نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
۴۲ |
۴
کارشناسی داوری دربی ۹۴
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

داوری دربی استقلال و پرسپولیس به قضاوت رضا کرمانشاهی، به کمک سه کارشناس کشورمان بررسی شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ کارشناسی و بررسی داوری صحنه‌های مشکوک دربی؛ این شاید مهم‌ترین چیزی است که پس از برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس بسیاری به دنبال یافتن پاسخ ابهامات خود هستند.

دربی روز دوشنبه استقلال و پرسپولیس، دیداری که از هفته هشتم لیگ برتر به تعویق افتاده بود، در نهایت با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. طبق معمول اتفاقاتی در این دیدار رخ داد و برای بررسی این صحنه‌ها سراغ سه کارشناس داوری فوتبال کشورمان یعنی ابراهیم میرزابیگی، حیدر سلیمانی و حسین عسگری رفتیم. نظرات این کارشناسان به شرح زیر است:

نظر کارشناسی حیدر سلیمانی درباره صحنه‌های دربی

* در نیمه اول و در صحنه‌ای در محوطه جریمه پرسپولیس، ابتدا توپ به پای مدافع پرسپولیس برخورد کرد و بلافاصله به دست این بازیکن خورد. طبق قانون جدید این هند نیست و اگر توپ مستقیم به دست می‌خورد آن وقت داور می‌توانست تصمیم بگیرد که پنالتی است یا خیر. بنابراین بهترین تصمیم را کرمانشاهی در این صحنه گرفت و اعلام پنالتی نکرد.

* در دقیقه ۲۸ سیدجلال حسینی روی مطهری خطا کرد و داور می‌توانست کارت زرد به او نشان دهد. کرمانشاهی سعی کرد بازی را مدیریت کند، ولی طبق قانون باید به حسینی کارت زرد نشان داده می‌شد.

*  قضاوت داور بسیار مدیرانه و هوشمندانه بود و باید تبریک به او گفت. در نیمه دوم فقط یک صحنه حساس بود که در دقیقه ۵۵ رخ داد و عارف غلامی به درستی از داور کارت زرد گرفت. در این صحنه نیمکت پرسپولیس اعتقاد داشتند باید به مدافع استقلال کارت قرمز داده شود، اما به دلیل این‌که فاصله تا دروازه زیاد بود و موقعیت آشکار گل نبود، کارت زرد کافی بود.

* در صحنه گل استقلال که مردود اعلام شد، آفساید دیاباته خیلی آشکار بود و کمک داور به درستی پرچم زد.

کارشناسی داوری دربی، از نظر ابراهیم میرزابیگی

* رضا کرمانشاهی در نیمه اول بازی را به خوبی قضاوت کرد. او به صحنه‌ها نزدیک بود با فشار بازی عصبی نشد و خطاهای نیمه اول را به درستی تشخیص داد و مشکل خاصی نبود. کمک داوران هم در نیمه اول دیده نشدند، چون آفساید یا صحنه خاصی نداشتیم که بخواهند پرچم بزنند. در نیمه دوم، بازی کمی افت و خیز داشت و داوری هم همین طور بود، اما هیچ کدام از چهار گل مشکلی نداشت کاملاً در شرایط سالم به ثمر رسید.

* برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه پنالتی نبود. دست بازیکن پرسپولیس در حالت عادی بود و ضربه توپ باعث شد دست او باز شود. بازیکن از دست خود برای کنترل توپ استفاده نکرد و محیطی را هم اشغال نکرده بود. در قوانین جدید داوری، اگر توپ در محوطه جریمه به هر طریقی به دست مهاجم برخورد کند، خطای هند است، اما برخورد با دست مدافع فقط زمانی هند می‌شود که عمدی در کار باشد یا دست فضایی را اشغال کرده باشد.

* در صحنه خطایی که سیدجلال حسینی انجام داد و نیمکت استقلال معتقد بود او باید کارت زرد بگیرد، تصمیم داور درست بود. چون یک برخورد معمولی در میانه زمین بود و کارت زردی نداشت، اما خب اعتراض نیمکت‌ها طبیعی است.

* خطایی که احمد موسوی روی بازیکن پرسپولیس انجام داد، مقابل یک حمله جدی را گرفت و به همین دلیل کارت زرد کاملاً به درستی به او داده شد.

* در دقیقه ۵۲ هم اوت به نفع استقلال بود و هم خطا که نیمکت پرسپولیس بی‌مورد اعتراض می‌کرد.

* مهم‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۵۴ رقم خورد. موقعیتی که مهدی عبدی با رشید مظاهری تک به تک می‌شد و عارف غلامی او را متوقف کرد. درست است فاصله با دروازه زیاد بود، اما با توجه به سرعت بالای عبدی، این صحنه موقعیت آشکار گل محسوب می‌شد و نظر من به اخراج بازیکن استقلال بود هرچند داور به اخطار بسنده کرد.

* دقیقه ۶۳ هم مسعود ریگی می‌توانست کارت زرد بگیرد، اما داور کارتی به بازیکن استقلال نداد.

* اخطار محمدحسین کنعانی‌زادگان کاملاً درست بود و در صحنه دیگری سیامک نعمتی کارت گرفت، اما قبل از اعلام خطا برای استقلالی‌ها، خطایی روی بازیکنان پرسپولیس رخ داده بود که داور اشتباه کرد. همین صحنه نیمکت پرسپولیس معترض شد که اعتراض کردن اشتباه است، اما نظر نیمکت پرسپولیس به اشتباه داور، درست بود.

* گل دقیقه ۱+۹۰ استقلال هم که توسط شیخ دیاباته به ثمر رسید، آفساید اعلام شد که کاملاً درست بود.

نظر حسین عسگری درباره دربی

* برخورد توپ به دست وحید امیری طبیعی بود و خطایی نباید اعلام می‌شد. همچنین مهدی عبدی در محوطه جریمه سرنگون شد که پنالتی رخ نداد.

* اعتراض فکری به داور مسابقه اصلاً اتفاق خوبی نبود و جلال حسینی نباید کارت زرد می‌گرفت.

* در صحنه برخورد محمدحسین کنعانی‌زادگان با مطهری خطایی رخ نداد.

* بازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه  اول مشکل چندانی ایجاد نشد. مهم‌ترین اتفاق نیمه دوم این بود که باید به عارف غلامی به‌جای کارت زرد، کارت قرمز داده می‌شد.  بازیکن پرسپولیس در موقعیت مسلم گل‌زنی قرار داشت و اگر ما مدافع اخطاری را از صحنه حذف کنیم، نزدیک‌ترین مدافع حدود هفت متر پشت عبدی بود.

* در یک صحنه عبدی با دروازه‌بان استقلال درگیر شد که خطایی رخ نداد. مظاهری اقدام به دفع توپ کرد که پیش از رسیدن توپ، زمین خورد و عبدی روی زمین افتاد.

* وقتی یک اخراج از چشم داور مسابقه پنهان باشد، نشان می‌دهد عملکرد داور رضایت‌بخش نبود. کرمانشاهی نیمه اول را بسیار خوب کنترل کرد، اما نمی‌دانم چرا در این صحنه اتفاق افتاد و کسی به او کمک نکرد.

صحنه‌های حساس و اتفاقات بازی را اینجا ببینید:
خلاصه دربی ۹۴؛ تساوی استقلال و پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    حالا اگه این مورد دقیق 55 واسه بازیکن پرسپولیس بود الان قیامت بود. هدیه های «آپارتمان داوری» تمومی نداره.
    • {...} IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      پنالت 100درصد واسه تاج نگرفتن اگر 2هیچ میشد لنگ ازهم میپاشید. نشد 1بازی به لنگ حال ندن. غلامی هم که 99درصد گفتن کارت زرد کافی بود. پاپا مسوده دیگه. پوکر فساد
    • مانی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      کسی فهمید وقت اضافه چقدر بود . داور عمدا اعلام نکرد مطمئن باشید تا زمانیکه استقلال گل مساوی نمیزد ، داور سوت پایان رو نمیزد . دقیقا بعد از زدن گل دوم استقلال داور سوت زد
    • دامون IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      حرف اول و آخرو فیروز کریمی زد..... باید با طلا بنویسن اون حرفو!!!! اگر یه بازی بین المللی و توپ به دست حریفمون میخورد همین داورا و کل جامعه فوتبال سرشونو میشکستن که پنالتی بود و داور باید بازیکن رو هم اخراج میکرد.... بازی تموم شد و رفت ولی ایکاش یه سریها که اسم کارشناس رو یدک میکشن مرد بودن و یه سری مصلحت هارو کنار میگزاشتن و واقعیت هارو میگفتن... متاسفانه الان هرکی به فکر میز و پول و ممنفعت خودشه و هر کاری میکنه تا خودشو بتونه بالا بکشه! این وسط دروغ و منفعت اندیشی چیزی نیست و حتی یه سری کارشناس حاضرن کارهای دیگه هم بکنن تا....... ایکاش یکم مرد بودن!! آقا فیروز کریمی واقعاْ پرچمت بالاست.......
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      دامون از همه متوهم تر هست . فقط می خوای دورغ بگی . از فکری حمایت کنید ما پرسپولیسی ها هم حامی فکری هستیم . دکتر فکری با همین فرمون برو جلو
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      کیسه کشا سه تا داور گفتن پنالتی نبود هند امیری چون دست در حالت عادی بود و اتفاقا غلامی باید اخراج می شد توی این چندسال اخیر هم با اون همه ادعا و سود از داوری عرضه بردن پرسپولیس رو ندارید
    • شاهین DE ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      مدافع استقلال باید اخراج می شد فاصله چه بحثی هست در تک به تک!! یک متر ا10باید اخراج می شد.
    • کیسه حقیر IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      دامون حرف مفت نزن ماست فروش به دورغ شده باشد میگه ماستم شیرین هست فیروز کریمی مربی سابق کیسه از هواداری و تعصب به کیسه باید به نفع کیسه حرف می زد کارشناسان داوری همه دورغ می گویتد فقط کریمی راست میگه خخخخخخخخ این مساوی برای پرسپولیس باخت بود و برای کیسه با کمک داوری و اخراج نشدن غلامی برد بود کیسه همچنان با کمک های داوری تیم ها را قربانی می کند
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      این داورا حقوق بگیر کمیته داوران هستند و باید همه چیز رو ماست مالی کنن ولی در وجودشون می دونن اون توپ استقلال پنالتی بود و گل عبدی هم خطا بود. ولی بحث اینه که برای حفظ موقعیت یا بدست آوردن موقعیت حق رو نادیده بگیرن و تو مسیر اب شنا کنن
    • اس اس IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      همین کارشناسان عین همین اتفاق رو در بازی دیگه میگن پنالتی بود خدایا از ما که گذشت اینارو به راه راست هدایت کن
    • کیسه حقیر IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      در جواب مافیای کیسه کش چرا حرف مفت میزنی حرف کارشناسان داوری قبول نداری ولی حرف مربی سابق کیسه کش استناد می کنید خدادعزیزی بی طرف بود بهترین بازیکن آسیا و در لیگ آلمان بازی کرده و از فیروز کریمی خیلی نامی تر و سرتر بود گفت آن صحنه توپ دست پنالتی نبود شما میگی چون کارشناسان داوری حقوق بگیر هستند به خاطر کمیته داوران و حقوق خود ماست مالی کنند پس چرا صحنه اخراج درست غلامی ماست مالی نکردند یه جور حرف نزنیدخودتان مورد تمسخر عام وخاص نشوید پرسپولیس امروز به کیسه نباخت به کرمانشاهی باخت
    • {...} IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      اولا صحنه عارف غلامی اخراج نداشت چون فاصلش با دروازه بسیار زیاد بود و بازیکنان دیگه استقلال بغش بودن و بهش می رسیدن. دوما اگه پنالتی استقلال دقیقه 10 گرفته می شد استقلال 2 بر صفر دقیقه 10 عقب می افتاد و اصلا شرایط بازی زمین تا آسمون فرق می کرد. در این صورت حتی صحنه عارف غلامی هم به وجود نمیومد که شما بشینید در این باره صحبت کنید. پرسپولیس اگه 2 بر صفر عقب می افتاد تمام تاکتیک های یحیی به هم می ریخت و مجبور می شد تاکتیک بای هجومی برای نیمه دوم رو توی همون نیمه اول اجرا کنه و زودتر دستش رو می شد. اصلا داستان زمین تا آسمون فرق می کرد.
    • کامل پرسپولیسی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      جناب چند نقطه من اصلا کاری به هیچ مسئله ای ندارم که چی درست بود و چی غلط فقط از نظرات کارشناسی متفکرانه شما خیلی خوشم اومد اونجا که همه کارشناسان داوری ( همه یعنی حتی یک نفر هم نگفته که پنالتی هست ) گفتن پنالت نیست رو میگی 100% پنالتی ولی در مورد خطای غلامی که اخراج داشت یا نداشت رو بعضی ها اعتقاد به اخراج داشته ولی بعضی ها کارت زرد رو کافی دانسته میگی 99% میگن کارت زرد ( ایول بابا تو دیگه کی هستی ) بعنوان کارشناس VAR خیلی کارگشا میتونی باشی اصلا دیگه به سیستم وار احتیاجی نیست شما هستی دیگه ولی برید خدا رو شکر کنید که پرسپولیس فقط یه چند دقیقه در اون قوطی رو شل کرد و فکرررررری تون از شعار حیا کن رها کن نجات پیدا کرد الان به قدرت تیم فینالیست آسیا عملا پی بردید و حس کردید الاحساس والمشاهده شد ؟( تازه با تیم نصف و نیمه اش یا به قول معروف سایه اون تیم ) برید به همون توهمات بی بدیل تون پناه ببرید که خواب زده رو کاریش نمیشه کرد
    • انتقاد از خبر ورزشی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      چطور طرف اومده با نام "کیسه حقیر" مطلب نوشته و مدام هم می نویسه شما اون به صورت {...} تغییر نمیدید اما من نوشتم لنگ حقیر سریعا به جای نام من {...} قرار دادید.
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    سه تاشون گفتن اخراج داشته خدا اینا دیگه کی هستن
  • لُنگ سوگلی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بوللله به تاللله داوران از لنگ حکومتی می ترسن..!! در بازی دربی آقای کرمانشاهی داور بازی به اعتراض محمود فکری کارت زرد میده ولی به اعتراض افشین فرشچی هیچ کارتی نشون نمیده...!! پنالتی برای استقلال نگرفتن.... سید جلال باید کارت می گرفت ..حالا داوران بیرون زمین هم اینجوری نظر میدن...!!
  • پارسه IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    فردا روزنامه الاستقلال الشباب یه عکس فتوشاپی چاپ میکنه که دو تا مدافع پشت سر غلامی رو پوشش داده بودند.
  • کیسه حقیر IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    پرسپولیس به کیسه نباخت به کرمانشاهی باخت چون کیسه برای پرسپولیس کبریت بی خطر بود وقتی عارفی موقعیت گل صدرصد عبدی خطا می کند اخراج نمی کند مشخص داور می خواست کیسه بازی نبازد لیگ جمع کنید قهرمانی به کیسه بدید تا تیم ها زحمت نکشند هزینه نکنند هر بازی داوری به نفع کیسه هست
  • جوکر جعل و فساد IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    مهندسی بازیها چگونه بوده است آنهم تو روز روشن ؟ یعنی پنالتی ۱۰۰۰ درصد مسلم را ناداور بی وجدان نگیرد و گروهی از دوستان و نزدیکان و همکارانش نظرات او را تایید کنند تا اذهان عمومی را منحرف کنند و فریب دهند ودر واقع مهندسی افکار انجام دهند اگر رنگ پیراهن ها عوض شده بود آنگاه داوران جملگی می گفتند داور یه پنالتی برای لنگی ها نگرفته است
  • بابا لنگ دراز IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    پنالتی ۱۰۰ درصد استقلال را دزدیدند و لنگ حکومتی حقیر دوباره جعلی امتیاز گرفت مثل ۵۰ سال گذشته
  • لنگ آل مسعود IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اگر داور خدایی نکرده پنالتی استقلال را میگرفت آنگاه چگونه تو روی بابا مسعود نگاه میکرد؟مطمئنا این آخرین دربی میشد براش و دیگه بهش قضاوت نمی دادند درضمن بلال رو هم باید اخراج میکرد بابت خطاهای پشت سر هم و کنعانی زادگان هم با دست تو سر و صورت بازیکنان می کوبید که متاسفانه داور خود را به کوری زده بود چون بالاخره لنگی های حکومتی نباید میباختند
  • آنتی لنگ رانتی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اگر داور پنالتی را میگرفت شهر بهم می ریخت آخه ۱۴۰۰ هنوز نشده و بابا مسعود ها و مافیاها هنوز در خواب شبانه بسر می برند چشمهای ما بسته و آنها سر دماغ مهندسی بازیها را انجام می دهند کاشکی حرفه ای باشیم و دل به این دنیای فانی نبندیم و طرفدار حق باشیم
  • کی روش IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    با تمام احترامی که برای داوران خودمون دارم ولی ای کاش برای بازی دربی ازداوران خارجی استفاده بشه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      مهمه VAR هست که اتفاقا باشگاه‌های گل گهر ، پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان ، فولاد ، مس رفسنجان ، تراکتور ، شهرخودرو توانایی پرداخت سیصد هزار دلار هزینه آن را دارند اما ظاهرا از فدراسیون ورشکسته‌ سر قضیه ویلموتس توقع نصب VAR را دارند !!!!
    • کی روش IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      Varرو بعيدمیدونم بیارن ،ولی داور دربی اگر اروپایی باشه دیگه اینهمه اعتراض نیست
  • shahin IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    قشنگ مشخصه کارشناسان محترم داوری چه جوری کارشناسی میکنن یکی میگه چون موقعیت گله وسرعت عبدی زیاد بود باید اخراج میشد توپ وسط زمینه دسته غلامی اخرین نفره ولی مهاجم با دروازه هم فاصله زیاد داره وهم زاویه قانون میگه کارتزرد شک نکنید...همین کارشناساتواین چند سال همه میگن در هرشرایطی برخورد توپ به دست درمحوطه جریمه پنالتیه..حالا رجوع میکنن به قانون قدیم میگن اگه حجم بدنو زیاد کنه ب=یا مستقیم بخوره با همین فرمون پرسپولیسیا متوهم میشن میرن اونور توجیه نیست. نتیجش میشه فینال اسیا تورو خداکارشناسای محترم شهامت داشته باشید ویک بام ودو هوا نظر ندید..همین حالت تو محوطه جریمه بازیهای پرسپولیس باشه همین کارشناسای ابکیمیگن طبق قانون جدید درهرحالتی برخورد توپ به دست پنالتیه... .
    • هادی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      چی می گی بابا دیگه توهم از سر و رو تون می باره. اصلا شما پنج هیچم که جلو می افتادین با بازیه نیمه دومتون باید بالای شیش تا می خوردین. اصلا چیکار به داوری دارید ،برید بازی تیم تون رو ببینید ،اگر خوب بازی می کنید که امیدوار باشین به قهرمانی اما اگر خوب بازی نمی کنین که نمی کنین به هیچ جا نمی رسین. محمود فکری از خوشحالی زیاد بعد از بازی نمی تونست حرف بزنه با همین فرمون مستقیم می رین تو باقالیا. یحیی با چندسال سابقه تو لیگ برتر هنوزم برا نیمکت ما کوچیکه هنوزم کم تجربه است الان دیگه مثل بیست سال پیش نیست که همه تیما جلوی پرسپولیس استقلال از قبل بازنده باشن . استقلال مشکلش اینه که فوتبال بازی نمی کنه. من به تیمم افتخار می کنم و اصلا نتیجه ی این بازی مهم نیست برام چون تیمم جوری بازی کرد که به ادامه ی لیگ امیدوار شم و نتیجه ی یک یا چندتا بازی اصلا مهم نیست. تیم باید تو مسیر درست حرکت کنه ،نتیجه های مطلوب هم قطعا از راه می رسن ،اما استقلال تو مسیر نیست.
  • لنگی جام ندیده IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    فجیع تر از داوری کارشناسی این مثلا کارشناساست! آقای سلیمانی میگه اگه توپ مستقیم می خورد به دست بازیکن پنالتیه ولی تو اول به پای بازیکن خورده بعد دستش! من صد بار این صحنه رو دیدم و ندیدم اول به پای امیری خورده باشه.آقای کارشناس لطفا عینکت رو عوض کن! آقای میرزابیگی هم میگه در قانون جدید هر نوع برخورد توپی به دست پنالتیه ولی این ثحنه نبود؟؟؟؟ آدم از این نظرات شاخ درمیاره؟؟؟؟ دست امیری نیم متر باز بود و مسیر توپ رو هم عوض کرد 1 به قول فیروز کریمی این صحنه تو. همه دنیا پنالتی بوده الا ایران. دست از این کارشناسی های جانب دارانه تون بردارید خجالت آوره واقعا
    • مزیدی IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      پنالتی بازی با آلومینیوم اراک درست بود که یه بازیکنی فکر کرد تو بازی هندبال هست و حداقل شش هفت متر توپ رو با دستش جلو می برد اگه میدونن یه تیمی عرضه قهرمانی نداره و میخوان قهرمانش کنند حرفی نیست، ما هم بخیل نیستیم، اما حداقل یه جوری براشون داوری کنند که بچه‌های هفت هشت ساله هم به داوری نخندن، آخه عدالت داوران زیر سوال میره، مگه چند تا خطا برا یه تیمی رو باید لاپوشانی کنند. دیروز مدیر یکی از تیم ها گفته بود، تو بازی با استقلال اگه چهار تا گل بزنیم شاید حریف داور بشیم. بازی آینده با تراکتور هم می بینیم و بهتون میگم چه جوری یه تیم رو میخوان قهرمان کنند
  • shahin IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    {...} بابا نزدیک دو ماهه نبردید اخرین بردتون جلو شهر خودرو بود اونم تازه همه کارنشاسا با 200% اطمینان گفتن سرلک باید اخراج میشد وگرنه اونم نمیتونستید ببرید با این همه توطئه که تو این سه چار سال بابا مسعود کرده هر تیمی بود تا الن نابود میشد..زنده باد استقلال ...2تا قهرمانی 2 تا نایب قهرمانی دوتا سومی... تو هم این دو دروان 4 سال بابا مسعود میتونی به تیمت افتخار کنی...1400 به بعد بدون بابا مسعود دیدن داره از الان میتونی شمارش معکوسو شروع کنی....
  • رویا IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    ای بابا همه میگن استقلال داورا ب نفعشون سوت میزنن اخه لنگیه ته جدولی تو اصن بیخود میکنی درباره سرورت اس اس نظر میدی بعدم لگ همین پنالتو برای توی لنگی نگرفته بود فردا بابا مسعود کرمانشاهیو از داوری کنارمیذاشت تاکی میخایید زیر حمایت دولت و بابامسعود باشید یکم ب ریش و سیبیلتون نگاه کنید و مرررررررد باشد و مردونه بازی کنید خخخخخخ دقیقه یک اخه!!!!!!!!!!!!چی بگم والا لنگی صفت بدبخت بااون افشینیتون
    • بابا مسعود IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      نتیجه این نا داوریها و حقه بازیها میشه فینال آسیا که اونطوری خدا از دماغتون کشید بیرون تو فینال آسیا دیگه کرمانشاهی نیست که جانب دارانه نظر بده دوتا دوتا پنالتی به ضررتون میگیرن و داغ جام آسیا میمونه تو دلتون مرد باشید اگه VAR تو ایران برقرار بشه لیگ دو میبینیمت پیروزی جان
    • کامل پرسپولیسی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      جناب فرزند مسعود یعنی اگه VAR بود شما توی دسته 2 ما رو میدید و ملاقات میکردید شاید کاملا حق با شما باشه یعنی شما اونجا قبلا تشریف برده و منتظر دیدار با ما میشنید ؟ ایول
  • رزمنده IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اگر تک به تک ها را گل میکردید چهار -دو، می بردید این تک به تک کارت قرمز غلامی هم ، یکی از اون بالایی میله ها بود
  • بابا مسوووود IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    دوستان و هموطنان دعوا نکنید پیشاپیش قهرمانی تیم پیروزی رو تبریک میگم مگه بابا مسوووووود مرده باشه که به جز تیم پیروزی کسی قهرمان بشه مگه من میزارم؟ تیم داشت سقوط میکرد،ته جدول بود الان ۴ ساله قهرمانش کردم
    • علی IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      هیچ گونه عرضه ای ندارید کیسه گرونترین تیم دارید بی عرضه ها با حرف بی عرضگیتونو ماس مالی نکنید دربی برگشت با آل کثیر بی چارتون میکنیم
  • سعید IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    اگرپرسپولیس میباخت قیامت میشد،بنابراین حرف داورهاروجدی نگیرید، پنالتی که واضح بود،کارت آقای۴۰ساله هم که گم شد،فقط یه چیزرومیدونم من۴۰ساله تماشامیکنم،هروقت حقی ازبین بره درنهایت خداوندمنجی میشه،فینال آسیا دست خداروندیدید،قسم میخورم گل گهر اگه جای پرسپولیس بودقهرمان میشد،اولسان فقط چوب خدابودبرای۱۵ تیم،قرارنیست تیم من قهرمان شه،ولی قرارهم نیست باجعل وتقلب یه تیم۴سال به زورقهرمان شه،خدایاشکرت
    • کامل پرسپولیسی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      خدایا شکرت که تمام خوشی و دل خوشی دیگران بخاطر عدم لیاقت به موفقیت رسیدن شان شکست و ناکامی دیگران شده اگر چوب خدا اینه قربان چوب خدا بریم خدایا بزن از این چوب ها که خوش میزنی ( بزار اصحاب کهف هم در خواب باشند حیفه که از اون خواب ناز برخیزند)
  • آتنا پرپولیسی IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    {...} شما ها با این افکارتون فک‌کنین ما باختیم ولی برا مهم نیس ولی نگا کنین نزاشتیم شمام ببرین
  • پژمان IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    گل عبدی خطا بود چون دو مدافع استقلال رو هل داد جلو پنالتی رو برا استقلال نگرفت غلامی باید اخراج میشد
  • سعید IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    میگن توپ به دست امیری خورددستش باز شددرحالت عادی وطبق قانون سوم نیوتن اگرتوپ به دست خورده دست بایدبه عقب حرکت کندنه اینکه بازشود،نیوتن خداروشکرکه نیستی ببینی یه توپ قانونت رونقض کردبرای هرعملی عکس العملی است مساوی ودرخلاف جهت ان،پس توپ به دست بخورددست به عقب پرت میشودنه به بالا،اما بیسوادها بچه گول میزنن حرف درست روفیروز آقا.کریمی گفت
  • حکومتی نباشیم IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    ببین من اصلا کاری ب قضاوت و کارشناسی ندارم ول حاضرم قسم بخورم ک اگر اون هند رو بازیکن استقلال کرده بود اگر بازیکن پیروزی مث عارف خطا کرده بود اگر بازیکن استقلال مث عبدی هول داده بود بازیکنا پیروزی رو تمام این کارشناسا ب نفع پرسپولیس نظر میدادن یعنی خطا کارت قرمز نمیخواست پنالتی صددرصد بوده و گل هم ب دلیل هول دادن خطا بوده یعنی تف ب این فوتبال ک ی عده سوگولی حکومتی نظارت دارن واسش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی