نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
آخرین دربی قرن برنده نداشت؛ استقلال و پرسپولیس از شر تساوی‌های ۲-۲ خلاص نشدند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دربی نود و چهارم پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نهایت برنده نداشت و همانند دو دربی گذشته با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (دوشنبه) در استادیوم آزادی آغاز شد و با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت که مشابه نتیجه دو دربی قبل از آن بود.

ارسلان مطهری در دقیقه ۲ استقلال را پیش انداخت، اما در نیمه دوم مهدی عبدی در دقیقه ۵۰ و وحید امیری در دقیقه ۶۶ نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداندند. در نهایت مهدی قایدی بود که در دقیقه ۳+۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند تا این دربی مساوی شود.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری (۶۵- محمد دانشگر)، احمد موسوی (۴۶- شیخ دیاباته)، مهدی مهدی‌پور (۸۰ - فرشید اسماعیلی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند (۸۷ - داریوش شجاعیان)، وریا غفوری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

عکس تیمی استقلال مقابل پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (۸۶ - آرمان رمضانی).

عکس تیمی پرسپولیس مقابل استقلال

داور: رضا کرمانشاهی

رضا کرمانشاهی، سیدجلال حسینی و وریا غفوری در دربی استقلال و پرسپولیس

نیمه اول

دقیقه ۲: ارسلان مطهری با اشتباه کمال کامیابی‌نیا در محوطه جریمه زاویه خوبی را مقابل دروازه پرسپولیس پیدا کرد و با ضربه‌ای محکم موفق به باز کردن دروازه حامد لک شد.

دقیقه ۱۰: توپ در محوطه جریمه پرسپولیس برخورد مشکوکی با مدافعان این تیم داشت که بازیکنان استقلال معتقد به خطای هند پنالتی بودند.

شادی گل ارسلان مطهری در دیدار استقلال و پرسپولیس

دقیقه ۱۹: حرکت تیمی بازیکن پرسپولیس، موقعیت خوبی را برای این تیم ایجاد کرد. ارسال احمد نوراللهی و ضربه سر مهدی عبدی، با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: این بار نوبت به احمد نوراللهی رسید تا آخرین بازیکنی باشد که در کار تیمی پرسپولیس صاحب توپ می‌شود، اما چرخش او در محوطه جریمه و ضربه زمینی او از کنار دروازه راهی اوت شد و بازهم در چهارچوب نبود.

دقیقه ۲۹: خطای سیدجلال حسینی روی ارسلان مطهری، اعتراض محمود فکری را به دنبال داشت که معتقد بود کاپیتان پرسپولیس باید کارت زرد بگیرد. دومین اعتراض سرمربی استقلال باعث شد تا رضا کرمانشاهی او را با کارت زرد جریمه بگیرد.

برخورد سیدجلال حسینی و ارسلان مطهری در دیدار پرسپولیس و استقلال

دقیقه ۴۱: احمد موسوی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۵: احمد نوراللهی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که قصد داشت با ضربه‌ای فنی دروازه رشید مظاهری را باز کند، اما ضربه آرام او در دستان مظاهری جای گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: ارسال بلند پرسپولیسی‌ها به یک سوم دفاعی استقلال، با اشتباه مدافعان استقلال همراه بود که توپ به مهدی عبدی رسید. عبدی با فریب مدافعان استقلال توپ را به گوشه دروازه رشید مظاهری فرستاد.

شادی گل مهدی عبدی در دیدار پرسپولیس و استقلال

دقیقه ۵۴: مهدی عبدی بار دیگر در حال رسیدن به موقعیت گل بود که عارف غلامی با خطایی او را متوقف کرد تا از داور مسابقه کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۵۶: احمد نوراللهی با پاسی به کمال کامیابی‌نیا در محوطه جریمه، او را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما این بازیکن هم ترجیح داد هم تیمی‌های خود را صاحب موقعیت کند که از پاس در عرض او کسی استفاده نکرد و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۶۰: مهدی عبدی این بار در محوطه جریمه سازمان دفاعی استقلال را به هم ریخت و با سرتوپ‌های خود عارف غلامی و رشید مظاهری را از پیش‌رو برداشت، اما توپی که مقابل دروازه خالی به احمد نوراللهی رسیده بود، تبدیل به گل نشد. ضربه نوراللهی را ریگی راهی کرنر کرد.

موقعیت گل احمدی نوراللهی در دیدار پرسپولیس و استقلال

دقیقه ۶۶:پاس در عرض احسان پهلوان به محوطه جریمه استقلال با ضربه وحید امیری تبدیل به گل دوم پرسپولیس شد.

شادی گل وحید امیری در دیدار پرسپولیس و استقلال

دقیقه ۶۸: احمد نوراللهی با رشید مظاهری تک به تک شد و در شرایطی که می‌توانست بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کند، اما ضربه او بی دقت بود و از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵: کمال کامیابی‌نیا پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت که شوت زمینی و آرام او را رشید مظاهری مهار کرد.

دقیقه ۸۰: سیامک نعمتی با خطایی که روی مهدی قایدی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۹: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس تا محوطه جریمه استقلال به سعید آقایی رسید که شوت سنگین او را مظاهری دفع کند.

دقیقه ۱+۹۰: تعلل سعید آقایی در دفاع پرسپولیس با پاس محمد دانشگر به دهانه دروازه همراه شد تا شیخ دیاباته دروازه را باز کند، اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا مردود شود.

دقیقه ۳+۹۰: مهدی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و دروازه این تیم را باز کرد.

شادی گل مهدی قایدی در دیدار پرسپولیس و استقلال

ویدیو| خلاصه بازی استقلال ۲-۲ پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    باید میبردیم حیف امان از نورالهیی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      باز هم مثل سال های گذشته شاهد مهندسی نتیجه در داخل زمین بودیم. نیمه اول توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد ولی رضا کرمانشاهی پنالتی نگرفت و اگر پنالتی می گرفت بازی 2 بر صفر می شد اما همون صحنه نیمه دوم خیلی ضعیف تر در آخرین لحظات اتفاق افتاد ولی داور هند بازیکن استقلال رو گرفت. همچنین سید جلال حسینی باید در نیمه اول کارت زرد می گرفت چون بازیکن استقلال رو گرفت و جلوی حمله استقلال رو گرفت ولی داور به جای سید جلال به محمود فکری کارت زرد داد. چون سید جلال بازیکن کلیدی پرسپولیسه اگه کارت زرد می گرفت احتمال اخراجش در نیمه دوم بسیار بالا می رفت و برای نگرفتن کارت دوم مجبور بود کمتر در گیر بشه و این به نفع استقلال بود. همچنین گل اول پرسپولیس خطای عبدی رو مدافعین استقلال کاملا واضح بود و عبدی دو مدافع استقلال رو با دو دست هل داد و اونا رو از جریان مسابقه خارج کرد و این گل کاملا مردود بود. حتی روی گل دوم پرسپولیس هم من شک دارم و احساس می کنم بازیکن پرسپولیس اون گوشه خطایی کرد. ولی به هر صورت همه شاهد بودند یک داور چطور می تونه برد یک تیم رو ازش به راحتی بگیره و چطوری با سوت های خودش به نفع پرسپولیس
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      دم بچه ها گرم دم عبدی گرم کرمانشاهی یه اخرج نکرد خیلی موقعیت ازدست داد احمد نوراللهی ولی اشکال نداره واقعا یحیی نیمه دوم برد
    • مصطفی6+6 IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ماشاءالله پرسپولیس با دست خالی عالی بود خیلیه هرچی بازیکن خوبه داشته باشی ولی دقیقه 92 گل مساوی بزنی :) ماشاءالله احمد نور درسته گل نزد ولی دفاع استقلال رو خیلی خسته کرد با حمایت طرفدارها احمد هم بهتر میشه دوستان احمد مهاجم نیست این رو درنظر بگیرید
    • مصطفی6+6 IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      فوتبال امروز خیلی بی رحم بود با پرسپولیس چون به گفته حتی کارشناس های خود استقلال تو فوتبال برتر گفتن اگه پرسپولیس موقعیت هاش رو گل کرد و مهاجم خوب داشت الان استقلال 6تا خورده بود بازم میگم ماشاءالله احمد و تمام بازیکن های پرسپولیس
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      یاد گرفتیم از این به بعد هیچوقت تیم های آخر جدول رو دسته کم نگیریم
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      غلامی باید اخراج می شد . مهدی عبدی عالی بود آرمان رمضانی هم عملکرد خوبی داشته
    • مولر از برلین DE ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ضعیف ترین تیم پرسپولیس 2 منتخب بازیکنان ایران و خط حمله دو میلیون یورویی و تمام امکانات ایران دو
    • Blue Love IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      یادی کنیم از دبل لایی قائدی خخخخخخخخخخخخخخخ
    • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      اگر داور لنگی اون پنالتی را در نیمه اول برای استقلال می گرفت و گل میشد..مطمئن باشید لنگ از هم می پاشید..
    • {...} IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      کیسه ها پنالتی نبود همه کارشناسا گفتن برین سجده شکر کنین نباختین
    • کیسه حقیر IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      پرسپولیس به کیسه نباخت بلکه کرمانشاهی باخت باز کیسه با کمک داوری از باخت فرار کرد مساوی برای پرسپولیس باخت بود و برای کیسه برد بود در ضمن عبدی با یک حرکت نادری غلامی و مظاهری با خاک یکسان کرد کیسه را نابود یک حرکت عبدی ۳ تا کیسه کش ها محو کرد
    • حسین IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      فکری زود تر از استقلال برو . پرسپولیس چی داشت که تو باهاش مساوی می کنی . آقای فکری افتضاح هستی . استقلال فرهاد مجیدی خیلی بازیش زیبا تر بود . ای کاش الکساندر نوری می آمد استقلال . پاشازاده هم از فکری بهتر است
    • {...} IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      {...} زمین حرفی واسه گفتن نداشتیدجوجه روآخرپاییززمیشمرن متوهمین آبی
    • شاهین DE ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      مدافع استقلال باید اخراج می شد . ولی مثل بازی استقلال المینیوم که دو پنالتی واضح را نگرفتند این بار هم استقلال از داوری استفاده کرد. این فکری با این بازی هیچی نمی شود. شانس اورد پرسپولیس مهاجم نداشت وگر نه توپ های نور الهی را هر مهاجمی گل می زد!! وزیر پرسپولیس را خالی از بازیکن کرده تا استقلال جام بیاورد.. چرا حرفی از وزیر زده نمی شود.!!
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      شیشپولیس با کمک داور مساوی کرد. داور پنالتی استقلال رو نگرفت و گل عبدی هم کاملا خطا بود و با هل دادن بازیکن های استقلال تونست گل بزنه. واقعا لنگی ها حقیر ترین تیم ایران هستند و باید داور کمکشون کنه تا نبازن. امروز اگه عدالت اجرا می شد استقلال همون نیمه اول با 2 گل جلو می افتاد و نیمه دوم هم چند تا دیگه می زد. ولی به هر صورت همه شاهد بودند یک داور چطور می تونه برد یک تیم رو ازش به راحتی بگیره و چطوری با سوت های خودش به نفع پرسپولیس بازی رو از دست استقلالی ها خارج کنه و عملا تیم استقلال رو داور از هم پاشوند. تبریک به مهندسین لیگ برتر که یک مساوی برای تیمشون گرفتند البته اونا برد می خواستند اما این خدا بود که در آخرین لحظات نذاشت مهندسین به هدفشون برسند. البته همین یک امتیاز هم برای پرسپولیس خیلی کمک کننده بود. آخرای بازی هم رضا کرمانشاهی می خندید چون ماموریتش رو به خوبی انجام داده بود ولی گل دقیقه 92 کار همه مهندسین رو خراب کرد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      پرسپولیسی ها به این می نازیدن که ما فینالیست آسیا هستیم اما باز هم مقابل استقلال باید داوری باشه که بازی رو براشون در بیاره. همه مردم دیدن چه اتفاقی افتاد و فیروز کریمی و سیروس دین محمدی هم درست اشاره کردند که اون توپ بدون شک پنالتی برای استقلال بود. باز هم لنگی ها دارن با مهندسی نتایج توسط داورها و در داخل و خارج از زمین بازی امتیاز جمع می کنن. پنالتی گرفته می شد استقلال گل دوم رو می زد و پرسپولیس باختش حتمی بود. حیف نذاشتن و خوب ما هم می دونستیم که به این راحتی ها نمیذارن استقلال برنده دربی بشه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      گل اول پرسپولیس توسط عبدی کاملا خطا بود چون دو بازیکن استقلال رو با دستاش هل داد و اونا رو از جریان بازی خارج کرد. همون گل باعث شد که شیرازه استقلال از هم پاشیده بشه و حتی نزدیک بود گل های بعدی رو هم بخوریم چون استقلال 3 مهاجمه کرده بود و می رفتگل های بعدی رو بزنه که داور کارش رو به خوبی انجام داد. داور نقش تعیین کننده ای برای پرسپولیسی ها داشت و حضور پرنگی برای جبران عقب افتادگی پرسپولیس داشت.
    • کیسه گهرمان IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      کاربر لنگ مافیایی فوتبال ایران این وضعیت لایکی که داری برای خودت عجیب نیست . لایک هایت ما را کشته
    • فکری بدون فکر ! IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      آقای فکری از نظر هواداران استقلال مساوی در مقابل تیم دهم جدول با شکست توفیری ندارد آقای فکری ما هواداران استقلال شما و این کادر کاملا استقلالی را همه جوره قبول داریم اما دیگه نه اینکه توسط شما تیم خودکشی کند ! برادر من از صد سال پیش میگفتن به ترکیب برنده دست نمی زنن ! در شروع نیمه اول شما بک راست تیم پرکارترین بازیکن تیم رو از بازی خارج میکنی که فوروارد بیاری ؟ شما هیچ توجه ای به سن و سال و سرعت و برگشت های وریا نداری برادر من ؟ دنبال چی بودی ؟ میخواستی گلهای بیشتری بزنی ؟ شما چه دشمنی با دانشگر داری که عارف غلامی رو فیکس میذاری تا روی هردو گلی که خوردیم مقصر باشه اما دانشگر تو بازی نباشه ! نمیگم غلامی بد هست اما برای بازیهای بزرگ همیشه یکی دوتا سوتی کنار میذاره !وسط میدون رو کاملا بخصوص در نیمه دوم در اختیار پرسپولیس قراردادی شما که خودت هافبک بودی و بارها جلوی پرسپولیس بازی کردی شما دیگه چرا ؟ لطفا لطفا برای بازیهای بزرگ بزرگ فکر کنید
    • دقیقه 10 IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      الان میشه یه مَرد یه کارشناس مَرد با انصاف و با وجود به هواداران فوتبال توضیح بده که هند پنالتی در محوطه هیجده قدم به چی میگن ؟ امیری در نقش مدافع پرسپولیس بود توپ هم به دستانش (از نوک انگشت تا آرنج ) خورد دستانش هم کاملا بسته نبود حتی مانع از گذشتن توپ شد قانون جدید هم که این صحنه ها را پنالتی میداند خوب شما کارشناسان محترم لطفا ضمن رعایت قانون و جدان کاری نظر بدهید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      سلام،،، من کیصه مافیا ورظش هستم.. من پول گرفطه ام تا در اینجا کامنت گظاشطه و لنگی بودن خود را سابط کنم...من یه متوهم هستم که شب ها نمیخابم تا در این سایط کامنط بظارم...من اسم دیگرم رفیق امیرپرصپولیثی است...همه میگن لنگ مافیا است و من برای پوشاندن این هقیقط میگویم کیسه مافیاصت.. گرچه خودم قبول ندارم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      در جواب مافیایی فوتبال ایران کم تر دورغ بگو عارف غلامی خودش محجد نادری را هل داد به مهدی عبدی چه ربطی داره . به خودت ۱۰۰ تا لایک هم خواستی بده چون معلوم هست که واقعا سندروم لایک دادن به خودت را داری
    • لنگ گهرمان IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      حرفاش جالبه.. تو سواد نداری نمیفهمی
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      آقای کیسه مافیای ایران لطفا مزخرف تحویل ملت نده اونی که‌به زعم کارشناسان داوری ضرر کرد پرسپولیس بود عارف غلامی باید اخراج می شد عجب رویی داری چهار تا پنج تا طومار می نویسی خجالت بکش
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      من روزانه برای کامنط ضدن پول میگیرم و درآمد خوبی دارم.. حزور من اینجا برنامخ ریصی شده ست.. من میدونم متوهمم ولی به خاطر مشکلات مالی باید کامنط بزنم و پول بیگرم.. لطفا منو درک کنید.. شرایطم سخته
    • لنگ مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      من لنگ مافیایی فوتبال ایران هستم که شرایط مالی واقعا بدی دارم و نمی توانم خرج خودم را بدهم بخاطر وضعیت مالی بدی که من دارم مجبورم کامنت بگذارم و باید لایک های زیاد داشته باشم تا بهم پول دهند برای همین به خودم ۱۰۰ لایک می دهم . من سندروم لایک به خودم را دارم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      خبر ورزشی چرا کامنت فیک را انتشار می دهی . سانسور چی است اصلا عدالت داره . مافیای فوتبال ایران من که می دانم تو به جای من کامنت می گذاری حالا ببین من چیکار می کنیم . زمبن به شدن گرد هست
    • لنگ مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      من وضعیت مالی بدی دارم پیش روانشناس می روم . من یک متوهم هست لطفا من را درک کنید من می دانم کیسه مافیای فوتبال ایران هست و برای اینکه این را بپوشانم اسمم را گذاشتم لنگ مافیای فوتبال ایران . من وضعیت پالی بدی دارم و پول می گیرم تا در خبر ورزشی کامنت بگذارم . من به خودم ۱۰۰ لایک می دهم تا پول بیشتری بهم بدهند لطفا من را درک کنید من پیش روانشناس می روم من یک متوهم هستم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      زمین به شدت گرد هست
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      کلا کیسه مافیا به اسم همه کاربران سایت کامنت میزنه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ببشخید الان من به اسم لنگ مافیا کامنت ضدم... اصلا اون به اصم من کامنت نزده بود.. منو درک کنید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      خبرورزشی لطفا کامنط های من را انطشار نده
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      آخای!! شما دوتا کی هستین که به اسم من کامنت میزنین؟؟ من تازه اینترنتم وصل شد... می بینم لنگ مافیا به اسمم کامنت زده... این اولین کامنت منه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      تو خودت فیکی که میگی من نتم قطع بود تازه اومدم.. من اصلا نطم قتع بنود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      هیچکدوم از کامنت های اینجا از اولی تا آخری رو من نذاشتم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      تو متوهمی و فیک هستی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ای دروغگو!! حودت کامنت میزنی و به من میگی فیک؟؟ موتهم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ساکت... من کیسه مافیام نه تو
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      تیم مظلوم اگر مافیای فوتبال ایران به جای من کامنت نمی گذاشت من هم کامنت نمی گذاشتم امید تیفوسی هم باید از روز اول به جای فیکش کامنت می گذاشت
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      نت من قطع نشده بود و کسی که به جای من کامنت می گذارد لنگ مافیایی فوتبال ایران هست بعدش هم تیم مظلوم لازم نیست برای دفاع از لنگ مافیای فوتبال ایران ۵ تا کامنت پشت سر هم به جای من بگذاری فاصله کامنت تیم مظلوم با فیک ۲ دقیقه . کسایی که به جای من کامنت می گذارند تیم مظلوم لنگ و لنگ مافیای فوتبال ایران هستند . امید تیفوسی هم بهتر هست به جای عیکش کامنت بگذارد . جواب فیک ها را باید با کامنت گذاشتن با اسم خودشان داد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ۵ کامنت پشت سر هم تیم مظلوم لنگ گذاشته فاصله کامنت تیم مظلوم لنگ و فیک ۲ دقیقه هست کسایی که به چای من کامنت می گذارند تیم مظلوم لنگ و لنگ مافیای فوتبال ایران هست . اگر به جای من کامنت بگذارید من هم به جای شما کامنت می گذارم . جواب فیک ها را باید داد . تحت هر شرایطی وقتی به من توهین می کند و تهمت می زند فیک من هم مجبورم به جاش کامنت بگذارم و جوابش را بدهم
    • لنگ مافیای فوطبال ایران IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      من لنگ مافیای فوتبال ایران هستم که از کامنت های پرسپولیسی ها می سوزم من پیش روانشناس می روم وضعیت مت را درک کنید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      از صبح تا الان متوهم به اسم من دروغ میگه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      خب چرا به اصم من کامنط میزنی؟؟؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      نت من قطع نشده بود . کسی که به جای من کامنت می گذارد دو متوهن هستند به اسم تیم مظلوم لنگ و لنگ مافیای فوتبال ایران که جوابشان را خواهم داد زمین به شدت گرد هست
    • اس اس IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      هواداران تیم دهم جدول از اینکه دقایقی از استقلال جلو افتاده بودن سر از پا نمیشناختن یاد اون یه دقیقه ای افتادم که قهرمان آسیا شدن فقط یه دقیقه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      واقعا هرکی به اسم هرکس کامنت میزنه شخصیت نداره...
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      خی بیفتین به جون هم به من چه ربطی داره؟؟
    • کیسه FR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      به این میگن فوتبال ناب و زیبا.لذت بریم از این فوتبال تاکتیکی بدون تکیه بر مهره ها.اون دوستانی هم که دوباره از پنالتی سوخته سخنسرایی میکنند باید بدونند که نادری با عمد توپ را به دست امیری کوبید والا جهت ضربه به سمت دست راست امیری و در ادامه اوت از خط کرنر بود.یعنی امیری میخواست مانع اوت شدن توپ شود؟؟؟رها کنید این حرفا رو و از فوتبال زیبای پرسپولیس لذت ببرید.خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم باور نمیکرد که استقلال پرمهره به این شکل موم دست یحیی باشه.ضعف تاکتیکی خودتون با اینکه ما جلو بودیم و میدانداری پرسپولیس طبیعت فوتباله پنهان نکنید که در نیمه دوم پرسپولیس جلو بود ولی دست از سرتون برنداشت.به احترام تاکتیکی ترین تیم و مربی بر پا ایستاده قصه را کوتاه کنید
    • کیا IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      انقدر ضایع اسقلالی نباش از ۶صفر به نفع شما وقتی بازی یک تیم بهتره اون شایسته برده
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    پرسپولیس می توانست بازی را ببد حیف شد نبردیم
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      پرسپولیس واقعا زیبا تر از استقلال بازی می کند . پرسپولیس تیم خیلی خوبی شده گ امیدوارم پرسپولیس بهتر بشه . البته کیسه مافیا ورزش درست میگه ما هواداران پرسپولیس حامی یحیی کبیر هستیم
    • زردپوشان زاینده رود IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      خخخخخخخخخخخخ الان ما سپاهانی ها غرق خوشحالی هستیم چون هیچکدوم از تیم های حکومتی برنده نشدن... خخخخخخخخخ اینجاست که میگن.... نه قرمز نه آبی فقط زرددددد طلایی
  • شمسعلی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بازی زیباییی بود تبریک به طرفداران دو تیم بود حیف بود اخرین دربی قرن برنده داشته باشه یک طرف ناراحت باشه.
  • امیر IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    پرسپولیس از مدیرعامل حراستی اش گرفته تا بازیکنان کاغذی اش باید عوض شوند. آقای گل محمدی و بازیکنان کاغذی لطفا بساطتان را از پرسپولیس جمع کنید و بروید. تیم به خانه تکانی اساسی نیاز دارد. درود بر کالدرون و برانکو. آقای گل محمدی شما این کاره نیستی.
    • red army IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      عزیزم مثل اینکه جنابعالی بازی رو ندیدید نیمه اول که مالکیت 90 به 10 بود . نیمه دومم که پرسپولیس عالی بود.استقلال کلا دو تا موقعیت گل داشت
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      تو یک دوچرخه سوار هستی . پرسپولیس با اینکه در خط دفاع و حمله بازیکن ندارد از کیسه زیبا تر بازی می کند اگر پرسپولیس هم مثل کیسه در هر پست ۴ الی ۳ بازیکن با کیفیت داشت الان با اختلاف صدر جدول بود . پرسپولیسی ها حامی یحیی گل‌محمدی هستند .دشم شاد کن نباشیم پرسپولیسی های واقعی . یحیی کبیر باعث سوختن کیسه کشا شده
    • مصطفی6+6 IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      یحیی گل محمدی عزیز این طرفدار حق داره چون 92 دقیقه دعا کرده نبازن شما به کارت برس این طرفدار با ما :)
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      جعفر سمیعی باید چیکار کند .جعفر سمیعی ترکونده . حیلی عالی بود البته تو کیسه کس هستی و نظرات کیسه کشا درباره پرسپولیس بی ارزش هست
    • جک تری دی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ترسیدی کیسه کش .. کیسه تو قفس بود برو اماره بازی رو نگاه کن . بازی پرسپولیس عالی بود
    • کیسه السعودی IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      تمام کسانی که بازی رادیدن براینکه پرسپولیس درطول مسابقه بسیار شناور وزببا بازی کرد شکی نیست. مثل اینکه کیسه. تمام بازیکنهای ناب ایران.. دوجین... جمع کرده بود وتیم یحیی که ازکمبود حتی یه هافبک بازی ساز وازجمله یه مهاجم حرفه‌ای. ویه مدافع راست ثابت رنج میبره حریف که پول یه مهاجمش. اندازه کل تیم پرسپولیس هست. درطول مسابقه به جز دقایق اندکی تمام قد درحال دفاع بود. اگر مهاجمی به جای احمد نور امروز درترکیب بود مطمعنا کیسه برای دومین بار شیش تای میشد.. وقتی تیمی رامیخوان زمین بزنند ستارهاش ازش میگیرن.. مطمئن باش که پرسپولیس با همچه بازیهایی تمام حریفان از لب تیغ میگذرونه وانشالا باتقویت درنقل و انتقالات نیم فصل دوم دوباره صدر راپس میگیریم وپوکر هم میکنیم ودراینکه یحیی گل محمدی بهترین مربی موجود درلیگ وحتی فراتر ازایران است شک نکن. به امید اقایی پرسپولیس. سرور کیسه تنان هوچیگر وغار نشین... داداش یه بار دیگه بازی راببین وکه چقدر مقابل پرسپولیس ذلیل وخوار بودن والطاف بینهایت هم مانع ذلالتشون نشد ولطف داور هم دراینکه مساوی کردن وتمام ارکانشون توگوشه زمین از خوشحالی مساوی...
  • صامت CH ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    استقلال هییییییییییییچ حرفی باری گفتن نداشت.تیم مطلقابرترمیدان بودیم .آفرین به این تیم.90دقیقه برتربودیم.فقط یک حورده شانس داشتیم وداوری به حق بودبرنده بودیم
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      قائدی یه چیز دیگه میگه خخخخخ
    • کیسه حقیر IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      تیم مظلوم کیسه مساوی برای پرسپولیس باخت بود برای شما از خوشحالی در پوست خود می گنجید برد بود در ضمن عبدی با یک حرکت بدنی نادری غلامی و مظهری محو کرد این ۳ نفهمیدن عبدی از کجا محوشون کرد خخخخخخخخخخخخخ
  • محمدم IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    و بازهم با خوش شانسی استق لالا نباخت.....
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    خدایا شکرت که دقیقه نود برد رو از تیم سلطانی فر گرفتی
    • red army IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      دلم برات میسوزه آخه خودتون هم میدونین تیمتون چقدر بد بازی میکنه
    • {...} IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      شاکرداورباش غلامی بایداخراج میشدتوقوطی بودین بایه عبدیمون اگه موقعیت های احمدگل میشدالان ته غارگریه میکردی فعلاخوشحال باشیدازتساوی شانسی کمک داورتادربی برگشت
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    مثل همیشه از یحیی حمایت می کنیم . پرسپولیس بدون بازیکن واقعا زیبا بازیمی کند چه نیمی درست کرده یحیی
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    یعنی به ابالفضل اینا باید چهارتا می خوردن ولی با خوش شانسی و‌ عقب کشی محض تیم یک امتیاز گرفتند حالا مساوی با فینالیست آسیا هم افتخار بزرگیه بزن ستاره سوم رو خخخخخخخ
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    تشکر ویژه از احمد نوراللهی به خاطر فینال و این بازی و یکی و دوسال اخیر....
    • مصطفی6+6 IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      آفرین احمد چند ساله از بهترین های پرسپولیسه احسنت طرفدارهای بافکر و دانش پرسپولیس
    • پیام پرسپولیسی CA ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      امسال بازم قهرمانیم چون تیم تو نیم فصل تقویت میشه امیدوارم یه بازی ساز تاپ بگیرن....
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    کارما میچرخه و دقیقه نود برد رو از تیم حکومتی گرفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • نادی الکیسه IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    خیلی بدشانسیم خداوکیلی به خوش شانسی کیسه باختیم احمد نورالهی اصلا شم گلزنی نداره وگرنه کیسه باید 4 تایی میشد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    پرسپولیس درجه یک عالی عالی . فقط محمد نادری چه بازیکن خوبی هست چرا از پرسپولیس رفت خخخخخخخخخخخخ
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اکر عیسی بود دوباره ۴ تا گل می زدیم . ۹۰ دقیقه توپ دست پرسپولیس بود فقط ۲ دقیقه از بازی دست کیسه بود
  • Red army IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    مهم این بود که استقلال از دقیقه دو تو قوطی بود واقعا به این تیم امیدوار شدم نادری هم که نگم براتون خخخخخخ
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    آقا یحی خسته نباشید. با یه استعفا خوشحالمون کن
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      یک دوچرخه سوار هستی . پرسپولیسی ها از یحیی حمایت می کنند
  • به نام فرش و پورسانت IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اول دست خدا راهتون رو سد مرد.. ایندفعه پای خدا هم به کمک استقلال اومد... پای جلال حسینی.. نزاشتیم ببرید خخخخخخخخخ
    • به نام فرش و پورسانت IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      سد کرد اصلاح میکنم
    • مجهول الهویه IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      چقدر آدمای جذابی هستید تا پیش از بازی چارتا میزنید بعد از بازی خوشحالید که نذاشتید رقیبتون ببره.
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      دست خدا کرمانشاهی بود که بازیکن شمارو کارت زرد داد واقعا متاسفم واسه مصلحت اندیشی ها
  • Red army IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    شانسقلال دو موقعیت دوگل اگه نورالهی روزش بود باید 4 تا میخورد رشید خخخخ ولی بازم فدا سرش مهم این بود که استقلال از دقیقه دو تو قوطی بود واقعا به این تیم امیدوار شدم نادری هم که نگم براتون خخخخخخ
  • پسر تاجی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    از امروز طرفداران فرهاد مجیدی تاجی اصیل هستند . کسایی هج که ضد فرهاد خان هستند کیسه کش
    • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      یکی از فرهاد فن های متوهم و بدبخت. فرهد فن ها برای زمین زدن یک تیم کافی هستند .
    • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      فرهاد فن ها آفت استقلال هستند . نظراتی که فرهاد فن ها درباره فرهاد مجیدی دارند . خود خانواده مجیدی درباره فرهاد مجیدی ندارند
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      فرهاد که عشقه... ولی با شما موافقم وقت برگشت فرهاد نیست....
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بدون هافبک بازی ساز و مهاجم و ذخیره مطمئن بازم با شانس نباختن و مربیشون از خوشحالی داشت پرواز میکرد ....
  • محمدرضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    با خدا باش پادشاهی کن ببین چقدر این کیسه کشا حقیرن که وقتی با شاه آسیا مساوی کردن سجده شکر کردن انگار داشتم بازی ایران مالدیو و میدیدم با این تفاوت که یه کسی مثله نوراللهی کلی موقعیت از دست بده تا این ها بتونن مساوی کنن دمتون گرم بچه ها ترکوندنین نوراللهی برو رو نیمکت بشین تا یه ذره به خودت بیای
  • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    به نظر من این بار حق پرسپولیس برد بود . بازی تیم شان زیبا تر بود . ما هنوز مقابل سپاهان و تراکتورو تیم های مدعی قهرمانی بازی نداشتیم ب و اگر رشید نبود الان آخر جدول بودیم . آقای فکر تو رو خدا مجید صالح را به کاررفنی اضافه کن
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      افتضاح غلامی به کنار... نمیفهمم فکری چرا میلیچ رو فیکس نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نادری بازیکن بدی نیست ولی یکم میترسه..
  • MGH IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بازی قشنگی بود. حیف شد، لحظه آخر.امان از نیمکت ضعیف. ولی با این بضاعت نیمکت واقعا دم یحیا گرم. نیمه دوم تیم از اینرو به اون رو شد. اگر چه نیمه اول هم سر بودیم. حیف که امروز روز احمد نور نبود وگرنه تلخ ترین شب استقلالیا میشد! پرسپولیس امشب شخصیت خودشو نشون داد. میریم برای 5بل!
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    پس فکر کردی ما هم مثل بقیه ایم خخخخخخخخخخخ قائدی لنگی سوز
  • شکارچی تاریکی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    آقای فکری!!! چرا هافبک هارو نمیاری؟؟ آخه کدوم آدمی دقیقه ۴۵ دیاباته رو میاره؟؟ خدا کمک کرد نباختیم.. اگه قائدی نبود چیکار میخاستی بکنی؟؟ ولی در کل خسته نباشید
  • سید محسن IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    احمد نور فینال اسیا بخشیدمت....اما من یکی دیگه نمیخوام تو رو تو پرسپولیس ببینم.....اخه 4 تا موقعیت صد در صد رو مگه میشه ادم تو دربی نزنه؟اخه از شیش قدم مگه میشه دروازه خالی رو نزد؟تک تک بدون فشار رو میزنه تو ساعت ورزشگاه؟برو از تیم
    • red army IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      احمد 90 دقیقه بیشتر از همه بازیکنا دوید موقعیت هم خراب کرد وای فدا سرش خیلی با غیرت بازی میکنه
    • امیرعلی IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      پرسپولیس متعلق به میلیونهاهواداره احمدهمیشه بادلوجون بازی کرده دمش گرم منه هوادارفراموش کارنیستم بامصدومیت درمحرومیت تیم الانم وظیفه من وشماست که حمایت کنیم ازتک تک بازیکنهاویحیی تابه امیدخداقهرمانی آخرفصل
    • کیسه FR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      آقا سید محسن احمد امروز از بهترین های پرسپولیس بود.در متن بازی بود و زیبایی بازی امروز مرهون دوندگی بی امان او بود تا چند بازی بعدی که در مسئولیتی که یحیی براش در نظر گرفته جا بیفته و از یک هافبک دفاعی تبدیل بشه به یک هافبک نفوذی حاضر در شش قدم جای خودش رو در تیم ملی فیکس خواهد کرد.بعد از تیم مربیگری احمدنور بهترین بود
  • امیر IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    پرسپولیس از مدیرعامل حراستی اش گرفته تا بازیکنان کاغذی اش باید عوض شوند. آقای گل محمدی و بازیکنان کاغذی لطفا بساطتان را از پرسپولیس جمع کنید و بروید. تیم به خانه تکانی اساسی نیاز دارد. درود بر کالدرون و برانکو. آقای گل محمدی شما این کاره نیستی. قبلاً هم در برابر همین استقلال تیمت مساوی کرد و در پنالتی باخت.
  • کی روش IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    نیمه دوم بازی خیلی قشنگی بود، با تمام احترامی که برای استقلالی ها ی عزیز دارم باید بگم پرسپولیس بدشانس بود
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    دیگه هیچوقت تیم های آخر جدول رو دسته کم نمیگیریم.... بدجوری روزگار حالتون رو گرفت خخخخخخخخخ
  • امید تیفوسی آبی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    خخخخخخخخخخخخخ دقیقه نود قائدی.. نزاشت لنگ ببره
    • کیسه حقیر IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      کوچلو پرسپولیس به کرمانشاهی باخت غلامی اخراج نکرد و اگر غلامی اخراج می شد کیسه بازی باخته بود مساوی برای پرسپولیس باخت بود برای شما برد بود الان کیسه کش از خوشحالی در خیابان جشن و پاکوبی می کنند خخخخخخخخ
  • فرزان IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    گل دقیقه 90 وقتهای اضافی استقلال بخدا از یه برد بیشتر چسبید و حال داد!!! آقای افشین پیروانی تساوی دقیقه نود مبارکت باشه...
  • محسن IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    تبانی کثیف ، لعنت به تبانی ، ایرانی عاشق فوتباله و اگه قرار تبانی کنید به همه بگید ، هموز یه ماه نشده که ۲ هوادار عاشق فوتبال جونشونو از دست دادن ، خدا میدونه امروز چند نفر سکته کردن ، اونم به خاطر تبانی کثیف شما ، وگرنه هر مربی هر چقدر هم شعور مربیگری نداشته باشه میفهمه که وقتی دقیقه ۹۲ بازی رو هم بردی باید با سه یا چهار تعویض بازی رو تمومش کنی ، هر سه تا دربی تبانی بوده ، قبلا یک یک حالا هو دو دو متاسفم واسه خودم که هوادار فوتبالم
  • منصور IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    داور یه پنالتی برای استقلال نگرفت.. اگر گل دوم رو با پنالتی گل میکرد قطعا گل بیشتر رو میزد سید جلال نیمه اول باید اخراج میشد...
    • عشق پرسپولیس IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      کیسه‌ها وقتی نمیتوننن ببرن همیشه یکی نمیزاره ببرن.
  • گ IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    نورالهی .....
  • {...} IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    سوزش دقیقه ۹۰ خیلی بده..
  • محمدطاها IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    دربی قشنگی شد..جذاب_دیدنی_نفس گیر..واقعا تماشایی بود کیف کردم حظ کردم از این بازی زیبا..تساوی عادلانه بود..
  • رضا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    یحیی و کادرش یه جای بهانه گیری دائمی بر علیه مدیریت باید روی تیم تمرکز کنند.چندمین بار است که برتری را دقیقه آخر از دست بدهند.
  • جاعل و متقلبین لُنگی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    انشالله با اومدن میلیچ و یزدانی خط دفاع و هافبک استقلال بهتر میشه..
  • Persepolis IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اگه آل کثیر تو این بازی بود بدون شک حماسه شیش تایی تکرار میشد.
  • 6 IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    شیشتقلول بازم شانس اورد از دستمون در رفت. جوری خوشحالی میکدن که انگار قهرمان شدند. ذوقمرگی هم حدی داره!
  • 444444444444 IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    جونم داور که پنالتی واضح مارو ندید جونم حامد لک چه لایی خورد
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      قائدی که کارش تونل سازیه.... فقط نمیفهمم چرا دقیقا میلیچ رو فیکس نکرد؟؟؟ چرا سیاوش یزدانی و دانشگر رو بازی نداد و غلامی رو گذاشت؟
    • 44444444444 IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      به خدااگه var تو فوتبالمون بیاد پیروزی چیزی نمیشه
  • خلیل مهاجر IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اگرچه که آخرین دربی قرن برنده ای نداشت اما در مجموع یکی از قشنگ ترین دربی های چند سال اخیر بود که نقاط قوت و ضعف هر دو تیم مدعی را تا اندازه ای آشکار کرد. سمت چپ استقلال علیرغم حضور نادری همچنان ضعیف عمل میکند و شاید به این بازیکن فوق العاده باید فرصت بیشتری داد تا درخشش سابق خود را باز یابد. خط میانی استقلال همچنان از کمبود یک هافبک نفوذی بازیساز در کنار و یا سمت دیگر وریا رنج میبرد و برای خط حمله خیلی خوب خود موقعیت خلق کند. استقلال در این خط نیازمند کنترل توپ بیشتر، پاس های سریع و کوتاه و رو به جلو است. در هر صورت استرس دربی بسیار روی خط دفاع و میانی استقلال مشهود بود و اشتباهات زیادی را در این زمینه شاهد بودیم. در طرف مقابل پرسپولیس در خط میانی خیلی خوب عمل میکرد و پایه گزار اکثر حملات برق آسا و خطرناک این تیم بود و به خوبی توانست غیبت بازیکنان نامدار سابق خود در خط حمله را با رساندن ارسال های دقیق به عبدی و وحیدی پوشش دهد. اما دقایق آخر بازی استقلال به سیستم هجومی 1-2-4-3 روی آورد و اگر چه که هنوز استرس بازی و دستپاچگی را میتوانستیم مشاهده کنیم ولی موفق به کسب گل تساوی شد.
  • سعید IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    واقعا حق پرسپولیس برد بود. آقای فکری کی بهت مدرک مربیگری داده؟ شما ساده ترین اصول مربیگری رو بلد نیستین. چقد خط دفاع استقلال افتضاح بازی میکنه این تیم استقلال به هیج جا نمیرسه بخدا. خودم استقلالیم، ولی آدم باید منطقی باشه. تاکتیک بخدا نداره نداره نداره استراماچونی نصف این بازیکنان رو داشت ولی علم مربیگری داشت،
  • red army IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    به نظرم جا داره که هواداری کیسه به خاطر این تساوی ارزشمند بریزن تو خیابون خوشحال کنن آخه خیلی وقته تو غارن
  • علی GB ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    فرمول داغ شدن پرسپولیس کشف شد! میخوای خشم و غیرت رو ببینی یه گل شانسی بهش بزن ببین چطور میندازتت تو قوطی. یک عددقوطی کنسرو آبی امروز دیدیم فقط. آقا لطفا نزارید کیسه بره “پلی آف” آسیا امسال دوباره مجبور میشیم بریم ریش سفیدی کنیم.
  • کیسه نیوز IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    برید اشک ریزون حنیف و راننده فرمول 1 رو جمع کنید. با حقارت و شانس نباخت نادی الکیسه الکاس الامجدیه
  • هادی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    هر چند اگه پنالتی استقلال گرفته میشد استقلال نیمه اول کار پرسپولیس یکسره میکردولی فکری نشون داد در حد سرمربیگری استقلال نیست و نیمه دوم بجای کنترل بازی جوگیر شد و میانه میدان رو از دست داد ، فکری باید ممنون قایدی باشه که افتضاحات تاکتیکی شو با گلی که زد جمع کرد
  • محسن IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    تشکرازبچه های پرسپولیس ،ازیحیای جنتلمن،احمد نورهم تمام زحمتشو کشید.خود کیسه میدونه خیلی شانس اورد.این پرسپولیس نیم فصل دوم به کسی رحم نمیکنه.
  • ستارگان سرخ IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اقای گلمحمدی .ما دیگه از این تساویهای مکرر شما خسته شدیم چقدر باید بازیچه ی دست استقلالیها باشیم .این اقا کنعان زادگان الان این دومین باره که از بازیکن حریف لای میخوره و ککشم نمیگزه و نیشش بازه اون از لک که گلهای ساده ای رو میخوره .گناه ما هوادار چیه ما دیگه خسته شدیم باید کادر فنی و یه سری بازیکنان از تیم برند مخصوصا تو خط دفاعی
    • لنگی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      ببین به چه روزی افتادن بعد فینال یه روز خوش ندیدن خخخخخخ
    • کیسه FR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      یحیی امروز استقلال رو مثل موم در دستاش ورز داد استقلال دستی نداشت که بخواد پرسپولیس رو اسیر کنه تو هم با اسم خودت کامنت بگذار نه به اسم پرسپولیسی
  • زاگرس IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اسدقلالی ها امشب تا صبح بشکن میزنن که یه مساوی ناپلئونی از نایب قهرمان آسیا گرفتن... هواداران کیسه {...} تفاوت کلاس دو تیم رو ببینید...
    • {...} IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      آره همه دیدن لنگ تو جام حذفی که سوراخ سوراخ شد و باید چند تا در حین بازی به لنگ می زد ولی شانس آوردید..پس اون تاکتیک در اونجا کارسلز نبود؟؟ در ضمن اگر در این بازی داور پنالتی برای استقلال گرفته بود ..یحیی گیسوانش را می کند و فرار می کرد..
  • کیسه FR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    کسی از آقای علوی خبر نداره؟؟؟
    • حمید علوی CA ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      سلام رفیق، جانم ؟ در خدمتم
  • کیسه +6+6 IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    با یحیی ب هیچ جا نمیرسیم
  • ارتش سرخ IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    الاستقلال السعودیه الخرشانسیه
  • ارتش سرخ IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    الاستقلال السعودیه الخرشانسیه
  • آبی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    میگن سید جلال دیشب گفته دیگه بازی نمیکنه و از فوتبال خداحافظی کرده. البته دلیلش بعدا معلوم شد. ماموران وادا ازش تست دوپینگ گرفتن و سیدم ناراحت شده و گفته قرار نبود از من تست بگیرن پس منم دیگه بازی نمیکنم
  • V28 IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    جا داره یادی کنیم از دوتا ستاره ی رو شونه استقلال ک اگه حقیقی بود الان رئال باید تا رو ساق بنداش ستاره چاپ میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی