های مطرح و غیر مطرح برای انتخابات فدراسیون فوتبال ما را یاد شعار سریال هیولا انداخت که در یکسری شرکت‌های زنجیره‌ای پشت سر مدیران نوشته بودند: «خدایا ما را در حال خدمت بمیران!» به حول و قوه‌ الهی ناگهان همه احساس کردند که باید به فوتبال خدمت کنند و این احساس وظیفه آنها را به سمت انتخابات فدراسیون کشید. یعنی مدیونید اگر فکر کنید بین این همه مدیر حتی یک نفر فوتبالی یا مدیر نیست. خدا را شکر همه هم مدیرند، هم شایسته‌اند و هم از هیچ پارتی و رانتی استفاده نمی‌کنند. چیزی هم که در انتخابات فدارسیون فوتبال مطرح نیست لابی کردن برای رأی آوردن است، چرا؟ چون هم رأی‌دهندگان فقط به شایسته‌ها رأی می‌دهند و هم کاندیداها نیازی به لابی ندارند. مشکلات فوتبالی را هم که می‌دانید، همین مدیران حل کرده، می‌کنند و خواهند کرد. یعنی همان‌طور که ماجرای ویلموتس حل شد و رفت! مشکل حق پخش، کپی‌رایت، داوری، VAR و... هم حل می‌شود، فقط کافی است تا ۱۰ اسفند صبر کنید.

می‌گویند مهدوی‌کیا که در آلمان است خودش باید شخصاً برای ثبت‌نام بیاید تهران یعنی بقیه چیزهای این فوتبال قانونی و درست است و فقط می‌ماند اجرای قانون توسط مهدوی‌کیا! اگر آقامهدی هم لطف کند و قانون را اجرا کند دیگه می‌ریم برای ۸ تیم برتر جام ‌جهانی (چیزی که منتقدان کی‌روش می‌گفتند ولی بعداً به عراق و بحرین باختیم!)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 10.10.3 IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    همش دروغه برا سمت بعدو پول کسی دلش نسوخته
    • مانی IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      جناب فرهاد اشراقی منتقدان کیروش هرگز نگفتن که ما جز ۸ تیم برتر جام ‌جهانی هستیم اگه سند یا منبعی دارید بفرمایید خوشحال میشیم . ولی تا دلتون بخواد منبع و سند هست که موافقان کیروش از برد فلسطین و یمن جنگ زده ، اسطوره قهرمانی جهان ساختن
  • ضد مافیا IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    تا حالا که همه برای خدمت به لنگ تهران می آمدند نه فوتبال ملی انشالله که از این به بعد واقعا برای اعتلای فوتبال کشور بخصوص تیمهای پایه چه در رده باشگاهها چه رده تیمهای ملی خدماتی انجام بشه ضمنا شما که دم از قانون و مراعات آن برای همه میزنید لطف کنید و دست از لنگی بودن برداشته و راجع به مهدوی کیا یا هر کس دیگری نگاه منطقی و درست داشته باشید
  • محمدطاها IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    لایکککک فراوان..من عاشق مقاله های آقای اشراقی هستم واقعا جالب و پر از نکته هست مرررسی آقای اشراقی عزیز❤️امان از عطش قدرت !!!واقعا اکثر این افراد که کاندید شدن اگر کاری بلد بودن تا به حال انجام داده بودن همگی شکست خورده و از معماران تباهی فوتبال ایران هستند..افراد سیاسی متاسفانه تو فوتبال چمبره زده اند و فرصت را از افراد کاربلد و لایق و دلسوز گرفته اند مافیا همه‌جا حضور پرقدرت دارند و اراده ای برای برخورد با آنها وجود ندارد..امیدوارم شایسته ترین فرد انتخاب بشه..به امید حل شدن مشکلات فوتبالمون و داشتن فوتبالی پاک و تمیز.. ادمین جااان لطفاً بچاپ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی