نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
احسان خرسندی: مگر پرسپولیس با عبدی به فینال آسیا نرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: دوست دارم پرسپولیس ۲ بر صفر پیروز شود و از بین سیدجلال و کنعانی‌زادگان یکی گلزن دربی باشد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ احسان خرسندی مهاجم اسبق تیم پرسپولیس که این روزها سرمربیگری تیم نونهالان پرسپولیس را در اختیار دارد، معتقد است بعد از فینال آسیا، سرخپوشان تحت فشار روحی و روانی هستند و با دو برد دوباره این تیم شرایط آرمانی را پیدا خواهد کرد.

قبول داری این روزها پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گیرد؟
شاید ضعف پرسپولیس در چند بازی اخیر باعث شده تا چند مدعی شرایط بهتری داشته باشند ولی قطعاً شرایط پرسپولیس هم این‌جوری نخواهد ماند و احساس می‌کنم پرسپولیس با دو برد به شرایط آرمانی برمی‌گردد.

به نظرت دلیل این مسئله چیست؟
بعد از عدم نتیجه‌گیری تیم در فینال آسیا، فشار روحی و روانی روی کادر فنی و بازیکنان زیاد بود ضمن اینکه چند بازیکن پرسپولیس هم جدا شدند تا این تیم در چند نقطه ضعف داشته باشد.

فکر می‌کنی یحیی می‌تواند دوباره پرسپولیس را به شرایط آرمانی برگرداند؟
قطعاً پرسپولیس تیم خوبی است و ساختار خوبی هم دارد. نقطه قوت تیم یحیی در خط دفاع و دروازه است. آنها فوق‌العاده کار می‌کنند. ولی در کل شاید نتایج قبلی درس عبرت شده تا بهتر نتیجه بگیرد.

نقطه قوت استقلال کجاست؟
استقلال هم با جذب نفراتی که در این فصل داشت، مدعی است ولی فکر می‌کنم خط حمله نقطه قوت آبی‌پوشان باشد. ضمن اینکه در این فصل با آمدن رشید مظاهری استقلال صاحب یک سنگربان مطمئن شده است.

به نظرت این دیدار پرگل خواهد شد؟
اول امیدوارم شاهد یک دیدار جذاب و تماشایی از سوی هر دو تیم باشیم ولی با توجه به اینکه هر دو دروازه‌بان سرخابی در اوج هستند، فکر می‌کنم روز سنگربانان باشد.

خودت تجربه مهاجم در خط حمله پرسپولیس را داشتی؛ قبول داری مهاجمان پرسپولیس عملکرد خوبی ندارند؟
موافقم که کمی ضعف دارند ولی نباید پرسپولیسی‌ها مصاحبه کنند و بگویند مهاجم نداریم، چرا که با این مصاحبه‌ها اعتماد به نفس عبدی و رمضانی را پایین می‌آورند. مگر با عبدی پرسپولیس به فینال آسیا صعود نکرد؟ هر دو مهاجم پرسپولیس الان تحت فشار هستند و با گلزنی می‌توانند به روزهای اوج برگردند.

و نتیجه دربی سرخابی؟
پیش‌بینی عاقلانه نیست ولی من دوست دارم پرسپولیس ۲ بر صفر پیروز شود و از بین سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان یکی گلزن دربی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی