شایعه‌های تکراری در نقل‌وانتقالات اروپا؛ امضا می‌کنی یا نه؟!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رونالدو در منچستریونایتد، مسی در منچسترسیتی، نیمار در بارسلونا، پوگبا در یوونتوس، امباپه در رئال‌مادرید و ... شایعاتی هستند که مدت زیادی است هر هفته در رسانه‌ها مطرح می‌شوند.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ تکرار، تکرار و تکرار! ژانویه است و شایعات نقل‌وانتقالاتی بیش از همیشه در رسانه‌ها مطرح می‌شود. خیلی از شایعه‌ها هم انحرافی است و بیشتر جنبه سرگرمی دارد. با این حال برخی از ستاره‌ها مدت‌هاست که به باشگاهی خاص لینک شده‌اند و هر هفته درباره آن خبری می‌خوانیم. لیستی از شایعه‌های طولانی نقل‌وانتقالاتی را نشریه «سان» بررسی کرده که آنها را مرور خواهیم کرد. 

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد
همان‌طور که رئال‌مادرید از زمان رفتن کریستیانو رونالدو در تابستان ۲۰۱۸ متوجه شد جایگزینی این فوق‌ستاره پرتغالی خیلی دشوار است، منچستریونایتد هم به این امر پی برده است. وین رونی و روبین فان‌پرسی در اولدترافورد بعد از رونالدو درخشان ظاهر شدند اما شیاطین‌سرخ یک مهاجم تراز اول کلاس جهانی را کم داشته است. پس هر وقت به مشکل می‌خورند همه می‌گویند چرا رونالدو را برنمی‌گردانید؟ جای تعجب نیست که این بازیکن ۳۵ ساله با تیم قدیمی‌اش ارتباط خوبی داشته باشد. یک مرتبه سال ۲۰۱۳ پاتریس اورا این شایعه را بر سر زبان‌ها انداخت و از آن به بعد در موردش صحبت می‌شود. 

لیونل مسی به منچسترسیتی
علاقه منچسترسیتی به لیونل مسی از وقتی شروع شد که آنها متوجه شدند لیونل مسی خواهان جدایی از بارسلوناست. حتی وقتی پپ گواردیولا هم به سیتی آمده بود چنین شایعه‌ای چندان مطرح نبود اما در ماه‌های اخیر اوج گرفته است. شیخ منصور از سال ۲۰۰۸ که به باشگاه منچسترسیتی آمده علاقه داشته مسی را به تیمش بیاورد. بیش از ۱۲ سال از آن روزها گذشته و همچنان این شیخ اماراتی در پی جذب مسی است. تابستان قرارداد مسی تمام می‌شود و همه‌چیز بستگی به تعیین تکلیف او با بارسلونا دارد. قرارداد جدیدی می‌بندد یا به عنوان بازیکن آزاد به سیتی خواهد پیوست؟

نیمار به بارسلونا
۳ سال و ۵ ماه پیش نیمار با ثبت رکورد ۲۲۲ میلیون یورویی در نقل‌وانتقالات راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. از فردای همان روز اولین شایعه در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا را منتشر کردند! طرفداران فوتبال و کارشناسان و روزنامه‌نگاران در سرتاسر جهان هنوز هم سردرگم هستند. در واقع سال ۲۰۱۹ شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا خیلی جدی شده بود اما این اتفاق رخ نداد. از آن به بعد همواره درباره یک توافق بین بارسلونا و نیمار صحبت می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا او واقعاً برنامه‌ای برای بازگشت دارد یا مسئله تحت فشار گذاشتن باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است. 

پل پوگبا به یوونتوس
رابطه باشگاه منچستریونایتد با پل پوگبا همیشه پیچیده بوده است. هافبک فرانسوی ۴ سال و نیم پیش با رکورد ۸۹ میلیون پوندی به اولدترافورد برگشت تا فرم خوبی که در یوونتوس داشت را در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد. چندی بعد از آن انتقال، بانوی پیر به همراه رئال‌مادرید به فکر انتقال او بوده‌اند. در واقع یوونتوسی‌ها دوست دارند او را به خانه برگردانند. مینو رایولا اخیراً با اعلام اینکه پوگبا دوست دارد در آینده به تیمی دیگر ملحق شود و به پایان کارش در منچستریونایتد نزدیک می‌شود، بار دیگر به این شایعه دامن زد. 

کیلیان امباپه به رئال‌مادرید
همه ما عکسی از کیلیان امباپه را دیده‌ایم که در اتاق خوابش نشسته و پوسترهای کریستیانو رونالدو را به دیوار چسبانده است، بنابراین اجتناب‌ناپذیر است که این مهاجم جوان فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که کمک کرده او تبدیل به یک سوپراستار شود را رها کند و به رئال‌مادرید بپیوندد. بسیاری این انتقال را خیلی عادی می‌دانند، به ویژه اینکه زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه سرمربی مادریدی‌هاست. امباپه قراردادی جدید با پاریسی‌ها امضا نکرده و تنها امضای قرارداد با رئال‌مادرید می‌تواند شایعه حضورش در جمع کهکشانی‌ها را به اتمام برساند. 

کالیدو کولیبالی به منچسترسیتی
اگر دنبال‌کننده اخبار پیرامون کالیدو کولیبالی باشید، این اعداد برای‌تان آشناست: ۵۴، ۵۹، ۶۷. ۵، ۷۲، ۸۱، ۹۰ و ۱۱۰ میلیون پوند! با این حال مبلغ واقعی که باشگاه ناپولی از فروش این بازیکن سود برده، صفر میلیون پوند است! اورلیو دی‌لورنتیس رئیس سرسخت باشگاه ناپولی برای مذاکره‌ فرد خوبی نیست. او به طرف مقابلش میدان نمی‌دهد. با این حال در سپتامبر گذشته اعتراف کرد پشیمان است که به یک پیشنهاد ۱۱۰ میلیون پوندی مدافع سنگالی تیمش را نفروخته. بیش از همه نام باشگاه منچسترسیتی را پیرامون کالیدو شنیده‌ایم. این داستان هنوز ادامه دارد. 

ایوان پریشیچ به لیگ برتر انگلیس
عبارت «اسپرز به پریشیچ لینک شد» را می‌توان در خیلی از سایت‌ها و رسانه‌ها در یک دهه گذشته مشاهده کرد. هنوز هم گزارش‌ها در این مورد منتشر می‌شود و باید دید سرانجام وینگر اینترمیلان به لیگ برتر انگلیس می‌رود یا خیر. پریشیچ برای باشگاه‌های مختلفی بازیکن مناسبی است و همچنین از لحاظ مبلغ به صرفه خواهد بود. به همین دلیل است که از شایعات جدا نمی‌شود. آرسنال، چلسی و منچستریونایتد هم تیم‌های لیگ برتری دیگری هستند که به ایوان پریشیچ لینک شده‌اند. 

باس دوست به نیوکاسل
ماه گذشته وقتی خبر انتقال باس دوست از فرانکفورت به کلوب بروژ منتشر شد، اتفاق خوبی برای هواداران نیوکاسل بود. این انتقال به این معنی بود که اگر اخبار نقل‌وانتقالات را بررسی کنند دیگر خبری درباره انتقال مهاجم هلندی به تیم‌شان نخواهند خواند. دوست بازیکن گلزنی است که برای تیم‌هایی مثل وولفسبورگ، نیوکاسل و اسپورتینگ لیسبون گل‌های پرشماری زد، به همین دلیل هم هدف نیوکاسل بود. با این حال هیچ‌گاه انتقال او به نیوکاسل سرانجام نداشت و بعید است در آینده هم رخ بدهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    متاسفانه بازیکنهای پرسپولیس تو حساس ترین لحظه ها تمرکزشون رو از دست میدن پنج دقیقه شروع هر نیمه پنج دقیقه پایانی هر نیمه و پنج دقیقه بعد از هر گل کلیدی ترین لحظه های بازی هستند. نیمه نهایی حذفی بازی برده رو تو دقایق آخر از دست دادیم، تو این بازی پنج دقیقه شروع و پنج دقیقه پایانی بدلیل عدم تمرکز گل خوردیم و بازی با اولسان هم بلافاصله بعد گل پنالتی دادیم.
  • مرگ IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    مرسی استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی