نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
۲ |
۰
سرمقاله| کنفرانس فکری و گل‌محمدی هجومی بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری و یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی حرف از پیروزی و بازی تهاجمی زدند. البته با حلواحلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود و «حرف» آنها باید در مستطیل سبز به مرحله «عمل» درآید.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در واقع باید ببینیم این دو مربی همان‌طور که وعده دادند، تیم‌شان را هم تهاجمی ارنج می‌کنند یا نه؟ اشتباه نشود، انتظار نداریم مثلاً فکری هر سه مهاجم اصلی‌اش را راهی میدان کند مسئله اصلی به تفکر مربیان برمی‌گردد و اینکه بسته بازی نکنند. اگر یکی از این دو تیم هم بازی را ببندد کافی است تا بازی تیم مقابل هم خراب شود. در در واقع تیمی که فوتبال بازی نکند، فوتبال حریفش را هم خراب می‌کند. 

دربی بدون مربی خارجی، بدون داور خارجی و شاید بدون بازیکن خارجی آغاز می‌شود (اگر دیاباته و میلیچ فیکس نباشند) در واقع یک دربی کاملاً ایرانی را در پیش داریم و خبری از استراماچونی و کالدرون و بشار و رادوشویچ و... نیست. با این حال هر دو مربی مهره‌های خوبی دارند و دست‌شان حداقل نسبت به چند هفته گذشته باز است. در بازی با سپاهان یحیی دفاع چپ نداشت و البته مهاجم هم خودش نخواست داشته باشد! محمود فکری هم دفاع چپ نداشت اما حالا نادری و میلیچ را دارد. در خط حمله هم که فکری دستش حسابی باز است و حتی مشکل کمبود بازیساز را می‌تواند با فرشید اسماعیلی تا حدی حل کند. در مجموع دو تیم ابزار لازم را برای بازی هجومی و تماشاگرپسند دارند. دو دربی آخر در وقت‌های قانونی ۲-۲ شد و زیبا و جذاب هم بود. پس این دربی هم می‌تواند حداقل مثل همین دو دربی باشد و اینکه انتظار داشته باشیم بازی پرموقعیت و جذابی را تماشا کنیم، اصلاً انتظار زیادی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    به امید برد استقلال و یه دربی جذاب و دلچسب..امیدوارم تو بازی تاکتیک خوب و فنی از تیم ببینیم..با این مهره هایی که آقای فکری داره انتظار یه ترکیب کاملا هجومی و یه بازی روان‌و رو به جلو را داریم..به امید برد استقلال و تثبیت صدرنشینی..
  • سیدرضا IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بنظر من فکری اصلا نباید به حرف رسانه ها یا تماشاگرا تحریک بشه و یک بازی هجومی و پراز ریسک ارائه بده . با توجه به جدول مساوی هم برای استقلال برد حساب میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی